Nee nog niet helemaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Probje, ben je er inmiddels achter wat de brief precies wil zeggen? Wat vind je er zelf van?
Majo, hoe voel jij je inmiddels?
Ja komt door je longen he.. die hebben minder capaciteit!!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Tis meer dat de S nu gewoon ontbreekt. En ik vind het zo stom om te merken dat ik van de trap oplopen al buiten adem ben
Maar dat komt wel weer
Morgen ga ik met mijn moeder en Saartje een stukje wandelen, wandel ik meteen even langs de winkel om die dingetjes te kopen. Ik vind soep erg lekker! En aangezien ik mijn zwangerschapsverlof op ingenieuze wijze heb weten te verlengen, kan ik makkelijk soep maken en goed voor mezelf zorgenGoed plan, thx
Inspirerende teksten gewoon als schermbeveiliging nemen, komen ze de hele tijd je geheugen opfrissenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:55 schreef anna82 het volgende:
Make us grutsk, Grutsk!
Ik heb vanavond inspirerende teksten over hardlopen gelezen, deze week kijken hoeveel daarvan blijft hangen
Zie pm.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef Probability het volgende:
wel nu wel graag weten wat er in die brief staat *ongeduldig*
helpt niet bij het concentreren
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal.
Maar wel dat het ernstig is/ernstiger dan ik dacht.
Of zwart op wit is confronterender, kan ook.
Haha zo bedoelde ik het niet. Maar dank jequote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha zo bedoelde ik het niet. Maar dank je
Als ik nu zou bedenken dat ik een nieuwe bank zou willen oid zou ik morgen vroeg opstaan en meteen naar de Ikea gaanen het niet eerder uit m'n hoofd krijgen.
dus wel fijn dat ik het nu ongeveer weet!
Verkapte *kijk mij een iphone hebben*-post.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef An24 het volgende:
[..]weet ik hoor, typen op een Iphone is lastig met snelheid. Dikke vingers
whehequote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Verkapte *kijk mij een iphone hebben*-post.
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Verkapte *kijk mij een iphone hebben*-post.
Ga eten dan muts!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Probability het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon nog honger!
Bij mij helpt het inderdaad om puur gezonde tussendoortjes in huis te hebben, en áls je dan een koekje neemt, om niet het pak naast je op de bank te hebben liggen maar in de keuken 1 of 2 stuks op een schaaltje te doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:11 schreef Grutsk het volgende:
Ik heb ook ontbeten met twee boterhammen.
Het moeilijkste vind ik om te matigen. Als ik zelf een keer een rol koekjes koop (wat ik dus zelden probeer te doen) of wanneer een huisgenootje aan komt zetten met iets lekkers, gaat het mis. Dat is telkens weer mijn valkuil. Meer mensen die dit hebben?
Ik ga vanaf nu zorgen dat ik als tussendoortje alleen gezonde dingen in huis heb en tja... toch proberen te matigen wanneer anderen mij iets aanbieden!
Hier nog 1! verder wat Mo zegt.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:11 schreef Grutsk het volgende:
Ik heb ook ontbeten met twee boterhammen.
Het moeilijkste vind ik om te matigen. Als ik zelf een keer een rol koekjes koop (wat ik dus zelden probeer te doen) of wanneer een huisgenootje aan komt zetten met iets lekkers, gaat het mis. Dat is telkens weer mijn valkuil. Meer mensen die dit hebben?
Ik ga vanaf nu zorgen dat ik als tussendoortje alleen gezonde dingen in huis heb en tja... toch proberen te matigen wanneer anderen mij iets aanbieden!
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Voor de literatuurverslaafden hier: http://imgur.com/a/hR8Ko?gallery
Haha tof! je hebt die van ons gezien....In de toekomst zullen we er vast eentje maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Goed voor je. Denk aan het resultaatquote:Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Toch even een kluslijstje:
O: half ciabattabroodje en 2 plakken spelt/rogge/volkorenbrood
T: hand noten
L: 2 dikke plakken spelt/rogge/volkorenbrood
T: hand noten
T: klein zakje chips
D: restje chinees van vrijdag
B/S: héél veel klussen. Heb spierpijn!_! Het kón slechter
Oh, ik vind het niet zo erg! Kom niet aan m'n hardlopen toe zo, máár wel aan m'n krachttrainingquote:Op maandag 18 februari 2013 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed voor je. Denk aan het resultaat
Ik zou zelf welgeteld 1 boek in een kast kunnen zettenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha tof! je hebt die van ons gezien....In de toekomst zullen we er vast eentje maken.
Coolquote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat doet mijn moeder ook altijd en vervolgens geef ik het weer door aan anderen want ik kook niet uit pakjesquote:Op maandag 18 februari 2013 10:11 schreef Grutsk het volgende:
Oh ja, uitdelen. Goeie! Mijn moeder vindt het namelijk leuk om na het weekend haar halve voorraadkast aan mij mee te geven.
Die boekenkasten, zo mooi! Ik wou hier eerst eentje noemen, maar ik zou ze allemaal wel willen, haha. Die met die bank erin bijvoorbeeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |