bij lesbische vrouwen is er toch altijd 1 het mannetje?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe moet dat dan met twee vrouwen?
We zijn het over het algemeen toch redelijk met elkaar eens over al deze dingen dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Andromache het volgende:
we kunnen net zo goed een FAQ in de OP opnemen over wie betaalt / wanneer seks / wanneer bespreek je je kinderwens / wanneer geef je het beestje een naam / wat is volslank / thuis afspreken of niet.
zou alleen ook handig zijn als er eenduidige antwoorden zijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij lesbische vrouwen is er toch altijd 1 het mannetje?
If you hate guys so much, STOP TRYING TO LOOK LIKE ONE!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij lesbische vrouwen is er toch altijd 1 het mannetje?
nou, maak jij eens een leuke nieuwe OP, vriendquote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
We zijn het over het algemeen toch redelijk met elkaar eens over al deze dingen dacht ik.
Oh ik wil daar best wel wat tijd in steken hoor, met spoilertjes enzo geen probleem.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef Andromache het volgende:
[..]
nou, maak jij eens een leuke nieuwe OP, vriend
what?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef SilentChaos het volgende:
Tering, ik ben ff douchen om m'n ass te onderhouden, halve topique weer vol
Niet iedereen is het hetzelfde tochquote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Andromache het volgende:
we kunnen net zo goed een FAQ in de OP opnemen over wie betaalt / wanneer seks / wanneer bespreek je je kinderwens / wanneer geef je het beestje een naam / wat is volslank / thuis afspreken of niet.
zou alleen ook handig zijn als er eenduidige antwoorden zijn
weet niet, volgens mij heeft elke vrouw die op vrouwen valt wel iets mannelijks in zich. Ik ook. Ik ben wel van het beschermende. Degene die op de plek vd man wil liggen bij lepeltje lepeltje. Haar billen in mijn schootquote:
Ik denk niet dat iedereen zit te wachten op veel tekst in een OP, maar dat probleem is te verhelpen met spoillers.. Dus graag... Maar grote lappen tekst in spoilers.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
OK kleine poll:
Wie wil wel een OP aangepast hebben met wat standaard info, en wie niet?
graag quoten en reageren.
Bij de meerderheid van de stemmen zal ik een OP voorbereiden met wat algemene informatie.
iets met wattenstaafjesquote:
Ik heb lang geleden eens een date gehad met een mevrouwtje dat altijd alles direkt voor mij wilde betalen. Wat een lieverd dacht ik nog. Na 8 jaar verkering: idd een lieverd, maar dat gat in haar hand (en mijn portemonaie) heeft mijn enorm veel frustratie bezorgdquote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mooier is het als het natuurlijk gaat...
Andromache en ik waren zaterdag toch weg, ik haalde de eerste 2 drankjes voor haar en mij en gooide euro's in dat apparaat, en zij haalde de rest.
Niet eens over gehad, liep gewoon zo.
Vind ik wel een dikke plus als een vrouw zich zo opstelt.
Dat gejank over geld altijd........
Maar goed, dat kan ook zijn omdat ik zelf wel de zaken op orde heb, en dit wellicht terug verwacht.
Betalen voor een date vind ik niet erg, maar het begint me wel te irriteren als ik altijd geld op tafel moet gooien. (Ervaringen uit het verleden, die niet positief uitpakten ;-)
Daarbij is de OP net best netjes aangepast. Er zijn toch geen gouden dateregels naar mijn mening. De enige manier om er echt achter te komen is door het te doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen zit te wachten op veel tekst in een OP, maar dat probleem is te verhelpen met spoillers.. Dus graag... Maar grote lappen tekst in spoilers.
* Andromache wilquote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
OK kleine poll:
Wie wil wel een OP aangepast hebben met wat standaard info, en wie niet?
graag quoten en reageren.
Bij de meerderheid van de stemmen zal ik een OP voorbereiden met wat algemene informatie.
in spoilers zet ik ze sowieso........................quote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarbij is de OP net best netjes aangepast. Er zijn toch geen gouden dateregels naar mijn mening. De enige manier om er echt achter te komen is door het te doen.
Prima zoquote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarbij is de OP net best netjes aangepast. Er zijn toch geen gouden dateregels naar mijn mening. De enige manier om er echt achter te komen is door het te doen.
dit moet een troll zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik probeer een nieuwe manier om dronken te worden...
Maar terug OT
Tampon in Vodka, in je anus steken.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik probeer een nieuwe manier om dronken te worden...
Maar terug OT
OMG IK OOKquote:
dan zet je erin dat maat 40 volslank is en daar ben ik het al niet mee eensquote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
in spoilers zet ik ze sowieso........................
gaat gewoon om algemene informatie, geen meningen.. je weet dat zoiets bij mij wel goedkomt.
Ik battledate........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |