Nou ja, niet zo'n topster als in de US..... Klopt wel hoor...quote:
Was buitengewoon irritant stukje.... duurde ook veel te lang. stel dan gewoon een goede vraag.quote:
BIj mij is hij in ieder geval best bekend hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo'n topster als in de US..... Klopt wel hoor...
Ik vond het wel vermakelijk. Maar misschien kijk ik er gewoon anders naar.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was buitengewoon irritant stukje.... duurde ook veel te lang. stel dan gewoon een goede vraag.
Vond het niet zo'n best interview... veel te lief en teveel prive-gezeik. Er waren veel interessantere dingen te vragen.
Bij mij ook hoor! Had een prachtige stem!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
BIj mij is hij in ieder geval best bekend hoor
[..]
Geeft niet hoor, zou goed kunnenquote:k vond het wel vermakelijk. Maar misschien kijk ik er gewoon anders naar.
De kans dat een grote club hem weg plukt is veel groter.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:34 schreef jakees het volgende:
Hij is wel een zegen voor Ajax. Een trainer waar je in principe 10 jaar mee vooruit kan. Heeft weinig problemen gehad een prima start, goede visie e.d. Kan me haast niet voorstellen dat Ajax hem ontslaat de komende 5 jaar maar je weet nooit.
Maar dat lijkt die dus niet echt te willen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat een grote club hem weg plukt is veel groter.
Hij zal echt geen nee tegen Barcelona zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef jakees het volgende:
[..]
Maar dat lijkt die dus niet echt te willen.
Nou ik zou het niet erg vinden als Koeman wat langer blijft. Maar ja alles valt en staat bij de resultaten.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Koeman staat er dan beter in, ambitieuzer ook.
Die stapt in iedere trein die voorbij komtquote:Op maandag 25 februari 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Koeman staat er dan beter in, ambitieuzer ook.
Denk niet dat ze Ronald of Frank snel zullen ontslaan hoor ook niet als het een tijdje wat minder zou gaan. Ze hebben toch allebei bewezen prima trainers te zijn? Zeker Frank met 2 titels op rij die heeft nagenoeg eindeloos krediet.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou ik zou het niet erg vinden als Koeman wat langer blijft. Maar ja alles valt en staat bij de resultaten.
Die zag Valencia toen als het opstapje naar Barca net als Frank zijn zakken heeft gevuld in Qatar. Beiden zijn daar ook gewoon eerlijk over geweest toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die stapt in iedere trein die voorbij komt
Liverpool heeft hij netjes afgewimpeldquote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat een grote club hem weg plukt is veel groter.
Het is Frank voor jou.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag weer genieten, dan is Frans de Boer te gast.
nope, hij heet Frank.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet toch bijna zeker dat het om Frans de Boer ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |