zoooo nou mijn paiq dagje was er 1 die uiterst links en uiterst rechts is gegaan.
Goed eerst mijn paiq meisje waar ik het al een aantal keren over gehad hebt. Ze wilde komende tijd graag via de site blijven en niet verder wegens slechte ervaringen en beoordeeld worden op haar uiterlijk. Nou ja prima toch. Het is leuk en gezellig dus wat is het probleem. Heb daar respect voor

Vandaag weer eens samen tegelijk online en tijdens een leuk gesprek ook letterlijk uitgesproken dat er een klik is en van beide kanten een vorm van interessen. Dan gaat ze opeens ofline

Gelukkig niet veel later weer online en ze geeft aan dat de site wat raar doet op haar laptop. En opeens het volgende.
quote:
*naam* heeft je verwijderd uit haar lijst. Een onverwachts in your face moment!
WTF is deze

Maar goed ik had toch nog credits dus oneline gestuurd met de vraag wat er nou gebeurd!
Wat blijkt, ze had iets verkeerds gedaan maar was volledig in paniek en is mij gaan zoeken op facebook en heeft mij gevonden. Direct een berichtje gestuurd.
En nu komt het...... ik ben natuurlijk foto's gaan kijken! En om nou meteen al mijn gevoelens in 1 smilie samen te proppen kom ik op de volgende uit...... * trom geroffel*

Haar profiel foto op paiq een leuke spontane meid. Facebook foto's en zeer alternatief meisje

En mega afknapper! Maar echt MEGA

Enige vraag die ik heb, waarom zo een foto gebruiken als je er normaal gesproken heel anders uit ziet. Dat snap ik dus echt niet. Als ik dat geweten had was het

geweest. Ik vind het ECHT zonde van mijn tijd!
Ondertussen kwam er een speed date binen. Heel spontaan begin en na 3min kreeg ik al de vraag of ik mee ging vanavond een drankje drinken

IPV van nog lang niet afspreken zit ik opeens met een vrouw die meteen wilt afspreken
Het gaat nooit eens normaal bij mij. Het moet altijd een uiterste zijn
Maar goed, leuke meid maar geen wow effect en ze woont ruim een uur rijden. Nu vind ik dat niet een heel groot problem, mits ze wel ECHT leuk is. En dat mis ik nu een beetje bij haar. Maar goed.
Tot zo ver mijn paiq avontuur.
Ik ben toe aan een drankje ergens in een kroeg, heb ik wel verdiend
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group