Geen idee, nog nooit iets mee gedaan. Ik hoor er wel veel positieve verhalen overquote:
Hehe, zo was er ook een date die zijn rekeningnummer op een servetje schreef. Alles wat zij had gegeten/gedronken optelde, en haar vriendelijk, doch dwingend verzocht om het dezelfde avond nog over te maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Bittere_Bal het volgende:
bij de laatste date die ik heb gehad was ik serieus onder de veronderstelling dat ik nog cash geld in mijn zak had zitten...en dat natuurlijk niet gecontroleerd. Afijn, ik kwam een paar euro te kort bij het betalen aan de bar en toen moest ik terug naar haar om te vragen of ze misschien nog twee euro had...
![]()
![]()
natuurlijk en gek genoeg is het ook bij die ene date gebleven...
ja ach,quote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
als je nog denkt te weten dat je minimaal 50 ergens hebt zitten....maar wel een grote faalactie
In principe, als de sfeer er naar is, en de avond zo loopt niets mis mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef Dizorn het volgende:
wat vinden jullie van seks op de eerste date?
DIe McDonalds reclamequote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hehe, zo was er ook een date die zijn rekeningnummer op een servetje schreef. Alles wat zij had gegeten/gedronken optelde, en haar vriendelijk, doch dwingend verzocht om het dezelfde avond nog over te maken.
Maar dan nog echt ook!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
DIe McDonalds reclame
Ik lig iedere keer op de vloer als ik die zie
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
DIe McDonalds reclame
Ik lig iedere keer op de vloer als ik die zie
Tuurlijk! Als ik een kerel vind die het langer wil proberen dan 1 date dan post ik het hierquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee, begrepenMaar een positieve ervaring met trouwen en kindertjes ga je hier toch wel even melden toch?
dan kun je beter splitten, want dan zit er toch niets meer inquote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef eefje801 het volgende:
Gaan we er toch weer op inMaar het is wel een beetje een ongeschreven regel dat als een vrouw blijft zeggen dat ze wil splitten of betalen ze een tweede date niet ziet zitten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoiets als "+1"
Ok even dan:
Maat 42. Zeg het maar, hoe dien ik mij te omschrijven?HEE ik ken jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat overigens op mijn PaiQ, maar dan wel compleet
Gelieve niet te quoten, haal hem zo weer weg
kan niet missen..
Precies en de ander voelt zich niet schuldig. Heel duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan kun je beter splitten, want dan zit er toch niets meer in
Of dat ze eigenwijs isquote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef eefje801 het volgende:
Gaan we er toch weer op inMaar het is wel een beetje een ongeschreven regel dat als een vrouw blijft zeggen dat ze wil splitten of betalen ze een tweede date niet ziet zitten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies en de ander voelt zich niet schuldig. Heel duidelijk
hoe moet dat dan met twee vrouwen?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef eefje801 het volgende:
Euh.....de grootste hosselaar van de twee??quote:Op zondag 17 februari 2013 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe moet dat dan met twee vrouwen?![]()
bij lesbische vrouwen is er toch altijd 1 het mannetje?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe moet dat dan met twee vrouwen?
We zijn het over het algemeen toch redelijk met elkaar eens over al deze dingen dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Andromache het volgende:
we kunnen net zo goed een FAQ in de OP opnemen over wie betaalt / wanneer seks / wanneer bespreek je je kinderwens / wanneer geef je het beestje een naam / wat is volslank / thuis afspreken of niet.
zou alleen ook handig zijn als er eenduidige antwoorden zijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij lesbische vrouwen is er toch altijd 1 het mannetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |