SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ajacied422 op 18-02-2013 09:31:01 ]
Briljante pot kan nu al niet wachten op Tyronquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen motm voor mij. Goede pot gespeeld.
Ik zeg Boerrigter. Duidelijk op de weg terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen motm voor mij. Goede pot gespeeld.
Op weg terug naar RKC?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zeg Boerrigter. Duidelijk op de weg terug.
Serero was weer kneiter slecht. Liet zn man lopen, slap in duels etc. etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op weg terug naar RKC?
Spel werd duidelijk minder toen Eriksen eruit was. Een beetje zoals Barca zonder Messi.
Dat mag je niet zeggen want hij is kei goed hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Serero was weer kneiter slecht. Liet zn man lopen, slap in duels etc. etc.
zeven en veertien maartquote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef MrStock het volgende:
Vraagje, als Ajax donderdag zijn plicht doet, wat zijn dan de nieuwe data voor Chelsea of Sparte Praag?
Onnavolgbaarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, die heeft vandaag een contract bij Real afgedwongen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef MrStock het volgende:
Vraagje, als Ajax donderdag zijn plicht doet, wat zijn dan de nieuwe data voor Chelsea of Sparte Praag?
7 en 14 maart, we spelen eerst thuis geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef MrStock het volgende:
jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
7 en 14 maart, we spelen eerst thuis geloof ik.
Lukoki was beter?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero was met afstand weer de slechtste op het veld
Oh ja die hebben we ook nog was ik gewoon alweer vergeten. Oke na Lukoki het slechtste op het veld vandaagquote:
Met je eens, als Eriksen niet speelt is het duidelijk minderquote:Op zondag 17 februari 2013 18:49 schreef Gwunnik het volgende:
Goede pot, Eriksen wat mij betreft motm... na zijn wissel werd het spel zeer zwak van Ajax kant. Zat totaal geen lijn meer in. Serero duidelijk totaal geen ritme, Lukoki duidelijk minder dan Derk naar mijn mening... Siggy oogt steeds beter, fingers crossed.
Hoe dan ook mooi dat de punten gewoon binnen zijn
Haha, Eriksen was weer eens overal bij betrokken en zeker geen 6 of minder.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Moisander, Toby, Kenneth speelde een 8.
Rest 6 of minder.
Meest drama: Boerie, Lukoki.
Serero mag wel bij die laatste.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Rest 6 of minder.
1e helft 4, 2e helft 7.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha, Eriksen was weer eens overal bij betrokken en zeker geen 6 of minder.
Schone ook niksquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Rest 6 of minder.
Nee man, dat lijkt maar zoquote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Schone was zeer nuttig im verdedigd opzicht, vandaag meer werk verzet als Poulsen.
Serero zou er goed aan doen om eens goed naar Eriksen te kijken want hij kan wel goed aanvallen maar verdedigend is het niveautje FC Ossquote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
In Serero heb ik nog wel vertrouwen, die kan gewoon goed voetballen.
Lukoki moet je volgend seizoen gewoon uitlenen om vlieguren te maken. Zal waarschijnlijk nooit meer terugkeren maar wie weet zal ie zijn oogkleppen verliezen. Maar die kans is niet groot.
Daar zit wat in, aanvallend is ie prima te gebruiken maar verdedigend is het een ander verhaal. Maar voor duels zoals volgende week tegen ADO thuis kan ie heel nuttig zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero zou er goed aan doen om eens goed naar Eriksen te kijken want hij kan wel goed aanvallen maar verdedigend is het niveautje FC Oss
Goed spelertje maar fysiek gewoon te lichtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero zou er goed aan doen om eens goed naar Eriksen te kijken want hij kan wel goed aanvallen maar verdedigend is het niveautje FC Oss
Rechtsbuiten ipv Lukoki als Cuenca weer rust krijgtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zit wat in, aanvallend is ie prima te gebruiken maar verdedigend is het een ander verhaal. Maar voor duels zoals volgende week tegen ADO thuis kan ie heel nuttig zijn.
Fysiek maakt niet uit zie Messi, Iniesta en Xavi. Aan Lodeiro hadden we veel meer gehad.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed spelertje maar fysiek gewoon te licht
Die zijn top, dat is wat anders dan goed en Messi zijn fysiek is toch wat anders dan Sereroquote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fysiek maakt niet uit zie Messi, Iniesta en Xavi. Aan Lodeiro hadden we veel meer gehad.
Lodeiroquote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fysiek maakt niet uit zie Messi, Iniesta en Xavi. Aan Lodeiro hadden we veel meer gehad.
Dat is ook waar. Serero is zo'n speler waar ik me werkelijk kapot aan kan ergeren gewoon ontzettend matig dan heb ik daar liever een jonge uit de jeugd dan een Zuid Afrikaanquote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn top, dat is wat anders dan goed en Messi zijn fysiek is toch wat anders dan Serero
En Serero is geen eigen jeugd omdat?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Serero is zo'n speler waar ik me werkelijk kapot aan kan ergeren gewoon ontzettend matig dan heb ik daar liever een jonge uit de jeugd dan een Zuid Afrikaan
Oh fuck, helemaal vergeten dat het Ajax Cape Town is die verdomme in dezelfde tricots spelen en waar Ajax Amsterdam een meerderheidsbelang in heeftquote:
Daarom speelt hij nu ook bij een tobclubquote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Dven het volgende:
Precies, zeiken over fysiek. Kom op! Je support Ajax, een club die het niet van fysiek spel moet hebben
[ afbeelding ]
Lichtgewicht Pienaar speelde Vieira helemaal zoek
Voor wie? We hadden gewoon Assaidi kunnen hebben nuquote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef tammepiet het volgende:
Denken dat Lukoki ooit basis gaat staan bij Ajax...
Portemonnee opentrekken komende zomer. Klaar.
assaidi denkt alleen aan pingping.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor wie? We hadden gewoon Assaidi kunnen hebben nu
Geen heel verkeerde carriere met Borussia Dortmund, Tottenham en Everton anders. Maar inderdaad, wanneer hij 30 cm langer zou zijn dan was hij onbetwiste basisspeler bij Barcelonsquote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom speelt hij nu ook bij een tobclub
Segment Beerens, Hadouir, Assaidi niet aan beginnen. Gaan sowieso op hun bek.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor wie? We hadden gewoon Assaidi kunnen hebben nu
Zuid Amerikanen en Ajax goed plan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Segment Beerens, Hadouir, Assaidi niet aan beginnen. Gaan sowieso op hun bek.
Zuid Amerikaantje.
Suarez, is helemaal verkeerd gegaan inderdaad. Of Maxwell.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zuid Amerikanen en Ajax goed plan.
je kan fysiek op verschillende manieren uitleggen, Serero is gewoon te licht voor het middenveld, hij kan die meters niet maken die Eriksen maakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen heel verkeerde carriere met Borussia Dortmund, Tottenham en Everton anders. Maar inderdaad, wanneer hij 30 cm langer zou zijn dan was hij onbetwiste basisspeler bij Barcelons
En het aantal meters dat iemand maakt maakt uit omdat?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan fysiek op verschillende manieren uitleggen, Serero is gewoon te licht voor het middenveld, hij kan die meters niet maken die Eriksen maakt.
Dat is dus ook fysiek, ik loop al wat langer mee om te weten dat Ajax het niet van de freefighter types moet hebben
Suarez zat al in Nederland dat vind ik nog wel een tikkeltje anders. Maxwell is de laatste Zuid Amerikaan die bij Ajax geslaagd is en dat is toch al heel wat jaren terugquote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Suarez, is helemaal verkeerd gegaan inderdaad. Of Maxwell.
Gabrich, Juan , Santos , Ledezma, Cvitanich, Lodeiroquote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Suarez, is helemaal verkeerd gegaan inderdaad. Of Maxwell.
Dit is dus precies wat ik al zei aan het begin van het seizoenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan fysiek op verschillende manieren uitleggen, Serero is gewoon te licht voor het middenveld, hij kan die meters niet maken die Eriksen maakt.
Dat is dus ook fysiek, ik loop al wat langer mee om te weten dat Ajax het niet van de freefighter types moet hebben
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
En het aantal meters dat iemand maakt maakt uit omdat?
Cvitanisch heeft weinig met zijn Zuid-Amerikaanschap te maken. Is gewoon compleet geen speler voor het Ajax-spelletje. Lodeiro is gehaald als vriendje van Suarez. Ledezma, Juan en Gabrich zijn complete mislukkelingen die nergens goed gevoetbald hebben. Enige wat niet werkte was wereldkampioen Santos.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gabrich, Juan , Santos , Ledezma, Cvitanich, Lodeiro
Is het niet de bal die het werk moet doen?`quote:
Natuurlijk maar het gaat ook om vrijlopen, gaten dichtlopen, meeverdedigenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het niet de bal die het werk moet doen?`
Jij kan het wel mooi verdraaienquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Cvitanisch heeft weinig met zijn Zuid-Amerikaanschap te maken. Is gewoon compleet geen speler voor het Ajax-spelletje. Lodeiro is gehaald als vriendje van Suarez. Ledezma, Juan en Gabrich zijn complete mislukkelingen die nergens goed gevoetbald hebben. Enige wat niet werkte was wereldkampioen Santos.
Heeft weinig met verdraaien te maken. Als Ajax spelers koopt die gewoon compleet ruk zijn, heeft dat met kwaliteit te maken en niet met afkomst.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan het wel mooi verdraaien
Hopelijk wordt dit de top 5 aan het einde van het seizoen:quote:Op zondag 17 februari 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Over 2 weken Twente uit. Hopelijk zit Stief er tegen die tijd nog, zou ook kunnen dat ie er na Heerenveen uit er uitgegooid wordt.
We komen ze in ieder geval niet in beste doen tegen. Als we die winnen dan zitten we prima op schema. Grote kans dat dan alleen PSV en Ajax nog over zijn als titelkandidaat.
1. Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit de top 5 aan het einde van het seizoen:
1. Ajax
2. FC Twente
3. PSV
4. Vitesse
5. Feyenoord
![]()
Nee, Feyenoord moet geen tweede worden, geen CL spelen en zeker niet boven FC Twente eindigenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Vitesse
4. Twente
5. PSV
Dan nog liever zo
Feyenoord speelt met een leuke gedachte, gooit het over de boeg van de jeugd. Wat mij betreft verdienen ze het. Twente is een trieste verzameling, PSV de meest irritante club met de meest irritante supporters en Vitesse is ook maar een neppe koopbende.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord moet geen tweede worden, geen CL spelen en zeker niet boven FC Twente eindigen
Het is belangrijk dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders denkt men in Rotterdam weer dat ze groter zijn dan Twente. Verder moeten ze ook de CL missen, want als het financieel tegenzit zal de club vroeg of laat failliet gaan, er staat niet zomaar een tweede of derde Pim Blokland op die de club even 35 miljoen euro schenkt.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef Devv het volgende:
Ik gun Feyenoord die tweede plek ook niet. Ze mogen van mij lekker derde of vierde worden.
psv krijgt een makkelijk programma na feyenoord uit.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Vooraf het seizoen zou ik blij zijn met een 2e plek en voorronde CL (na het vertrek van Vertonghen en Anita) maar nu heb je gewoon alle kans om kampioen te hebben.
Ik zie PSV niet winnen volgende week in de Kuip, hopelijk een gelijkspelletje zodat we inlopen tot op 1 punt en Feijenoord definief achterlaten.
Gaat dan een belangrijk potje worden begin April in Eindhoven.
Feyenoord is ook groter dan Twente ook al eindigen ze16equote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders denkt men in Rotterdam weer dat ze groter zijn dan Twente. Verder moeten ze ook de CL missen, want als het financieel tegenzit zal de club vroeg of laat failliet gaan, er staat niet zomaar een tweede of derde Pim Blokland op die de club even 35 miljoen euro schenkt.
Nee, dat is tegenwoordig niet meer zo. Verder wil ik niet flauw zijn, maar ik ga verder niet in op deze discussie want het blijft een welles-nietes en als ik met cijfers en feiten aankom dat gooien sommige mensen het op irrelevante punten als ''historie'' of ''supporters'' en subjectieve kenmerken zoals ''uitstraling'' en ''stadion''quote:Op zondag 17 februari 2013 20:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord is ook groter dan Twente ook al eindigen ze16e
Dat telt wel degelijk mee, je kan toch niet zeggen dat Willem II nu ook een topclub is omdat ze tegen topclub Twente gelijk spelen, dat is wat kort door de bocht maar dat doe jij in feite ook als je die andere factoren niet mee telt.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat is tegenwoordig niet meer zo. Verder wil ik niet flauw zijn, maar ik ga verder niet in op deze discussie want het blijft een welles-nietes en als ik met cijfers en feiten aankom dat gooien sommige mensen het op irrelevante punten als ''historie'' of ''supporters'' en subjectieve kenmerken zoals ''uitstraling'' en ''stadion''
No comment.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat telt wel degelijk mee, je kan toch niet zeggen dat Willem II nu ook een topclub is omdat ze tegen topclub Twente gelijk spelen, dat is wat kort door de bocht maar dat doe jij in feite ook als je die andere factoren niet mee telt.
Om een topclub genoemd te willen worden moeten er toch eerst wat meer prijzen gewonnen worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
No comment.
Enige manier om mensen zoals jij te overtuigen is hopen dat FC Twente de komende tien jaar boven Feyenoord eindigt, te beginnen met dit seizoen, vandaar dat ik dus hoop dat dat gebeurd.
1 landstitel is tegenwoordig blijkbaar al voldoende om een topclub te worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om een topclub genoemd te willen worden moeten er toch eerst wat meer prijzen gewonnen worden.
Ik heb het woord topclub niet genoemd, ik zei enkel ''grotere club dan Feyenoord'' wiens landstitel dateert van vorige eeuw.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 landstitel is tegenwoordig blijkbaar al voldoende om een topclub te worden.
Nee, dat hoop jequote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand denk ik
1 Ajax
2 PSV
3 Feyenoord
4 Vitesse
5 Utrecht
6 Twente
Lijkt me niet dat een Ajacied hoopt dat PSV en Feyenoord tweede en derde wordenquote:
PSV kan de touwtyfes krijgen, en Feyenoord gun ik best een 2e plekquote:Op zondag 17 februari 2013 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat een Ajacied hoopt dat PSV en Feyenoord tweede en derde worden
Ik gun het feyenoord ook echt wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV kan de touwtyfes krijgen, en Feyenoord gun ik best een 2e plek
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun het feyenoord ook echt wel.
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV kan de touwtyfes krijgen, en Feyenoord gun ik best een 2e plek
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik begrijp dit echt niet van Ajaxsupporters, jullie zijn niet de enige hoor. Toen in het dramaseizoen van Feyenoord met Mario Been Feyenoord dreigde richting nacompetitie te gaan begonnen vrienden van mij (Ajaxsupporters) al direct van: ''Neee als Feyenoord maar niet degradeert''![]()
Kennelijk kunnen ze niet met Feyenoord, maar ook niet zonder. Ik persoonlijk kan niet wachten tot die club uit Rotterdam failliet gaat, degradeert, of gewoon wordt opgeheven
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de wat jongere hier, en mij hebben ze nou niet echt iets ergs aangedaan.
Mij interesseert het geen reet wat feyenoord doet, zolang Ajax maar bovenaan staat/eindigt.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik begrijp dit echt niet van Ajaxsupporters, jullie zijn niet de enige hoor. Toen in het dramaseizoen van Feyenoord met Mario Been Feyenoord dreigde richting nacompetitie te gaan begonnen vrienden van mij (Ajaxsupporters) al direct van: ''Neee als Feyenoord maar niet degradeert''![]()
Kennelijk kunnen ze niet met Feyenoord, maar ook niet zonder. Ik persoonlijk kan niet wachten tot die club uit Rotterdam failliet gaat, degradeert, of gewoon wordt opgeheven
Dat heb ik dus met PSVquote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]![]()
Neh nooit meer een klassieker lijkt me ook kut. Gewoon een eeuwige 5e plaats ofzo voor die gastenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is gewoon de rivaal en er is ook maar 1 klassieker, zo werkt het nu eenmaal, ook de leukste tegenstander om in te maken en dat is alleen maar mooier als ze echt mee doenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]![]()
Een 15e plaats ofzo zou ook wel leuk zijn hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh nooit meer een klassieker lijkt me ook kut. Gewoon een eeuwige 5e plaats ofzo voor die gasten
Dit is het belangrijkste inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
zolang Ajax maar bovenaan staat/eindigt.![]()
Sowieso heeft PSV walgelijke spelers als Strootman, Van Bommel, Toivonen, Mertens.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef MrStock het volgende:
Grote verschil tussen Feyenoord en PSV is dat Feyenoord altijd zijn best doet (maar het vaker gewoonweg niet beter kan).
PSV was in zijn dominantere periode gewoon zwaar waardeloos toen ze alles met 1-0 of 2-1 wonnen en daarna gewoon de wedstrijd dood gooiden en bij elke CL iets van 8 seizoenen achter elkaar gewoon kansloos afgeserveerd werden. Recentere voorbeeld is gewoon hoe laf ze de EL ingingen en daardoor de EU-punten van NL zwaar verneuken.
Ze hebben ook gewoon een paar spelers die irritaties opwekken zoals van Bommel, Strootman en Driesje "Kampioenswedstrijd" Mertens.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef MrStock het volgende:
Grote verschil tussen Feyenoord en PSV is dat Feyenoord altijd zijn best doet (maar het vaker gewoonweg niet beter kan).
PSV was in zijn dominantere periode gewoon zwaar waardeloos toen ze alles met 1-0 of 2-1 wonnen en daarna gewoon de wedstrijd dood gooiden en bij elke CL iets van 8 seizoenen achter elkaar gewoon kansloos afgeserveerd werden. Recentere voorbeeld is gewoon hoe laf ze de EL ingingen en daardoor de EU-punten van NL zwaar verneuken.
De rivaal uit de jaren zeventig en tachtig ja, maar hoe lang blijven we in het verleden hangen? De afgelopen 35 jaar is het landskampioenschap bijna altijd gewonnen door Ajax of PSV (en een enkele keer door Feyenoord, AZ en Twente), dus tegenwoordig zijn Ajax en PSV de echte rivalen en is PSV-Ajax en Ajax-PSV de nieuwe Klassieker. Ik vind ook dat de kracht en impact van de Klassieker flink verloren is gegaan omdat er geen uit-publiek meer mag komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon de rivaal en er is ook maar 1 klassieker, zo werkt het nu eenmaal, ook de leukste tegenstander om in te maken en dat is alleen maar mooier als ze echt mee doen
Begrijpelijk wel, Celtic kan eigenlijk ook niet zonder de Rangersquote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]![]()
En je bent geen Amsterdammer, dan hoef je ook niet geforceerd Feijenoord en alles uit Rotterdam uit het grond van je hart te haten.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de wat jongere hier, en mij hebben ze nou niet echt iets ergs aangedaan.
PSV en de klassieker in één woord noemenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De rivaal uit de jaren zeventig en tachtig ja, maar hoe lang blijven we in het verleden hangen? De afgelopen 35 jaar is het landskampioenschap bijna altijd gewonnen door Ajax of PSV (en een enkele keer door Feyenoord, AZ en Twente), dus tegenwoordig zijn Ajax en PSV de echte rivalen en is PSV-Ajax en Ajax-PSV de nieuwe Klassieker. Ik vind ook dat de kracht en impact van de Klassieker flink verloren is gegaan omdat er geen uit-publiek meer mag komen.
Slechte vergelijking, in Schotland ging het altijd tussen Celtic en Rangers wat betreft het kampioenschap, in Nederland absoluut niet. Daar doet Feyenoord al dertig jaar eigenlijk niet mee om het kampioenschap.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, Celtic kan eigenlijk ook niet zonder de Rangers
Dat laatste ben ik wel met je eensquote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De rivaal uit de jaren zeventig en tachtig ja, maar hoe lang blijven we in het verleden hangen? De afgelopen 35 jaar is het landskampioenschap bijna altijd gewonnen door Ajax of PSV (en een enkele keer door Feyenoord, AZ en Twente), dus tegenwoordig zijn Ajax en PSV de echte rivalen en is PSV-Ajax en Ajax-PSV de nieuwe Klassieker. Ik vind ook dat de kracht en impact van de Klassieker flink verloren is gegaan omdat er geen uit-publiek meer mag komen.
Ik heb geen haat tegen Rotterdam, Sparta vind ik een superclub en is in mijn ogen nogsteeds de échte club uit Rotterdam, ook al spelen ze een divisie lager.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
En je bent geen Amsterdammer, dan hoef je ook niet geforceerd Feijenoord en alles uit Rotterdam uit het grond van je hart te haten.
Sanchezquote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zien jullie als goede optie om rechtsbuiten te worden bij Ajax?
ik denk dat een messi wel zou kunnen slagen bij ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook best. Of iig te laag voor Europeesquote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een 15e plaats ofzo zou ook wel leuk zijn hoor
Ik denk dat Meleg een middenvelder is.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk gewoon aan Meleg rechtsbuiten, weet niet hoe jullie het zien.
Sparta is een bazenclubquote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb geen haat tegen Rotterdam, Sparta vind ik een superclub en is in mijn ogen nogsteeds de échte club uit Rotterdam, ook al spelen ze een divisie lager.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Sparta is een bazenclub
Woon ernaast. zag in het verleden door de weeks ook wel eens een ajaxbus langskomen, maar zie die niet meer.
Ja en PEC Zwolle, NEC, Twente, AZ, RKC, Heerenveen....rest van de clubs in Nederland ookquote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef Devv het volgende:
Het is wel ironisch dat Feyenoord weer een sleutelrol kan vervullen in de race voor het landskampioenschap.
Messi schijnt wel een aardig balletje te kunnen trappen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord wint van PSV, sta je gelijk met ze. Dan moet ergens PSV punten laten liggen en is het haasje repquote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en PEC Zwolle, NEC, Twente, AZ, RKC, Heerenveen....rest van de clubs in Nederland ook
wat voor sleutelrol. Aan het einde van de rit hebben ze 30 verliespunten.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef Devv het volgende:
Het is wel ironisch dat Feyenoord weer een sleutelrol kan vervullen in de race voor het landskampioenschap.
We moeten nog uit bij Twente en PSV en het is nog maar de vraag of wij alles winnen. PSV heeft nog maar twee lastige wedstrijden, Feyenoord Uit en Twente Uit. Die laatste is op de laatste speeldag en ik ben bang dat er dan voor Twente dusdanig weinig op het spel staat dat ze die wedstrijd gewoon laten lopen. Enige manier voor Ajax op de landstitel te prolongeren is door te winnen in Eindhoven.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint van PSV, sta je gelijk met ze. Dan moet ergens PSV punten laten liggen en is het haasje rep
Al is voorspellen in de eredivisie zinloos.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We moeten nog uit bij Twente en PSV en het is nog maar de vraag of wij alles winnen. PSV heeft nog maar twee lastige wedstrijden, Feyenoord Uit en Twente Uit. Die laatste is op de laatste speeldag en ik ben bang dat er dan voor Twente dusdanig weinig op het spel staat dat ze die wedstrijd gewoon laten lopen. Enige manier voor Ajax op de landstitel te prolongeren is door te winnen in Eindhoven.
Kloptquote:Op zondag 17 februari 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al is voorspellen in de eredivisie zinloos.
Vind ik ook altijd zo'n onzinquote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
wat voor sleutelrol. Aan het einde van de rit hebben ze 30 verliespunten.
je ipad?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval zou ik wel 2 maanden van mijn pad zijn als psv kampioen wordt.
zo jij bent er op tijd bijquote:
thx voor de update mattiequote:
als ik jou was zou ik ze laten huldigenquote:
Mwa, die jongen zou niks worden hier door de harde kleedkamer.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat een messi wel zou kunnen slagen bij ajax
ja maar hij heeft wel potentie, eriksen zou hem wel wat techniek kunnen bijbrengenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, die jongen zou niks worden hier door de harde kleedkamer.
Dat is waar. En Ajax op je CV staat veel mooier dan dat kut Barcelona, ik zou het wel weten als Messi zijnde. Lekker combineren met Siem 'Goalmachine' de Jong en Poulsen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar hij heeft wel potentie, eriksen zou hem wel wat techniek kunnen bijbrengen
pec thuis was ook niet lastig, op papierquote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We moeten nog uit bij Twente en PSV en het is nog maar de vraag of wij alles winnen. PSV heeft nog maar twee lastige wedstrijden, Feyenoord Uit en Twente Uit. Die laatste is op de laatste speeldag en ik ben bang dat er dan voor Twente dusdanig weinig op het spel staat dat ze die wedstrijd gewoon laten lopen. Enige manier voor Ajax op de landstitel te prolongeren is door te winnen in Eindhoven.
Ik vrees er ernstig voorquote:Op zondag 17 februari 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval zou ik wel 2 maanden van mijn pad zijn als psv kampioen wordt.
Ik kan het ook niet aanzien dat die club dan volgend jaar 20 miljoen in de CL krijgt als beloning plus dat het geen reclame is voor NL en het de kutste supporters van NL zijn die dat soort mooie reisjes helemaal niet verdienen...quote:Op zondag 17 februari 2013 23:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vrees er ernstig voorDe titel moet natuurlijk naar Ajax of anders Feyenoord, als beloning voor het voeren van verstandig beleid. Wat ze in Eindhoven doen is all-in poker.. keihard met discutabel verkregen geld strooien en gokken op de titel ofwel Champions League-poet. Ik wil dat soort bedrijfsvoering niet zien slagen. Helaas staan ze er wel verreweg het beste voor nu.
Feyenoordsupporters verdienen het ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet aanzien dat die club dan volgend jaar 20 miljoen in de CL krijgt als beloning plus dat het geen reclame is voor NL en het de kutste supporters van NL zijn die dat soort mooie reisjes helemaal niet verdienen...
1. Ajaxquote:Op maandag 18 februari 2013 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoordsupporters verdienen het ook niet
Als je naar de UEFA cup gaat kan je meer punten halen als slecht presteren in de CL meen ik (heb ff geen bron en ook geen berekeningquote:Op maandag 18 februari 2013 00:11 schreef The_Groove het volgende:
Feijenoord 2e laten eindigen is zonde van de Europeese coeffiecienten...
Dan liever PSV of Twente.
Dat hebben we gezien dit jaarquote:Op maandag 18 februari 2013 00:11 schreef The_Groove het volgende:
Feijenoord 2e laten eindigen is zonde van de Europeese coeffiecienten...
Dan liever PSV of Twente.
Psv en twente ook. Alleen daarom moet en zal ajax eerste worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja. Feijenoord was fantastisch in Europa.
Ook goed, maar PSV heeft nog wel de kwaliteit om door te stromen de CL in, wanneer dat kan. Daarom Feyenooit 2e.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
1. Ajax (+ bekerwinnaar) -> CL
2. PSV -> vCL -> EL
3. Twente -> EL
4. Feyenoord -> EL
5. Vitesse -> EL
6. Utrecht -> EL
Aan de fairplaylijst hebben we niets, dan gaat een van de huidige staartploegen Europa in.
Ze zullen niet veel punten pakken, maar ik gun het Zwolle wel
manchester city en united zijn het er niet mee eensquote:Op maandag 18 februari 2013 00:26 schreef Amoeba het volgende:
Volgende ronde wordt wel exit Europa League. Chelsea is wel 'n maatje te groot.
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
jordii ben je er
of heeft iemand anders gifje van eriksen zijn goal
We moeten nou niet doen alsof we steeds weer kunnen 'stunten' tegen Engelse topploegen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
manchester city en united zijn het er niet mee eens
Misschien dat Chelsea dan wel te druk bezig is met Champions League veilig stellen in de competitie om alles te geven in de Europa League.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We moeten nou niet doen alsof we steeds weer kunnen 'stunten' tegen Engelse topploegen.
Mooi van die panna, maar hij probeert het wel iets te vaak tijdens de wedstrijd vind ik. Zorgt ook vaak voor balverlies. Neemt niet weg dat het een geweldige goal is, omdat het nu wél lukt.quote:
Inderdaad. Zeker Chelsea zal de Europa League willen winnen ter compensatie van de verneukte Premier League en de vroegtijdige exit in de FA Cup die ongetwijfeld gaat komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We moeten nou niet doen alsof we steeds weer kunnen 'stunten' tegen Engelse topploegen.
Laten we eerst die uitwedstrijd tegen Steaua doorkomen, voor hetzelfde geld was het hier in Amsterdam 2-2 gewordenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Misschien dat Chelsea dan wel te druk bezig is met Champions League veilig stellen in de competitie om alles te geven in de Europa League.
tegen united zijn we er anders wel uitgegaanquote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
manchester city en united zijn het er niet mee eens
had meer ingezetenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
tegen united zijn we er anders wel uitgegaan
als het nog een keer fout gaat in de competitie dan wijkt alles daarvoor hoor, ze moeten bij de top 3 eindigen voor CL volgend seizoen. dat krijg je met de EL nietquote:Op maandag 18 februari 2013 00:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker Chelsea zal de Europa League willen winnen ter compensatie van de verneukte Premier League en de vroegtijdige exit in de FA Cup die ongetwijfeld gaat komen.
We pakken die mooie ervaring tegen Chelsea en gaan eruit OF we winnen en gaan all the way. Ik wil niet hebben dat we de kwart- of halve finale halen, de competitie ermee verneuken en aan het einde van de rit met lege handen staan.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker Chelsea zal de Europa League willen winnen ter compensatie van de verneukte Premier League en de vroegtijdige exit in de FA Cup die ongetwijfeld gaat komen.
Frank gaat vol voor iedere prijs, en aan de opstelling te zien gaat de EL niet wijken voor de competitie. Al hoeft Fischer/Cuenca niet te spelen tegen RKC.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
We pakken die mooie ervaring tegen Chelsea en gaan eruit OF we winnen en gaan all the way. Ik wil niet hebben dat we de kwart- of halve finale halen, de competitie ermee verneuken en aan het einde van de rit met lege handen staan.
Valt mee, we hebben een breed genoege selectie, alleen op de flanken is het wat minder.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
We pakken die mooie ervaring tegen Chelsea en gaan eruit OF we winnen en gaan all the way. Ik wil niet hebben dat we de kwart- of halve finale halen, de competitie ermee verneuken en aan het einde van de rit met lege handen staan.
En Frank heeft ook helemaal gelijk. Je kan niet op speculeren op droom- of horrorscenario's, dus doe je gewoon je stinkende best om te winnen. Dan kun je achteraf tenminste nergens spijt over hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Frank gaat vol voor iedere prijs, en aan de opstelling te zien gaat de EL niet wijken voor de competitie. Al hoeft Fischer/Cuenca niet te spelen tegen RKC.
Tegen United uit vorig jaar was je kansloos. Toen vertrokken we met 4000 man. Naar Boekarest gaan we met 1000 man. Het licht er maar net aan. Ik denk dat je Chelsea uit kan doorkrassen. Praag vrees ik ook het ergste. Zijn toch wel de mooiste tripjes die je als Ajax-supporter kan maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik met mijn "normale" Ajax Life CC een uitkaart kan krijgen tegen Chelsea / Praag?
Heel simplistisch gedacht zou je op het middenveld en de voorhoede kunnen gaan rouleren tussen respectievelijk Eriksen, Schone, Poulsen en De Jong en Boerrigter, Sigthorsson, Fischer en Cuenca. Dan zou in die linies geen enkele speler twee weken achter elkaar twee keer in actie hoeven te komen. En je boet niet extreem veel kwaliteit in.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt mee, we hebben een breed genoege selectie, alleen op de flanken is het wat minder.
Het is niet zoals AZ vorig jaar
mwah, we zagen vandaag hoe het voetbal was zonder eriksen 20 minuten, niet om aan te glurenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Heel simplistisch gedacht zou je op het middenveld en de voorhoede kunnen gaan rouleren tussen respectievelijk Eriksen, Schone, Poulsen en De Jong en Boerrigter, Sigthorsson, Fischer en Cuenca. Dan zou in die linies geen enkele speler twee weken achter elkaar twee keer in actie hoeven te komen. En je boet niet extreem veel kwaliteit in.
Man o man, het is bijna aandoenlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, we zagen vandaag hoe het voetbal was zonder eriksen 20 minuten, niet om aan te gluren
PSV en Twente speelde tenminste Europees voetbal en hebben toch wel wat puntjes verzameld.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Psv en twente ook. Alleen daarom moet en zal ajax eerste worden.
je zag toch duidelijk dat het 3x minder wasquote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man o man, het is bijna aandoenlijk
Het is sad but true.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man o man, het is bijna aandoenlijk
En toch zal Frank hem ergens ook zijn rustmomenten moeten gunnen. Die moeten dus zorgvuldig gekozen worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, we zagen vandaag hoe het voetbal was zonder eriksen 20 minuten, niet om aan te gluren
Balen! Achteraf wilde ik eigenlijk ook naar City uit, maar ik had verwacht dat die helemaal uitverkocht zou zijn en er dus geen rekening mee mee gehouden. Daarom hoop ik stiekem dat we doorgaan en dat het een keer lukt om een uitwedstrijd mee te pakken, lijkt me mooi, ben benieuwd. Boekarest is niet uitverkocht neem ik aan?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:42 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tegen United uit vorig jaar was je kansloos. Toen vertrokken we met 4000 man. Naar Boekarest gaan we met 1000 man. Het licht er maar net aan. Ik denk dat je Chelsea uit kan doorkrassen. Praag vrees ik ook het ergste. Zijn toch wel de mooiste tripjes die je als Ajax-supporter kan maken.
Eriksen deelde volop mee in de malaise. Op zijn doelpunt na (waar hij opzichtig op zoek naar was) heeft hij vrijwel niks goeds gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zag toch duidelijk dat het 3x minder was
wtf loop jij nou te lullenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen deelde volop mee in de malaise. Op zijn doelpunt na (waar hij opzichtig op zoek naar was) heeft hij vrijwel niks goeds gedaan.
Ajax heeft vandaag gewonnen door zijn veelzijdigheid, niet door goed spel.
Eriksinhoquote:
City uit was een mooie ervaring voor je geweest. Erg leuk zijn dit soort trippies. Boekarest is inderdaad niet uitverkocht.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Balen! Achteraf wilde ik eigenlijk ook naar City uit, maar ik had verwacht dat die helemaal uitverkocht zou zijn en er dus geen rekening mee mee gehouden. Daarom hoop ik stiekem dat we doorgaan en dat het een keer lukt om een uitwedstrijd mee te pakken, lijkt me mooi, ben benieuwd. Boekarest is niet uitverkocht neem ik aan?
Dat is speculeren op de incompetentie van Boerrigter en Lukoki.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
wtf loop jij nou te lullen
Eriksen heeft een stuk of 26 prachtige passjes gegeven, als we niet zo faal voorhoede hadden gehad had hij zeker 5 assists meer gehad.
Inderdaad, maar waarom City in de CL niet (uitverkocht) en United in de EL wel? Al snap ik uiteraard dat United wel een mooiere club is om tegen te spelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:56 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
City uit was een mooie ervaring voor je geweest. Erg leuk zijn dit soort trippies. Boekarest is inderdaad niet uitverkocht.
SCC zeker wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:58 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het is (in theorie) mogelijk om Europese uitduels te doen op een SCC?
Nee man, je bent echt enorm blind als je hem een 5-je geeft, ik verdenk je zelfs bijna van trollen. Het is juist knap dat Eriksen zulke prachtige paasjes kan geven op incompetente spelers zoals Boerrigter en Lukoki. Lees het live topic anders nogmaals, niets meer dan lof.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is speculeren op de incompetentie van Boerrigter en Lukoki.
Eriksen was vandaag een 5-je. Punt uit.
Eriksen doet zeker zijn best. En zijn talent word vooral door Boerrigter totaal niet begrepen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee man, je bent echt enorm blind als je hem een 5-je geeft, ik verdenk je zelfs bijna van trollen. Het is juist knap dat Eriksen zulke prachtige paasjes kan geven op incompetente spelers zoals Boerrigter en Lukoki. Lees het live topic anders nogmaals, niets meer dan lof.
United ging erg hard vanaf het moment dat de seizoenkaarthouders mochten halen. Veel supporters blijven een paar dagen in zo'n stad. Veel die al naar United waren gegaan, gingen daarom niet meer naar City. Het kost ook een boel geld he.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar waarom City in de CL niet (uitverkocht) en United in de EL wel? Al snap ik uiteraard dat United wel een mooiere club is om tegen te spelen.
Ehm, ik weet even niet welke richting je nu op gaat maar oke.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen doet zeker zijn best. En zijn talent word vooral door Boerrigter totaal niet begrepen.
Zijn bescheiden persoonlijkheid maakt hem er geen betere voetballer op
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen deelde volop mee in de malaise. Op zijn doelpunt na (waar hij opzichtig op zoek naar was) heeft hij vrijwel niks goeds gedaan.
Ajax heeft vandaag gewonnen door zijn veelzijdigheid, niet door goed spel.
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is speculeren op de incompetentie van Boerrigter en Lukoki.
Eriksen was vandaag een 5-je. Punt uit.
Eriksen was vandaag goed. Aanvallend een paar zeer goede ballen. Echter liet hij verdedigend wel weer zijn taken verwaarlozen. Cijfer:7.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee man, je bent echt enorm blind als je hem een 5-je geeft, ik verdenk je zelfs bijna van trollen. Het is juist knap dat Eriksen zulke prachtige paasjes kan geven op incompetente spelers zoals Boerrigter en Lukoki. Lees het live topic anders nogmaals, niets meer dan lof.
Snap jij het nog? Wtf moet Eriksen nog meer doen om eens complimentjes te krijgen van sommige hier, gvd zeg..quote:
Ja, ik weet dat het een boel geld kost en zal daarom ook nooit elke uitwedstrijd mee kunnen pakkenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:01 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
United ging erg hard vanaf het moment dat de seizoenkaarthouders mochten halen. Veel supporters blijven een paar dagen in zo'n stad. Veel die al naar United waren gegaan, gingen daarom niet meer naar City. Het kost ook een boel geld he.
Ehm?quote:
Je dacht juist wel dat City uitverkocht zou zijn, toch? Ik kan je zo'n reis met de bus sterk afraden. Ik vlieg dan echt veel liever.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:04 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het een boel geld kost en zal daarom ook nooit elke uitwedstrijd mee kunnen pakken. Maar omdat er al een best aardige tijd tussen United en City zit en City niet al te ver reizen is (je hoeft geen vliegtuig te pakken etc.) dacht ik, die is nooit uitverkocht.
Zijn schoten zijn inderdaad vaak aan de zwakke kant. Hij zou veel meer met zijn kansen moeten doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dat schot in de eerste helft rand 16 hield ook niet over.
Uhm ja, verkeerd getypt, dat die juist wel uitverkocht zou zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 01:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je dacht juist wel dat City uitverkocht zou zijn, toch? Ik kan je zo'n reis met de bus sterk afraden. Ik vlieg dan echt veel liever.
Klopt klopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ehm?
Eerste helft een keer of drie besluiteloos met zeeën van ruimte. Had 2x Derk 1x Lukoki alleen voor de goal kunnen zetten.
Hij heeft Boerrigter 3x zo beetje alleen voor doel gezet met prachtige paasjes, maar die verneukte het telkens. Eriksen begon niet top, maar na 15 minuten ofzo begon hij echt te schitteren.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ehm?
Eerste helft een keer of drie besluiteloos met zeeën van ruimte. Had 2x Derk 1x Lukoki alleen voor de goal kunnen zetten.
Dat is al weer veel aangenamer dan met de bus. Je hoeft dan ook niet direct na de wedstrijd weer terug te keren. Ik hoop dat het lukt, maar zal er niet te veel op hopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Uhm ja, verkeerd getypt, dat die juist wel uitverkocht zou zijn.
Als het lukt gaan we met 3-4 man en per auto, ik hoef niet persé te drinken en we kunnen wisselen met rijden.
Kans is echt heel klein.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is al weer veel aangenamer dan met de bus. Je hoeft dan ook niet direct na de wedstrijd weer terug te keren. Ik hoop dat het lukt, maar zal er niet te veel op hopen.
Dat zeker. Wat is Boerrigter zwak geworden zeg. Je ziet hem ook telkens naar zijn rug grijpen. Wat Eriksen wel kan veranderen: is hoe hij omspringt met zijn kansen. Vaak schiet hij de bal zonder kracht en dan ook niet perfect geplaatst. Twee op de drie keer pakt de keeper zijn schot gemakkelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:16 schreef Tyron het volgende:
Plus ik zou zelf ook schieten als ik kon kiezen tussen afspelen op Boerrigter of zelf een poging wagen.
Ernstige blessure gehad. Soms komt dat nooit meer goed he..quote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat zeker. Wat is Boerrigter zwak geworden zeg. Je ziet hem ook telkens naar zijn rug grijpen. Wat Eriksen wel kan veranderen: is hoe hij omspringt met zijn kansen. Vaak schiet hij de bal zonder kracht en dan ook niet perfect geplaatst. Twee op de drie keer pakt de keeper zijn schot gemakkelijk.
Mwah, vandaag was wel duidelijk dat hij zich even wou bewijzen en uiteindelijk heeft hij dat ook zeker gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat zeker. Wat is Boerrigter zwak geworden zeg. Je ziet hem ook telkens naar zijn rug grijpen. Wat Eriksen wel kan veranderen: is hoe hij omspringt met zijn kansen. Vaak schiet hij de bal zonder kracht en dan ook niet perfect geplaatst. Twee op de drie keer pakt de keeper zijn schot gemakkelijk.
Daar begint het helaas ook op te lijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ernstige blessure gehad. Soms komt dat nooit meer goed he..
Ik ga een gokje wagenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kans is echt heel klein.
Maar voor deze wedstrijd misschien wel aanwezig..
Die mentaliteit hoort hij elke wedstrijd te hebben. Dat is nou net hetgeen waar veel mensen zich aan storen bij Eriksen. Hij kan fantastisch voetballen, en laat dit meestal alleen in de grote wedstrijden zien. In de kleine wedstrijden geeft hij vaak niet thuis. Dat heeft echt met mentaliteit te maken. Ik kan het enigszins wel begrijpen, maar het is wel storend.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, vandaag was wel duidelijk dat hij zich even wou bewijzen en uiteindelijk heeft hij dat ook zeker gedaan.
Ik denk dat elke voetballer dit heeft, maar ook tegen de kleintjes blijft hij imo de belangrijkste speler, dat zagen we wel na zijn wissel.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:25 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Die mentaliteit hoort hij elke wedstrijd te hebben. Dat is nou net hetgeen waar veel mensen zich aan storen bij Eriksen. Hij kan fantastisch voetballen, en laat dit meestal alleen in de grote wedstrijden zien. In de kleine wedstrijden geeft hij vaak niet thuis. Dat heeft echt met mentaliteit te maken. Ik kan het enigszins wel begrijpen, maar het is wel storend.
Bij Eriksen is het contrast wel erg groot. Juist omdat hij soms zo kan uitblinken en andere keren grauwe middelmaat is. Ik ga niet over een nacht ijs, maar vandaag was hij inderdaad, ook tegen een 'kleintje', goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat elke voetballer dit heeft, maar ook tegen de kleintjes blijft hij imo de belangrijkste speler, dat zag we wel na zijn wissel.
Wordt moeilijk zat inderdaad. We hebben niet zomaar gewonnen van die gekke Roemenen.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
[..]
Eerst maar eens naar de volgende ronde
Ik vind hem nooit grauwe middelmaat omdat hij ook al heeft hij een mindere dag nog steeds enorm belangrijk is, maar hij is dan ook mijn favoriete voetballer dus misschien zie ik alles wat te positief.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:31 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Bij Eriksen is het contrast wel erg groot. Juist omdat hij soms zo kan uitblinken en andere keren grauwe middelmaat is. Ik ga niet over een nacht ijs, maar vandaag was hij inderdaad, ook tegen een 'kleintje', goed.
Wat moet je nou als hij in de zomer weggaat...?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind hem nooit grauwe middelmaat omdat hij ook al heeft hij een mindere dag nog steeds enorm belangrijk is, maar hij is dan ook mijn favoriete voetballer dus misschien zie ik alles wat te positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk inderdaad dat je het door een Eriksen bril bekijkt.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind hem nooit grauwe middelmaat omdat hij ook al heeft hij een mindere dag nog steeds enorm belangrijk is, maar hij is dan ook mijn favoriete voetballer dus misschien zie ik alles wat te positief.
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat moet je nou als hij in de zomer weggaat...?Dat ga ik dus echt heel kut vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik blijf hem volgen.![]()
Mwah, er was toch laatst een onderzoekje dat Eriksen de meest effectieve speler van Ajax is ofzo? Vandaag waren al 20 minuten te zien hoe het spel zonder hem is, dat was simpel gezegd gewoon afschuwelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je het door een Eriksen bril bekijkt.
Ik ook. Ik betwijfel dat er een goede vervanger gehaald zal kunnen worden die betaalbaar is.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt heel kut vinden
Maar ik blijf hem volgen.
Ik heb ook geen idee wie, maar Frankie en de rest hebben vast een plan.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ook. Ik betwijfel dat er een goede vervanger gehaald zal kunnen worden die betaalbaar is.
Maher.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ook. Ik betwijfel dat er een goede vervanger gehaald zal kunnen worden die betaalbaar is.
Nogmaals, ik ga niet over één nacht ijs. Eriksen behoort absoluut tot de sterkdragers van dit Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, er was toch laatst een onderzoekje dat Eriksen de meest effectieve speler van Ajax is ofzo? Vandaag waren al 20 minuten te zien hoe het spel zonder hem is, dat was simpel gezegd gewoon afschuwelijk.
Met het geld wat Eriksen oplevert koop je Maher 3x. Die kost deze zomer geen 10 miljoen meer, dat kan ik je wel verklappen.quote:
Ajax gaat Eriksen helaas niet voor meer dan 20 miljoen van de hand doen. Overigens ben ik geen fan van de combinatie Maher en Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met het geld wat Eriksen oplevert koop je Maher 3x. Die kost deze zomer geen 10 miljoen meer, dat kan ik je wel verklappen.
6 Miljoen en Maher is van Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ajax gaat Eriksen helaas niet voor meer dan 20 miljoen van de hand doen. Overigens ben ik geen fan van de combinatie Maher en Ajax.
Juist.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lucas Andersen, Dejan Meleg en Viktor Fischer.
Mooi.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:49 schreef Amoeba het volgende:
Overigens vind ik ook niet dat Ajax Maher moet kopen.
Is Fischer linksbuiten of linkshalf?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lucas Andersen, Dejan Meleg en Viktor Fischer.
Hij heeft geen echte positie, oordeel zelf. Ik denk dat hij het goed zou kunnen invullen op het middenveld. Andersen speelt in Jong Ajax ook afwisselend linksbuiten en linkshalf. Hoe de Boer dat precies gaat doen weet ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is Fischer linksbuiten of linkshalf?
Ik dacht dat Andersen rechtshalf was.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft geen echte positie, oordeel zelf. Ik denk dat hij het goed zou kunnen invullen op het middenveld. Andersen speelt in Jong Ajax ook afwisselend linksbuiten en linkshalf. Hoe de Boer dat precies gaat doen weet ik niet.
Meleg zit inmiddels ook op twitter.twitter:DeMeTheKing twitterde op zondag 17-02-2013 om 20:43:25Wait for tomorrow's match JongAjax , I don't play, but I will be in the stands ! Hope we win tomorrow..
![]()
![]()
reageer retweet
YES, nog meer sterke verhalen op twitterquote:Op maandag 18 februari 2013 02:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Meleg zit inmiddels ook op twitter.twitter:DeMeTheKing twitterde op zondag 17-02-2013 om 20:43:25Wait for tomorrow's match JongAjax , I don't play, but I will be in the stands ! Hope we win tomorrow..
![]()
![]()
reageer retweet
Z'n goalquote:Op maandag 18 februari 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft Boerrigter 3x zo beetje alleen voor doel gezet met prachtige paasjes, maar die verneukte het telkens. Eriksen begon niet top, maar na 15 minuten ofzo begon hij echt te schitteren.
quote:Ajax is op de goede weg. Dat vindt Johan Cruijff. De buitengewoon adviseur van de Amsterdamse club ziet zijn geliefde club meedoen op drie fronten. Daarnaast werden er successen buiten het veld geboekt.
Cruijff genoot donderdag in de Arena van de Europa League-zege van Ajax op Steaua Boekarest. 'In een uitverkocht stadion. Dat laatste vond ik ongelooflijk positief. Het was voor mij een signaal dat de supporters het waarderen dat Ajax op alle fronten mee blijft doen en het elftal daar maximaal in willen steunen.'
De landskampioen presenteerde vrijdag de halfjaarcijfers. Cruijff: 'Een groot compliment aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt, van de hoofdtrainer, het hoofd opleidingen tot de directie. Zo'n 27 miljoen winst in een half jaar is niet zomaar iets. Helemaal als je beseft, dat het vooral een kwestie geweest is van simpel nadenken door alle betrokkenen.'
Cruijff getuigde afgelopen week samen met Sjaak Swart, Keje Molenaar en Dick Schoenaker voor de rechtbank in Utrecht in de zaak die Tscheu La Ling tegen Steven ten Have, oud-preses van de RvC van Ajax, had aangespannen.
'Wij vinden het onacceptabel dat clubmensen met voorbedachten rade zwaar worden beschadigd', zegt Cruijff in zijn column in De Telegraaf. 'Daarom is het opvallend, dat alleen de oud-spelers die bij die bespreking aanwezig waren de uitspraken hebben bevestigd, terwijl zo'n twintig leden allemaal hetzelfde hebben gehoord. Dus ook mensen die nu in de bestuursraad en de raad van commissarissen zitten. Toch hebben die in deze zaak niet thuis gegeven. Dan vraag ik me af, wanneer maken we er met z'n allen weer één club van?'
inderdaad. Heel veel zien het anders. Wat stond hij top te ballen. Heerlijke passes, en de 0-2 was van grote schoonheid.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
raar dat Eriksen er niet in staat.
Hij speelde dramatisch op één leuke actie na.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inderdaad. Heel veel zien het anders. Wat stond hij top te ballen. Heerlijke passes, en de 0-2 was van grote schoonheid.
Wat the fuck.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde dramatisch op één leuke actie na.
Hoe kan Pellč er nou in staan, met een eigen goal en een dekkingsfout waaruit een goal komt, daarom moet ik altijd lachen om deze shitquote:
Dit ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeker niet, ik vond hem wel wat zelfzuchtig af en toequote:Op maandag 18 februari 2013 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was een schitterende actie, dus dan wordt dat al snel vergeten blijkbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit ja.Liep zich telkens vast, alleen die actie voorafgaand aan de goal lukte.
Raar elftal dit ja.quote:
Die was foutloos gisteren inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 10:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Raar elftal dit ja.Al is Vermeer geheel terecht natuurlijk.
Dit, en dat leidde vaak tot een falende actie, wat erg zonde was. Wat ook opvallend is, is dat hij dit seizoen meer goals dan assists heeft. Wijst erop dat hij anders en/of slechter is gaan spelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeker niet, ik vond hem wel wat zelfzuchtig af en toe
Die pass waar die goal uit kwam was mooi, met die goal van Eriksen toch wel de mooiste van weekendquote:Op maandag 18 februari 2013 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel terecht dat Slot erin staat. Toppot van Arne
Hopen dat we inlopen op PSV, want Feyenoord neem ik niet zo serieus als concurrent.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend in/uitlopen op Feyenoord/PSV.
Hij is belangrijker dan velen hier denkenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit, en dat leidde vaak tot een falende actie, wat erg zonde was. Wat ook opvallend is, is dat hij dit seizoen meer goals dan assists heeft. Wijst erop dat hij anders en/of slechter is gaan spelen.
Je zag dat het hele spel uit elkaar viel zonder Eriksen.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is belangrijker dan velen hier denken
Het liefst winst Feyenoord. En dan staat PSV nog wel op doelsaldo bovenaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopen dat we inlopen op PSV, want Feyenoord neem ik niet zo serieus als concurrent.
True, maar die pakken we zelf wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst winst Feyenoord. En dan staat PSV nog wel op doelsaldo bovenaan.
Hadden ze die punten maar eerder moeten pakkenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen nog wel irritante uitwedstrijden met AZ, Twente & PSV.
Als je dit Twente en AZ niet kan verslaan verdien je het ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen nog wel irritante uitwedstrijden met AZ, Twente & PSV.
AZ is elk seizoen lastig gebleken in Alkmaarquote:Op maandag 18 februari 2013 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit Twente en AZ niet kan verslaan verdien je het ook niet.
Toen was AZ ook beter dan dat ze nu zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is elk seizoen lastig gebleken in Alkmaar
Vorig seizoen 1-1
Daarvoor 2-0
Daarvoor 2-4 winst
Daarvoor 2-0
Enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |