SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ajacied422 op 18-02-2013 09:31:01 ]
Briljante pot kan nu al niet wachten op Tyronquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen motm voor mij. Goede pot gespeeld.
Ik zeg Boerrigter. Duidelijk op de weg terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eriksen motm voor mij. Goede pot gespeeld.
Op weg terug naar RKC?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zeg Boerrigter. Duidelijk op de weg terug.
Serero was weer kneiter slecht. Liet zn man lopen, slap in duels etc. etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op weg terug naar RKC?
Spel werd duidelijk minder toen Eriksen eruit was. Een beetje zoals Barca zonder Messi.
Dat mag je niet zeggen want hij is kei goed hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Serero was weer kneiter slecht. Liet zn man lopen, slap in duels etc. etc.
zeven en veertien maartquote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef MrStock het volgende:
Vraagje, als Ajax donderdag zijn plicht doet, wat zijn dan de nieuwe data voor Chelsea of Sparte Praag?
Onnavolgbaarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, die heeft vandaag een contract bij Real afgedwongen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef MrStock het volgende:
Vraagje, als Ajax donderdag zijn plicht doet, wat zijn dan de nieuwe data voor Chelsea of Sparte Praag?
7 en 14 maart, we spelen eerst thuis geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef MrStock het volgende:
jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
7 en 14 maart, we spelen eerst thuis geloof ik.
Lukoki was beter?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero was met afstand weer de slechtste op het veld
Oh ja die hebben we ook nog was ik gewoon alweer vergeten. Oke na Lukoki het slechtste op het veld vandaagquote:
Met je eens, als Eriksen niet speelt is het duidelijk minderquote:Op zondag 17 februari 2013 18:49 schreef Gwunnik het volgende:
Goede pot, Eriksen wat mij betreft motm... na zijn wissel werd het spel zeer zwak van Ajax kant. Zat totaal geen lijn meer in. Serero duidelijk totaal geen ritme, Lukoki duidelijk minder dan Derk naar mijn mening... Siggy oogt steeds beter, fingers crossed.
Hoe dan ook mooi dat de punten gewoon binnen zijn
Haha, Eriksen was weer eens overal bij betrokken en zeker geen 6 of minder.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Moisander, Toby, Kenneth speelde een 8.
Rest 6 of minder.
Meest drama: Boerie, Lukoki.
Serero mag wel bij die laatste.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Rest 6 of minder.
1e helft 4, 2e helft 7.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha, Eriksen was weer eens overal bij betrokken en zeker geen 6 of minder.
Schone ook niksquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef tammepiet het volgende:
Rest 6 of minder.
Nee man, dat lijkt maar zoquote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Schone was zeer nuttig im verdedigd opzicht, vandaag meer werk verzet als Poulsen.
Serero zou er goed aan doen om eens goed naar Eriksen te kijken want hij kan wel goed aanvallen maar verdedigend is het niveautje FC Ossquote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
In Serero heb ik nog wel vertrouwen, die kan gewoon goed voetballen.
Lukoki moet je volgend seizoen gewoon uitlenen om vlieguren te maken. Zal waarschijnlijk nooit meer terugkeren maar wie weet zal ie zijn oogkleppen verliezen. Maar die kans is niet groot.
Daar zit wat in, aanvallend is ie prima te gebruiken maar verdedigend is het een ander verhaal. Maar voor duels zoals volgende week tegen ADO thuis kan ie heel nuttig zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero zou er goed aan doen om eens goed naar Eriksen te kijken want hij kan wel goed aanvallen maar verdedigend is het niveautje FC Oss
Goed spelertje maar fysiek gewoon te lichtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero zou er goed aan doen om eens goed naar Eriksen te kijken want hij kan wel goed aanvallen maar verdedigend is het niveautje FC Oss
Rechtsbuiten ipv Lukoki als Cuenca weer rust krijgtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zit wat in, aanvallend is ie prima te gebruiken maar verdedigend is het een ander verhaal. Maar voor duels zoals volgende week tegen ADO thuis kan ie heel nuttig zijn.
Fysiek maakt niet uit zie Messi, Iniesta en Xavi. Aan Lodeiro hadden we veel meer gehad.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed spelertje maar fysiek gewoon te licht
Die zijn top, dat is wat anders dan goed en Messi zijn fysiek is toch wat anders dan Sereroquote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fysiek maakt niet uit zie Messi, Iniesta en Xavi. Aan Lodeiro hadden we veel meer gehad.
Lodeiroquote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fysiek maakt niet uit zie Messi, Iniesta en Xavi. Aan Lodeiro hadden we veel meer gehad.
Dat is ook waar. Serero is zo'n speler waar ik me werkelijk kapot aan kan ergeren gewoon ontzettend matig dan heb ik daar liever een jonge uit de jeugd dan een Zuid Afrikaanquote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn top, dat is wat anders dan goed en Messi zijn fysiek is toch wat anders dan Serero
En Serero is geen eigen jeugd omdat?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Serero is zo'n speler waar ik me werkelijk kapot aan kan ergeren gewoon ontzettend matig dan heb ik daar liever een jonge uit de jeugd dan een Zuid Afrikaan
Oh fuck, helemaal vergeten dat het Ajax Cape Town is die verdomme in dezelfde tricots spelen en waar Ajax Amsterdam een meerderheidsbelang in heeftquote:
Daarom speelt hij nu ook bij een tobclubquote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Dven het volgende:
Precies, zeiken over fysiek. Kom op! Je support Ajax, een club die het niet van fysiek spel moet hebben
[ afbeelding ]
Lichtgewicht Pienaar speelde Vieira helemaal zoek
Voor wie? We hadden gewoon Assaidi kunnen hebben nuquote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef tammepiet het volgende:
Denken dat Lukoki ooit basis gaat staan bij Ajax...
Portemonnee opentrekken komende zomer. Klaar.
assaidi denkt alleen aan pingping.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor wie? We hadden gewoon Assaidi kunnen hebben nu
Geen heel verkeerde carriere met Borussia Dortmund, Tottenham en Everton anders. Maar inderdaad, wanneer hij 30 cm langer zou zijn dan was hij onbetwiste basisspeler bij Barcelonsquote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom speelt hij nu ook bij een tobclub
Segment Beerens, Hadouir, Assaidi niet aan beginnen. Gaan sowieso op hun bek.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor wie? We hadden gewoon Assaidi kunnen hebben nu
Zuid Amerikanen en Ajax goed plan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Segment Beerens, Hadouir, Assaidi niet aan beginnen. Gaan sowieso op hun bek.
Zuid Amerikaantje.
Suarez, is helemaal verkeerd gegaan inderdaad. Of Maxwell.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zuid Amerikanen en Ajax goed plan.
je kan fysiek op verschillende manieren uitleggen, Serero is gewoon te licht voor het middenveld, hij kan die meters niet maken die Eriksen maakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen heel verkeerde carriere met Borussia Dortmund, Tottenham en Everton anders. Maar inderdaad, wanneer hij 30 cm langer zou zijn dan was hij onbetwiste basisspeler bij Barcelons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |