Een spaarrekening?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef 0108daniel het volgende:
Maar wat ik alleen hoef is een rekening waar ik geld op kan storten.
De mogelijkheid is er. Je kan zeg maar als faciliteit onder je normale rekening een Extra Betaalrekening openen. Je betaalt daar 2,70 voor per kwartaal (uit mijn hoofd). Ik heb even voor je gezocht maar ik kan deze optie via de website ook niet goed vinden. Als je morgen een telefoontje pleegt naar je Rabobank of ze een e-mail stuurt (klik rechts bovenaan op vestigingen en zoek daar je lokale Rabobank) kan die rekening gewoon geopend worden. Je zult wel een overeenkomst moeten tekenen (via de post). Je hebt dan geen pasje bij het nieuwe rekeningnummer, maar verder werkt hij precies hetzelfde.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef 0108daniel het volgende:
Ik zit op de site van de Rabobank te kijken waar ik al mijn hele leven bijzit om een extra rekening te openen.
Het goedkoopste 'pakket' is 4,65 per kwartaal.
Maar wat ik alleen hoef is een rekening waar ik geld op kan storten.
Als ik kijk bij: 'wat kost het?' dan staat er: Extra betaalrekening zonder pas (wat ik nodig heb)
Tijdens het aanvragen wordt er niet gevraagd of ik een extra betaalrekening wil openen.|
Hoe zit dit precies?
Dus hoe regel je het nu?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb een mail van de bank ontvangen.
Het is namelijk niet mogelijk om online een extra rekening te openen helaas.
Bedankt voor de hulp allen!
Dan wacht ik liever of ik doe het gewoon nietquote:
Of je het nu online kunt regelen of telefonisch regelt, wat maakt het uit?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan wacht ik liever of ik doe het gewoon niet
Het is tenslotte een rekening voor mezelf wat geen verplichtingen heeft.
Daarom vroeg ik me af of het mogelijk was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |