PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zei die ookalweer? Niet geschikt voor dit niveau ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Arno over Havenaar was wel echt om te janken gewoon
Ja en dat hij helemaal niets met zijn voeten konquote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat zei die ookalweer? Niet geschikt voor dit niveau ofzo?
La la ala la alalalaquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
La la ala la alalala
Oh oh oh ho oh
Joduh joduh joduh
Wie niet springt die is geen jood
Zo zo, 4
Havenaar is natuurlijk niet de beste speler die er in de eredivisie rondloopt, maar zoiets verkondigen op basis van één gemiste kans is ook weer zo triest.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en dat hij helemaal niets met zijn voeten kon
Winne - het legioenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
Gewoon 'Mijn Feyenoord' van Peter Koelewijn
Gewoon Hand in hand toch jaa toch jaaquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
Gewoon 'Mijn Feyenoord' van Peter Koelewijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit topic niet meer interessant, binnnenkort ga ik stoppen met posten en met FUT
Jaap.twitter:harryvermeegen twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:17:20Na de zege op #Feyenoord is duidelijk zichtbaar dat Jaap Stam helemaal uit zijn plaat ging. #pecFEY #peczwolle http://t.co/4LO4VsYN reageer retweet
Beter dan hoe het eerst was.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Verwachten jullie dat dit beter is?
Nee oke, zal dit nog een keer proberen. En anders geef ik het op met Hosiner, die overigens ook niet super speeltquote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beter dan hoe het eerst was.Maar je zult er niet onverslaanbaar mee zijn.
Dit is wel echt de allerslechtste die ik heb gezien..het is toch ook de bedoeling dat de rest al wel in de kamer is en gewoon met iets anders bezig is?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gelukkig komen er weer wat talentjes door
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit topic niet meer interessant, binnnenkort ga ik stoppen met posten en met FUT
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar weer eens FUT doen, kijken of ik het nog kan
Ja hij is echt om te janken iddquote:Op zondag 17 februari 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel echt de allerslechtste die ik heb gezien..het is toch ook de bedoeling dat de rest al wel in de kamer is en gewoon met iets anders bezig is?
Anyway, ik zie net dat Ellen Hoog vrijdag bij DWDD zat, dus ik ga nog even een fapje doen.
Daar had Pieters nou aan mee moeten doen, kon hij eventjes helemaal los gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gelukkig komen er weer wat talentjes door
Als ik die emoticon ervoor zet is het een troll, ik ga nooit stoppen met FUT en al helemaal niet met hier posten.quote:
ik zie geenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daar had Pieters nou aan mee moeten doen, kon hij eventjes helemaal los gaan.
Nou daar had je ons mooi tukquote:Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik die emoticon ervoor zet is het een troll, ik ga nooit stoppen met FUT en al helemaal niet met hier posten.
Zoveel huiliequote:Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom kan ik die klote webapp niet openen op mn PC?
In FF zegt ie die "Oop! Sorry, it looks like something went wrong...."
En in Explorer zegt ie dat ik geen flash heb geïnstalleerd, wat ik uiteraard wel heb.
Iemand een idee?
IE.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef DannyDeko het volgende:
En in Explorer zegt ie dat ik geen flash heb geïnstalleerd, wat ik uiteraard wel heb.
Iemand een idee?
Moet je dat lied anders ff horen van hemquote:Op zondag 17 februari 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
Is die Lil' Kleine ofzoiets gehandicapt? Raar mannetje zeg
Ja, ik ga even alles wat ik mis vind aan IE uitleggen, dan ben ik hier nog te lang.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
JijLekker constructief antwoord weer.. "Gtaboy"
![]()
dat ben je toch alquote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, ik ga even alles wat ik mis vind aan IE uitleggen, dan ben ik hier nog te lang.
wachtenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat moet ik doen als hij hierop blijft staan? [ afbeelding ]
Computer uit het raam kukelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Helaas is wachten de enige oplossingquote:Op zondag 17 februari 2013 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
K heb nu 4 spelers zo staanquote:Op zondag 17 februari 2013 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat ben je toch al
[..]
wachten
Maar vooruit, probeer het nog eens op FF. Wil dat niet, wacht dan even.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
JijLekker constructief antwoord weer.. "Gtaboy"
![]()
Je email adress, en wachtwoord en je security vraag van EA ff sturen naar quer@fok.nlquote:Op zondag 17 februari 2013 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nieuwe kopenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN IK DAN ZIEN OF HET WE LUKT!![]()
2300 abonees alquote:
Dude...je quote net zelf dit:quote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar vooruit, probeer het nog eens op FF. Wil dat niet, wacht dan even.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een idee?
Caligiuri CDM ipv die Oostenrijker. Moet 9 chem pakken zonder aanpassingen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Verwachten jullie dat dit beter is?
Hilarisch man. Zoek het anders toch zelf uit. Is ook hilarisch.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dude...je quote net zelf dit:
[..]
[ afbeelding ]
fijn dat mensen zo behulpzaam zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef quer het volgende:
[..]
Je email adress, en wachtwoord en je security vraag van EA ff sturen naar quer@fok.nl
Ja he.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
fijn dat mensen zo behulpzaam zijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Is dat jou kind op je UI?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon verlies gemaakt op silver packs. Wat een kutdag
Als ik verlies maak ga ik weer handelen, ik had o.a. een Torres Nilo 4-3-3 voor 250cquote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon verlies gemaakt op silver packs. Wat een kutdag
Ja ik probeer het ff zoals ik het net had en anders gaat Baumgartlinger of hoe hij heet er uit. Thanks iigquote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Caligiuri CDM ipv die Oostenrijker. Moet 9 chem pakken zonder aanpassingen.
Of misschien zoiets:
[ afbeelding ]
Schwaab kan ook CB ipv Kirchhoff
Maak je Youtube filmpjes?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik verlies maak ga ik weer handelen, ik had o.a. een Torres Nilo 4-3-3 voor 250c
Linkje?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al heel lang geen filmpje meer upgeload.
Ik weet niet of je het vooral Ajax wilt houden, anders: Van Aanholt op linksback en Wijnaldum op het middenveld. Evt Mertens linksbuitenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ey ik heb 17k waar zal ik op versterken?
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens Siem de Jong als CM, maar die is geschorst
#SMLENO jwz tochquote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet ofzo? Ik heb ze zo vaak hier gepost
Ik ook een beetje dus heb 10k winst vandaagquote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik verlies maak ga ik weer handelen, ik had o.a. een Torres Nilo 4-3-3 voor 250c
Dat moment dat je maar 1 team hebtquote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat moment dat je een wedstrijd wil spelen maar dat geen 1 team fit isNu moet ik wel een squad fitness kopen.
Ook nog steeds 150k op xboxquote:Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Vidal is gelukkig ook lekker goedkoop.
150k ps3 toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Vidal is gelukkig ook lekker goedkoop.
zie if götzequote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook nog steeds 150k op xboxOngelooflijk
terwijl de Nif niet heel veel slechter is
NIF is ook al erg goed, de IF zal helemaal klasse zijn. Snap wel dat hij zo duur is, ook dubbele links met Chiellini, IF Marchisio etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook nog steeds 150k op xboxOngelooflijk
terwijl de Nif niet heel veel slechter is
Ik wil m uitbouwen naar NL/Eredivisie. Ik ben aan het sparen voor de IF Mertens. En op Linksback dacht ik aan Buttner maar die is ook reteduurquote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het vooral Ajax wilt houden, anders: Van Aanholt op linksback en Wijnaldum op het middenveld. Evt Mertens linksbuiten
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Live commentary, het enige dat voorbij komt.
Godverdomme
kut camper
gevaarlijk
godverdomme
kut
Ik vind van Aanholt wel lekker spelenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik wil m uitbouwen naar NL/Eredivisie. Ik ben aan het sparen voor de IF Mertens. En op Linksback dacht ik aan Buttner maar die is ook reteduurSpeelt van Aanholt lekker?
Ja idd dat is de gok wel waard. En zal ik IF Bony of Van Persie in de spits zetten?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind van Aanholt wel lekker spelenButtner heb ik nooit geprobeerd ivm de prijs inderdaad. Maar persoonlijk vind ik Wijnaldum echt een baas op het middenveld, is volgens mij voor 600 coins (shiny gold dacht ik) wel op te pikken, kan je hem proberen, is het niks verkoop je hem weer/discard je hem.
Daar heb ik geen probleem mee. Ik zou het eerder toejuichen!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik sta op het punt banwaardige posts te maken.
Vertel!quote:
ja huilen met de broek aan ditquote:
Met 17k?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja idd dat is de gok wel waard. En zal ik IF Bony of Van Persie in de spits zetten?
Ik vind jou lief.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee. Ik zou het eerder toejuichen!
heb je robben?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met 17k?![]()
IF Bony is 25k en RVP is 45k oid. Ik speel zelf metRVP
![]()
Maar heb Bony nooit geprobeerd, speel met een NL elftal
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja huilen met de broek aan dit
Te duur. Speel met:quote:
FF sparen nog dan bedoel ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met 17k?![]()
IF Bony is 25k en RVP is 45k oid. Ik speel zelf metRVP
![]()
Maar heb Bony nooit geprobeerd, speel met een NL elftal
Ik denk dat RVP een stuk beter is dan Bony in ieder geval. Wellicht iemand anders hier die beide heeft gebruiktquote:Op zondag 17 februari 2013 20:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
FF sparen nog dan bedoel ik ook
Wie had je eerst op zijn plek?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
En nu gewoon verloren van een silver team! Goede aanwinst die David Silva.
Beetje langzaam.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
85 strength.![]()
IF Guzman. David Silva ook maar snel weer weg doenquote:
Guzman lijkt me eigenlijk sowieso leuker om mee te spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
IF Guzman. David Silva ook maar snel weer weg doen
Waarom zou je in godsnaam je linksbenige CB RCB zetten en je rechtspoot op LCBquote:
Naar binnen cutten en uithalenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je linksbenige CB RCB zetten en je rechtspoot op LCB
silver cup en gold cupquote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef quer het volgende:
Ik wil nu wel s een silver team eigenlijk, spelen jullie alleen silver tournaments daarmee of ook gewoon seizoen?
heb je zelf een silver team? zo ja kan je die dan even posten?quote:
Vooral silver cup, heel af en toe seizoen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef quer het volgende:
Ik wil nu wel s een silver team eigenlijk, spelen jullie alleen silver tournaments daarmee of ook gewoon seizoen?
Ik heb gister precies hetzelfde gemaakt op IF Hamsik ipv Tevez en IF Inler ipv De Rossi.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef quer het volgende:
[..]
heb je zelf een silver team? zo ja kan je die dan even posten?
je moet gewoon lage steekpaas op giovinco,palicio en dan lekker passen naar ballotelli die iedereen omverbeukt en dan steken naar agueroquote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb gister precies hetzelfde gemaakt op IF Hamsik ipv Tevez en IF Inler ipv De Rossi.
Tot nu toe
Hoe zijn IF Lukaku en IF Benteke eigenlijk? Veel verschil met de NIF?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus en dan ook nog die gouden teams van jequote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn wel echt beter, maar zijn wel zwaaar overpriced. IF's zijn al zelden de moeite waard qua prijs/kwaliteitsverhouding, maar bij silvers is dat nog veel erger. Maarja, schijtquote:Op zondag 17 februari 2013 20:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe zijn IF Lukaku en IF Benteke eigenlijk? Veel verschil met de NIF?
Dunnow, zijn toch allemaal tampercoins volgens sommigen hierquote:Op zondag 17 februari 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus en dan ook nog die gouden teams van jeVoor hoeveel aan waarde + coins heb jij wel niet op je account staan
?
If pogbaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn wel echt beter, maar zijn wel zwaaar overpriced. IF's zijn al zelden de moeite waard qua prijs/kwaliteitsverhouding, maar bij silvers is dat nog veel erger. Maarja, schijt
[..]
Dunnow, zijn toch allemaal tampercoins volgens sommigen hier
750k verschil is me inderdaad wel wat gortig voor een speler die al enorm goed is.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn wel echt beter, maar zijn wel zwaaar overpriced. IF's zijn al zelden de moeite waard qua prijs/kwaliteitsverhouding, maar bij silvers is dat nog veel erger. Maarja, schijt
Is dit in carierre ?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
85 strength.![]()
wat zeg ik 1 mil, 5milquote:Op zondag 17 februari 2013 20:50 schreef quer het volgende:
[..]
If pogba, gast je hebt meer dan 1 mil in alleen deze silver team denk ik
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:50 schreef quer het volgende:
[..]
If pogba, gast je hebt meer dan 1 mil in alleen deze silver team denk ik
coins die gemaakt zijn door te tamperenquote:
Hihihiquote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef quer het volgende:
[..]
coins die gemaakt zijn door te tamperen
Bale ipv Nani, Aguero ipv Defoe, Kaboul ipv Vermaelen en dan ben je al een heel eind. Ik zou ook Yaya ipv Mikel doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:53 schreef Jonnsie het volgende:
Ik word echt gewoon he-le-maal gek van FUT op dit moment....
Ik krijg echt geen enkele bal erin, en mijn tegenstanders leggen alle ballen met veel geluk erin, keepers die alle ballen laten vliegen gatverdamme!
Speel nu met:
[ afbeelding ]
Tips? Moet ik anders gaan spelen?
DE AlARMBELLEN GAAN BIJ RIK KIJK UIT KIJK UITquote:
IF Sagna is ook een beest heb ik vernomenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale ipv Nani, Aguero ipv Defoe, Kaboul ipv Vermaelen en dan ben je al een heel eind. Ik zou ook Yaya ipv Mikel doen.
Zelfde probleem hier.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:53 schreef Jonnsie het volgende:
Ik word echt gewoon he-le-maal gek van FUT op dit moment....
Ik krijg echt geen enkele bal erin, en mijn tegenstanders leggen alle ballen met veel geluk erin, keepers die alle ballen laten vliegen gatverdamme!
Speel nu met:
[ afbeelding ]
Tips? Moet ik anders gaan spelen?
En belachelijk duur.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
IF Sagna is ook een beest heb ik vernomen
Ja had Toure eerst ook in plaats van Mikel, wilde hem uitproberen...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale ipv Nani, Aguero ipv Defoe, Kaboul ipv Vermaelen en dan ben je al een heel eind. Ik zou ook Yaya ipv Mikel doen.
Wel een heel klein beest dat ieder kopduel zal verliezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Een Chihuahua dan tochquote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet precies, maar er was ooit een glitch waarmee bepaalde users oneindig veel geld hadden en daarmee pakjes kochten (meeste gebanned, alhoewel vele hier nog wel 100k+- aan hebben overgehouden met uitschieters)quote:
Kaboul is echt veeeeel beter dan Vermaelen en heeft betere workrates. Ik snap ook niet waarom je je enige linkspoot achterin op rechts zet.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja had Toure eerst ook in plaats van Mikel, wilde hem uitproberen...
Kaboul/Vermaelen is vrij wel het zelfde toch?
Kans is aanwezig dat Bale een upje gaat krijgen, dus wacht ik liever even op zijn upje...
Aguero nog nooit geprobeerd, vond hem altijd te duur...
http://www.futhead.com/fifa/squads/5963117/quote:Op zondag 17 februari 2013 20:56 schreef DannyDeko het volgende:
Wie post er even een leuk spelend team van 10k max?![]()
Nee je kon gratis packs krijgen. Geen gratis geldquote:Op zondag 17 februari 2013 20:56 schreef quer het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet precies, maar er was ooit een glitch waarmee bepaalde users oneindig veel geld hadden en daarmee pakjes kochten (meeste gebanned, alhoewel vele hier nog wel 100k+- aan hebben overgehouden met uitschieters)
Tips hoe ik me spel moet veranderen?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.
Bij mij komt het omdat ik vind dat ik een goed team heb dus dat alle passjes en schoten etc gewoon goed moeten gaan, ongeacht wat. En als je met een low-rated team speel ga je soort van extra je best doen om te zorgen dat de pass goed aan komt etc.
Dus om antwoord op je vraag te geven: ja, je moet anders spelen
Vermaelen eigenlijk alleen gehaald vanwege pace/def combi, niet op zijn work rates en poot gelet!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kaboul is echt veeeeel beter dan Vermaelen en heeft betere workrates. Ik snap ook niet waarom je je enige linkspoot achterin op rechts zet.
En NIEMAND krijgt meer een UP, daar zijn ze al klaar mee. Zijn allemaal al geweest.
Had over deze regel heen gelezen...quote:A few comments about the upgrades:
• This upgrades batch includes 33 players, most of which are Gold players.
• There are no plans right now to upgrade more Gold players, but batches of Silver/Bronze players will come in the next week or two.
• There are a few players in the list that have had a previous in-form item as well. While we understand that these upgrades can influence the value of those items, we felt the upgrades were significant enough to make the change. We also have no plans right now to upgrade any more players that have had a previous in-form item.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |