PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zei die ookalweer? Niet geschikt voor dit niveau ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Arno over Havenaar was wel echt om te janken gewoon
Ja en dat hij helemaal niets met zijn voeten konquote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat zei die ookalweer? Niet geschikt voor dit niveau ofzo?
La la ala la alalalaquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
La la ala la alalala
Oh oh oh ho oh
Joduh joduh joduh
Wie niet springt die is geen jood
Zo zo, 4
Havenaar is natuurlijk niet de beste speler die er in de eredivisie rondloopt, maar zoiets verkondigen op basis van één gemiste kans is ook weer zo triest.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en dat hij helemaal niets met zijn voeten kon
Winne - het legioenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
Gewoon 'Mijn Feyenoord' van Peter Koelewijn
Gewoon Hand in hand toch jaa toch jaaquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
Gewoon 'Mijn Feyenoord' van Peter Koelewijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit topic niet meer interessant, binnnenkort ga ik stoppen met posten en met FUT
Jaap.twitter:harryvermeegen twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:17:20Na de zege op #Feyenoord is duidelijk zichtbaar dat Jaap Stam helemaal uit zijn plaat ging. #pecFEY #peczwolle http://t.co/4LO4VsYN reageer retweet
Beter dan hoe het eerst was.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Verwachten jullie dat dit beter is?
Nee oke, zal dit nog een keer proberen. En anders geef ik het op met Hosiner, die overigens ook niet super speeltquote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beter dan hoe het eerst was.Maar je zult er niet onverslaanbaar mee zijn.
Dit is wel echt de allerslechtste die ik heb gezien..het is toch ook de bedoeling dat de rest al wel in de kamer is en gewoon met iets anders bezig is?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gelukkig komen er weer wat talentjes door
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit topic niet meer interessant, binnnenkort ga ik stoppen met posten en met FUT
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar weer eens FUT doen, kijken of ik het nog kan
Ja hij is echt om te janken iddquote:Op zondag 17 februari 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel echt de allerslechtste die ik heb gezien..het is toch ook de bedoeling dat de rest al wel in de kamer is en gewoon met iets anders bezig is?
Anyway, ik zie net dat Ellen Hoog vrijdag bij DWDD zat, dus ik ga nog even een fapje doen.
Daar had Pieters nou aan mee moeten doen, kon hij eventjes helemaal los gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gelukkig komen er weer wat talentjes door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |