Bij mij posten ze rare bikini gifjesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
Ik vind het altijd zo triestig als mensen álles quoten wat ooit voor positiefs over hun is gezegd en dat in hun fobo zettenzo van, 30 quotes met ".. zegt: *naam* is lief"
Waarom.
Ik vind het ook triest als iemand een foto van een jerry neemt met de tekst, voor vaseline neerzet, alleen een jointje roken achter je pc en nog speciaal voor een virtueel persoonquote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
Ik vind het altijd zo triestig als mensen álles quoten wat ooit voor positiefs over hun is gezegd en dat in hun fobo zettenzo van, 30 quotes met ".. zegt: *naam* is lief"
Waarom.
Mijn Fobo staat sowieso niets interessants.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
Waarom.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
Waarom.
omdat dat leuk isquote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
Waarom.
Jouw fobo is leuk trouwens.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
Waarom.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik vind het ook triest als iemand een foto van een jerry neemt met de tekst, voor vaseline neerzet, alleen een jointje roken achter je pc en nog speciaal voor een virtueel persoon![]()
jij was er toen nietquote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wel, mooie tijden enzulks
check fotoboek van vaselinequote:
Je bent verslaafd aan foto's?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef arachide. het volgende:
Ik leg het uit met linkjesIk vond alleen tekst zo saai
ja maar het komt zo arrogant over XDquote:
Ik heb linkjes met foto's en wikipediapagina'squote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef msacras het volgende:
[..]
brrr?
ik heb jouw fobo nog niet bekeken dus ik blame jou niet als jij dat toevallig hebt
dankjewelquote:Op zondag 17 februari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jouw fobo is leuk trouwens.
ik heb nooit interessante dingen om te zeggen
fotografie en seks en roken.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent verslaafd aan foto's?
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef msacras het volgende:
[..]
dankjewel
Nee ik ook niet echt hoor. Gewoon veel randomheid
Oké, dan ga ik je nu blokkeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
VAN WAT? DOE MAAR ALS JE DURFT HE!
tofquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb linkjes met foto's en wikipediapagina's
ach idc. ik pleur alles erin wat ik leuk vind en kijk niet meer naar de rest wat er staatquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ja maar het komt zo arrogant over XD
zo van "iedereen vind mij leuk en IEDEREEN MOET DAT ZIEN!!
kijk 1 of 2 dingetjes of naamtopics ofzo is prima maar zoveel is zo... meh
Klopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oja daarom was het ook niet leuk nee
En niet te vergeten mijquote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt.
Nu met jou en Fok-it en Msac en Sof en iedereen is leuker.
Nee niet doen, ik wil dat ene grapje niet hoeven makenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik je nu blokkeren.
Ik heb te veel fans, te veel werk om het allemaal in mijn fobo te zetten
Oké nee grapje, iedereen haat me
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt.
ik was er soms ook in de pub-tijd. de kliekjes-tijdquote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt.
spytool doet het niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
noes
[..]
oh zal ik doen
misschien gaat haar sensor nu weer af en komt ze ineens hier posten
Ja en AJ blokt me ook nog eens, wat moet ik nu de hele dag doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
noes
[..]
oh zal ik doen
Dat welquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waar je geen ban kreeg omdat er bijna nooit moderators waren
Nee, ik maak foto's, daarna heb ik seks en dan heb ik mijn after-sex-sigaretje.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus het liefst maak je naaktfoto's waarop je rookt?
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
spytool doet het niet meerdus kan niet
Ja i know. Maar nu is leuker.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
ik was er soms ook in de pub-tijd. de kliekjes-tijd
arme schat.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en AJ blokt me ook nog eens, wat moet ik nu de hele dag doen
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
spytool doet het niet meerdus kan niet
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je gedicht maar het was shit en nou gaan slapen kleine jongen.
ooh. Maar je bent niet echt verslaafd aan seks als het steeds met dezelfde is en je had toch een vriendje?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik maak foto's, daarna heb ik seks en dan heb ik mijn after-sex-sigaretje.
Oké.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee niet doen, ik wil dat ene grapje niet hoeven maken
Ik haat je toch niet, stiekem
Ik neem wel toastquote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
arme schat.
pizza met pepperoni eten
nee he.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja i know. Maar nu is leuker.
KliekjesEn het was niet eens een leuk kliekje
die zit echt teringvaak op fok en post echt veelquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
noes
[..]
oh zal ik doen
I'm always watching.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waar je geen ban kreeg omdat er bijna nooit moderators waren
Het is steeds dezelfde jongen ja. Sinds ik deze relatie heb wel jaquote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh. Maar je bent niet echt verslaafd aan seks als het steeds met dezelfde is en je had toch een vriendje?
Ik zie hem nu pas.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
I'm always watching.
mooie TT trouwens
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
I'm always watching.
mooie TT trouwens
we hebben niks raars gezegd tochquote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
mja het kan nog wel via de zoekfunctie, maar das wel omslachtig en aangezien de _ er niet achter zit.. kunnen wij het ook gewoon over het potje vaseline hebben.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
I'm always watching.
mooie TT trouwens
We zeiden niks ergs?quote:
oke stoer.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik quote Vaseline_ zodat ze hier weer eens post.
ok. ja niet dat ze denkt dat wij een rel of ruzie willen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Jij bent echt raar.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Oh noesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
Arachide, je "festival" linkje in je fobo doet het niet
Pssssstquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
JEETJE IK WIST NIET DAT JULLIE RUZIE MET HAAR MAAKTEN OFZO?!
Ja echt je bent geweldig tochquote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja das waar, bedoel iedereen houdt van me, al is het heel diep van binnen.
oude stokerquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
Weet ikquote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja echt je bent geweldig toch
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:
Bon soirquote:
Ik kan geen Fransquote:
long time no speak. Alles goed?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hey mijn programma is net klaar
echt niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans
[..]
long time no speak. Alles goed?
ja alleen de standaard woordjes. en scheldwoordenquote:
Hypquote:
hommotjequote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat ga jij mij nou emogiffen
Ah okequote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja alleen de standaard woordjes. en scheldwoorden
[..]
Hyp
Als je nou eens zegt wie je bentquote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik word te veel gepest hier :/
Ik ga wel naar een andere SC.
Nee johquote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Doei.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
ja hčquote:Op zondag 17 februari 2013 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans
[..]
long time no speak. Alles goed?
Nee. niet echt, maargoed.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nou FOK!kers mobiel is zo op en dus geen laptop en oplader voor mobiel. Tot ooit![]()
Ik weet het, maar mag het niet zeggen om een of ander klote redenquote:
noesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
neger wat negeer je mijquote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. niet echt, maargoed.
leuk weekend gehad?
kom op wa dan kaolo zemmelquote:
Aw, what happened?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. niet echt, maargoed.
leuk weekend gehad?
Hij is er vaker dan je denktquote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
Waar is Animefan eigenlijk? En jer? En VA?
ok VA weet ik wel, maar dat zijn wel de mensen die missen
Oh ik las al zoiets ja, met je blindedarmquote:Op zondag 17 februari 2013 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Aw, what happened?
Halve weekend in het ziekenhuis gelegen en de andere helft in bed dus leuk is anders, maar wel lekker uitgerust dus
Haha ja dat. Nee, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik las al zoiets ja, met je blindedarmgaat het al wat beter?
Nah, vertel ik liever niet.
doe nietquote:Op zondag 17 februari 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wollah ik pleur dat programma er nou af
We hebben een lurkerquote:
Slaap lekkerquote:
Hequote:
quote:
Haquote:
Msacrasquote:
Oh hoi, tijden niet gesprokenquote:
Druk weekend gehad?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ha
[..]
Msacras![]()
[..]
Oh hoi, tijden niet gesproken![]()
Valt reuze mee, gisteren gewerkt, vandaag eigenlijk niksquote:
VoornaamAchternaamquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ha
[..]
Msacras![]()
[..]
Ah, gewoon geen zin in FOK!?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt reuze mee, gisteren gewerkt, vandaag eigenlijk niks
Beetje on`nodig' vind je niet?quote:
Ik ga maar weer even je ondertitel lezen door deze uitspraakquote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam
ik hou zoveel van je dat ik je naam zelfs voluit wil spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Heb vanmiddag nog wel op de foks gezeten hoorquote:
Ah okequote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog wel op de foks gezeten hoor
Geef daar eens wetenschappelijk bewijs voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nodig grapjes zijn zo 2012![]()
Jullie hebben mij nodig om dit topic leuk te krijgen
Kan niet beterquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga maar weer even je ondertitel lezen door deze uitspraakniet van toepassing hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tuurlijk!
alleen als je terug gaat naar mn ondertitel kan dat dan weer niet want er staat Mrs. dus dan ben ik eigenlijk al getrouwd
en oh die punt is grammaticaal incorrect bedenk ik me net
Zo dusquote:
Ja echt al tijden geledenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ha
[..]
Msacras![]()
[..]
doedoedoe!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
Op een dag ga ik hier een wasmachine omheen painten
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
Op een dag ga ik hier een wasmachine omheen painten
Alles van Nirvana is goedquote:
I'm confusedquote:Op zondag 17 februari 2013 22:41 schreef msacras het volgende:
[..]
niet van toepassing hoor
ja tuurlijk!
alleen als je terug gaat naar mn ondertitel kan dat dan weer niet want er staat Mrs. dus dan ben ik eigenlijk al getrouwd
en oh die punt is grammaticaal incorrect bedenk ik me net
Kan dus ook slechterquote:
Ja echt 5 minutenquote:
ik doelde in eerst instatie op je ondertitel (onder je naam weetjewel) maar je sig is ook goed, want ja Nirvanaquote:
ik brabbel, zo ben ik, ADDquote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm confused
[..]
Kan dus ook slechter
[..]
Ja echt 5 minuten
Eigenlijk kan het niet slechter en heb ik echt het kutste weekend in tijden gehadquote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm confused
[..]
Kan dus ook slechter
[..]
Ja echt 5 minuten
Ja echt te lang geledenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm confused
[..]
Kan dus ook slechter
[..]
Ja echt 5 minuten
* VoornaamAchternaam knuffelt Fok-itquote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het niet slechter en heb ik echt het kutste weekend in tijden gehadmaargoed.
goed om te horen dat het met jou wel goed gaat
Oh, ja ondertitel past niet echt bij mijquote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
ik doelde in eerst instatie op je ondertitel (onder je naam weetjewel) maar je sig is ook goed, want ja Nirvana
* msacras doet meequote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam knuffelt Fok-it
Gaan we vanzelf achterkomenquote:
Mijn ondertitel past uitstekendquote:Op zondag 17 februari 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ja ondertitel past niet echt bij mijkomt nog uit de tijd dat ik me net registreerde
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we vanzelf achterkomen
we broke our mirrors.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
I'm so ugly that's okay cause so are you
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ja ondertitel past niet echt bij mijkomt nog uit de tijd dat ik me net registreerde
mijne ookquote:
Thanks bothquote:
Ik vind je best aardig, maar nee dat gaat te ver..quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig, maar nee dat gaat te ver..
is van Nirvana domboquote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig, maar nee dat gaat te ver..
Is dat je overkomen jaquote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nietsvermoedend meezingen in het openbaar.
goh, dat weet ik zelfs nog omdat jij me ermee doodgooit.quote:
Denken dat ik niet weetquote:
And I'm not scared.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sunday morning is everday for all I care
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nodig, die ondertitel
You won't get in her knickers me boy
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Maar ik hou nu zo goed als op met het supersofgedoe aangezien ik enorm blij ben met deze ondertitel![]()
Ok. Daar houd ik je aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Maar ik hou nu zo goed als op met het supersofgedoe aangezien ik enorm blij ben met deze ondertitel![]()
houd opquote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar goed dat ik me een beetje ingedekt heb met ''zo goed als''
ook erbij schreeuwen he: YEAHH YEAHHH YEAHHquote:
Hoezoquote:
Ja dat wel doen in het openbaar ofcquote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ook erbij schreeuwen he: YEAHH YEAHHH YEAHH
YEAH YEAHH YEAHHHHHquote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
verder dan dat weet ik het niet uit mijn hoofd
and i'm not sad and just maybequote:Op zondag 17 februari 2013 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
YEAH YEAHH YEAHHHHH
I'm so lonely but that's okay, I shaved my head.
And I`m not sad.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
YEAH YEAHH YEAHHHHH
I'm so lonely but that's okay, I shaved my head.
Je hebt het al vaker beloofd. Dus het zal vast niet.quote:
Slaap lekkerquote:
TO THE MAN WHO SOLD THE WORLDquote:Op zondag 17 februari 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Toch vind ik Polly en All apologies ook geweldig
Eigen schuld.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat ie toch doorgaat met posts over je enzo, terwijl ie gefriendzoned is
Ik kan zelfs geen chicks hosselen op FOKquote:Op zondag 17 februari 2013 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat ie toch doorgaat met posts over je enzo, terwijl ie gefriendzoned is
dank uquote:
Dan kan je altijd nog bij komen werkenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan zelfs geen chicks hosselen op FOK![]()
![]()
Wat moet er van me terecht komen straksIk maak altijd mensen belachelijk dat ze mijn hamburgers gaan bakken later maar zodadelijk bak ik ze zelf
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
Wat moet er van me terecht komen straksIk maak altijd mensen belachelijk dat ze mijn hamburgers gaan bakken later maar zodadelijk bak ik ze zelf
![]()
![]()
I'm to blame for all I've found?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
and i'm not sad and just maybe
quote:
Obsessief iemands hielen likken werkt nooitquote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Verdien ik dan meer dan 5 euro per uur als ik 30 ben?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog bij komen werken
and I'm not sure, I'm so excitedquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I'm to blame for all I've found?
Eh, wat was het minimumloon voor iemand van 30?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Verdien ik dan meer dan 5 euro per uur als ik 30 ben?![]()
Geen idee, ik vind hem gaafquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is toch overgenomen of niet?
1,34quote:Op zondag 17 februari 2013 22:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Eh, wat was het minimumloon voor iemand van 30?
I can't wait to meet you therequote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
and I'm not sure, I'm so excited
1,34 hoor ik net van mn vriendinquote:Op zondag 17 februari 2013 22:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Eh, wat was het minimumloon voor iemand van 30?
Ik heb het over het nummerquote:Op zondag 17 februari 2013 22:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
M'n ouders kijken All you need is love
okequote:
quote:
Vooral gitaarspel is awesomequote:Op zondag 17 februari 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik vind die ook wel heel mooi ja, wat kalmer en beheerster
And I can give you what you need, if all that you need is my lovequote:
die PI erbij, heerlijkquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And I can give you what you need, if all that you need is my love
DJ's trekken chicks aan, jij stoot ze af. Je bent niet uit het juiste hout gesnedenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
Ik wil later best radio DJ worden![]()
Lijkt me supervet! En dan bij 3FM!
Ik moest zo lachenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iemand het zou merken ja.
Maar stiekem ben je toch gewoon aan het soppenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iemand het zou merken ja.
Moet ook gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je toch gewoon aan het soppen
can't. Te bloederig.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je toch gewoon aan het soppen
Ik vind je heel aardig enzo maar dat hoefde ik nou niet te weten, ben een beelddenkerquote:
Jij stampt me ook alleen maar de grond in heaquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DJ's trekken chicks aan, jij stoot ze af. Je bent niet uit het juiste hout gesneden
o m gquote:
OT?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it snap je nu trouwens mijn OT ?
oh godquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind je heel aardig enzo maar dat hoefde ik nou niet te weten, ben een beelddenker
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |