pubertje dit datquote:
ja en hij verwees me naar peenervanpizza.nlquote:Op zondag 17 februari 2013 17:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja jij hebt net snel gekeken of de site echt bestond
still not coolquote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef Hypocriet het volgende:
Boek over de Franse neger die z'n moeder gaat begraven uit. YAY.
leuken boekquote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef Hypocriet het volgende:
Boek over de Franse neger die z'n moeder gaat begraven uit. YAY.
Schaduw van de Wind niet kopenquote:
doet mij eraan denken dat ik maar lotr ga lezenquote:
Niet doen erg slechte boekenseriequote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doet mij eraan denken dat ik maar lotr ga lezen
Deel 1 is wel goed hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet doen erg slechte boekenserie
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doet mij eraan denken dat ik maar lotr ga lezen
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
"Ja en ik heb al 22 bladzijdes gelezen!"
"Heppiehet verhaal begon op bladzijde 17"
Lege bladzijdesquote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
raar stront begraaf je toch ook niet :SS
dus dan is 'ie op bladzijde 39?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben gekleurdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
raar stront begraaf je toch ook niet :SS
Neen, die bestaat enkel uit youtube filmpjes, dit komt uit mijn folder.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uit je map met internet replies?
Je folder met internet replies ja?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, die bestaat enkel uit youtube filmpjes, dit komt uit mijn folder.
Grappig man.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wilde de schaduw van de wind kopen, maar toen dacht ik 'fok it'.![]()
![]()
Nee. Volgende keer ga je hem wel kopenquote:
Heb ik enkel op mijn laptopquote:Op zondag 17 februari 2013 17:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je folder met internet replies ja?!
Oke, maar Stoner is het beste boek ooit. Zo fragiel.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Volgende keer ga je hem wel kopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik enkel op mijn laptopcomputer niet zo veel
Heb je hem weer met zijn fragielquote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, maar Stoner is het beste boek ooit. Zo fragiel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is gewoon zo echt, zo breekbaar.
Ik vind 'm echt geweldigquote:
Vind je me nog wel leuk dan?quote:
here was once a dream that was Rome. You could only whisper it. Anything more than a whisper and it would vanish... it was so fragile.quote:
Is het een Engelstalig boek?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
here was once a dream that was Rome. You could only whisper it. Anything more than a whisper and it would vanish... it was so fragile.
maar dan rome als Stoner
Kerel waar heb je het overquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
here was once a dream that was Rome. You could only whisper it. Anything more than a whisper and it would vanish... it was so fragile.
maar dan rome als Stoner
Hij is verliefd op Stonerquote:
quote:
Die quote is uit Gladiator, kennen jullie die nietquote:
Alsof ik alle quotes uit elke film onthouquote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Die quote is uit Gladiator, kennen jullie die niet![]()
![]()
___!
WIE ZIJN JULLIE IK KEN JULLIE NIET MEER
Ken ik wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Die quote is uit Gladiator, kennen jullie die niet![]()
![]()
___!
WIE ZIJN JULLIE IK KEN JULLIE NIET MEER
ja stiekem wel, hehe, was net bij het stukje dat hij zijn vrouw ging semi-verkrachten, het was zo zielig, zoveel onmacht, jezus ik kon er echt niet tegenquote:
watquote:Op zondag 17 februari 2013 18:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja stiekem wel, hehe, was net bij het stukje dat hij zijn vrouw ging semi-verkrachten, het was zo zielig, zoveel onmacht, jezus ik kon er echt niet tegen
quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en dan niet die quote onthouden
Het is zo mooi, lees de recensies, iedereen geeft het een 5, ze willen dat de schrijver een nobelprijs krijgt, zo geniaal, en ik ben het met ze eensquote:
Dude, drugs are bad mkay?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo mooi, lees de recensies, iedereen geeft het een 5, ze willen dat de schrijver een nobelprijs krijgt, zo geniaal, en ik ben het met ze eens
Je hebt het Gilgamesj epos, de Ilias, de Aeneas, de Goddelijke komedie, Macbeth, Don Quichot, To kill a Mockingbird, en je hebt Stoner en de laatste overstijgt deze alle tezamen.
Yet you have never been there. You have not seen what it has become. I am dying, Maximus. When a man sees his end... he wants to know there was some purpose to his life. How will the world speak my name in years to come? Will I be known as the philosopher? The warrior? The tyrant...? Or will I be the emperor who gave Rome back her true self? There was once a dream that was Rome. You could only whisper it. Anything more than a whisper and it would vanish... it was so fragile. And I fear that it will not survive the winter.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof ik alle quotes uit elke film onthou![]()
Tuurlijk ken ik Gladiator
Gilgamesj eposquote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo mooi, lees de recensies, iedereen geeft het een 5, ze willen dat de schrijver een nobelprijs krijgt, zo geniaal, en ik ben het met ze eens
Je hebt het Gilgamesj epos, de Ilias, de Aeneas, de Goddelijke komedie, Macbeth, Don Quichot, To kill a Mockingbird, en je hebt Stoner en de laatste overstijgt deze alle tezamen.
Jij hebt ze ook gelezen, heldinquote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gilgamesj eposTo kill a Mockingbird
Heb je ook A Catcher In The Rye gelezen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gilgamesj eposTo kill a Mockingbird
diepquote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik money op me keel tattoeer en ik hoest maak ik money..
neequote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je ook A Catcher In The Rye gelezen?
dit komt in mijn sigquote:Op zondag 17 februari 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook gelezen, heldin
Hypocriet jij bent vanaf nu mijn heldin
Jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik liep laatst in de Bruna lag er opeens het 50 shades of grey bordspel__!
Ohquote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe maar niet trouwens
Het is nogal een heel depressief makend boek
[...]quote:
Je doet me denken aan een oud-klasgenootje van mequote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo rijk dat ik de gangen naar de kluis moet schoonblazen met een bladblazer
Goede sig welquote:
Je weet, geld in me pocket je weet maar nooitquote:Op zondag 17 februari 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een oud-klasgenootje van medie had het ook alleen maar de hele dag over dat hij een`millie'' wilde
ja ruzie met sig sryquote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt me verkeerd in je sig gezet
Op eigen risico dan wel
Ja. ik krijg liefdesverdriet van jou manquote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it is jaloers dat ik Stoner verkies boven hem
Wat is dezequote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it is jaloers dat ik Stoner verkies boven hem
JA HOEF JE NIET TE SCHREEUWEN HOORquote:
quote:
sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. ik krijg liefdesverdriet van jou man
15-47quote:Op zondag 17 februari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sorry![]()
ik wil nog wel betekenisloze seks met je moeder hoor
Milfhunter.quote:
Als je maar geen natte droom krijgt, kan ik het bed weer gaan opmaken de volgende dag.quote:
Nee joh, spuit alles in haar tochquote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar geen natte droom krijgt, kan ik het bed weer gaan opmaken de volgende dag.
Allesquote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee joh, spuit alles in haar toch
huh ga jij dan ook seks met haar hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AllesDenken dat ze warm wordt van die paar mini-klodders
Efeboquote:
HET IS DAN OOK GERONTOFILIEquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ben ik 3 jaar te oud voor.
Nee hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ben ik 3 jaar te oud voor.
IK BEN NIET BEJAARD JAquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HET IS DAN OOK GERONTOFILIE
Mensen die niet het martijn forum erbij pakkenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die niet wikipedia doorlezen op dat soort dingen
Ja begin puberteit zeg maar. Daar is het net te laat voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoorEfebo begint pas vanaf 11-12
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die niet het martijn forum erbij pakken
Nee gehele puberteit doorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja begin puberteit zeg maar. Daar is het net te laat voor.
Hopelijk heb je daar geen problemen meequote:
quote:
Op zichquote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar geen problemen mee
Ik wacht wel tot je 16 bentquote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee jij bent nog in de puberteit dus is het efebo
quote:Voorwaarde is dat de oudere persoon met deze voorkeur zelf duidelijk de adolescentie ontstegen is; hij of zij moet ten minste midden twintig zijn.
50+quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk stemmen als jullie >17 jaar waren?
Sinds wanneer is Heppie dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel, iedereen boven de 21 is volwassen
PVV.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
SGPquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
GroenLinksquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Waarschijnlijk blanco op dit moment, of op de D66.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ben toch ook geen 50+?quote:
waarom 50+?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben toch ook geen 50+?
En waarom zou je blanco stemmenstem dan niet
Grapje toch XD net als Hypo.quote:
Om je onvrede uit te drukken. Echte bazen willen dictatuur.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben toch ook geen 50+?
En waarom zou je blanco stemmenstem dan niet
We kunnen ook een staatsgreep plegen. Gaan we met een roeibootje zo naar het kamertje varen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Om je onvrede uit te drukken. Echte bazen willen dictatuur.
Mij lijkt een dictatuur wat.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Om je onvrede uit te drukken. Echte bazen willen dictatuur.
Gewoon goede rel toch? Beetje Ierland, beetje Dublin eind jaren '60 toch jwzquote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik vind het jammer dat Nederlanders bijna alles zo makkelijk pikken.
Als je bijvoorbeeld naar Duitsland of Ierland (of Polen!) kijkt, daar weten ze tenminste hoe ze moeten protesteren
Duitsland:
Ierland:
Polen:
Zoiets?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon goede rel toch? Beetje Ierland, beetje Dublin eind jaren '60 toch jwz
En jij hebt ook al een rechts-extremistisch manuscript voor je neus liggen zeker?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij bent daar gewoon niet baas genoeg voor toch
Heppie als leider lijkt me sowieso en slecht plan.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij bent daar gewoon niet baas genoeg voor toch
Nee ik doe niet aan de bijbel.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij hebt ook al een rechts-extremistisch manuscript voor je neus liggen zeker?
Hoezo dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie als leider lijkt me sowieso en slecht plan.
Nou nou, dat is ook wel beetje overdrevenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan de bijbel.
weet ik, maar vond het wel een komische opmerkingquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook wel beetje overdreven
Hier kreeg je jaaaarren geleden de brandstapel voor jongemanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
weet ik, maar vond het wel een komische opmerking
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza, ik kom ff niet op wa, wil iemand negeren
Nog over mijn jurk: hij zit wel focking strak zeg
Wie wil je negeren dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Pizza, ik kom ff niet op wa, wil iemand negeren
Nog over mijn jurk: hij zit wel focking strak zeg
Heppie Zedongquote:
Hoesseppiequote:
Ach, de RIRA is niet wat de PIRA ooit was, dus ik maak me er geen zorgen omquote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
Lol, over Ierland gesproken: http://www.independent.ie(...)rising-29076492.html
Idd. Bommen maken kunnen ze wel, ontsteken gaat alleen nooit goedquote:Op zondag 17 februari 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ach, de RIRA is niet wat de PIRA ooit was, dus ik maak me er geen zorgen om
Waarom weet jij alles over alles?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ach, de RIRA is niet wat de PIRA ooit was, dus ik maak me er geen zorgen om
Ik keek vroeger criminal minds, en daar was zo aflevering over de IRA, en toen heb ik zo veel mogelijk over de IRA gelezenquote:
Ja maar dan nogquote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik keek vroeger criminal minds, en daar was zo aflevering over de IRA, en toen heb ik zo veel mogelijk over de IRA gelezen
Mijn beste vriend, hij doet raarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie wil je negeren dan?
sexy
Ja ik ben 'speciaal'quote:Op zondag 17 februari 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan nogjij hebt echt een fotografisch geheugen ofzo
dat zeg ik nietquote:
Wat is er danquote:Op zondag 17 februari 2013 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn beste vriend, hij doet raar
Nee, ik krijg zo geen adem meer.
En wat heb je nu gestuurd? Kan het niet lezen
Grapje tochquote:
Nee, want ik ontloop hem toch, dan ziet hij dat ik online was en hem geen antwoord geef.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is er danzeg het me op wap
Misschien he dat hij dan iets te strek zit
arme jij
Wel chill tochquote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje toch
Nee valt reuze mee hoe goed mijn geheugen is, hier komen gewoon veel onderwerpen aan bot waar ik wel wat over weet
Dan blokkeer je hem toch? totdat je wel weer tegen hem wil pratenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want ik ontloop hem toch, dan ziet hij dat ik online was en hem geen antwoord geef.
Kan niet, ik heb altijd XS
Ik weet.
En dan dat welquote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje toch
Nee valt reuze mee hoe goed mijn geheugen is, hier komen gewoon veel onderwerpen aan bot waar ik wel wat over weet
Doe het ookquote:Op zondag 17 februari 2013 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu de termijn is verlengd kan ik alsnog een top 25 posten
1. The Diary of a Young Girl - Anne Frank
2. Emil and Karl - Yankev Glatshteyn
3. Goodnight Mr Tom - Michelle Magorian
4. Warhorse - Michael Morpurgo
5. Once - Morris Gleitzman
6. The Boy in the Striped Pyjamas - John Boyne
7. Private Peaceful - Michael Morpurgo
8. I am David - Anne Holm
9. Auslander - Paul Dowswell
10. The Silver Sword - Ian Serraillier
11. Hana's Suitcase - Karen Levine
12. Run Rabbit Run - Barbara Mitchelhill
13. Hitler's Canary - Sandi Toksvig
14. Blitzcat - Robert Westall
15. Carrie's War - Nina Bawden
16. When Hitler Stole Pink Rabbit - Judith Kerr
17. Then - Morris Gleitzman
18. Friedrich - Hans Peter Richter
19. Number the Stars - Lois Lowry
20. The Man Who Broke into Auschwitz - Denis Avey
21. De Hel - Boudewijn Büch
22. The Knife of Never Letting Go - Patrick Ness
23. Animal Farm - George Orwell
24. The Promise - Eva Schloss
25. Ronnie's War - Bernard Ashley
Ik heb in mijn leven nog geen 25 boeken gelezen geloof ikquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog geen 25 boeken gelezen geloof ik
Meen je dat nou?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vind ik het weer zielig.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan blokkeer je hem toch? totdat je wel weer tegen hem wil praten
Ja misschien 15 ofzoquote:
Dat wat ik heb gepost zijn ook allemaal heel makkelijke boeken. Lekker toch om weg te lezenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit
vast wel maar kinderboeken
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan vind ik het weer zielig.
Ik ben raar I know
Ik was vroeger ook wel een boekenwurm, maar dat is echt compleet wegquote:
Soms is het best leuk maar soms ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel meer boeken gaan lezen trouwens dus
Zonde wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook wel een boekenwurm, maar dat is echt compleet weg
Op vakantie boeken lezen jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Soms is het best leuk maar soms ook niet.
Bovendien heb ik op vakantie vrijwillig een boek gelezen (had geen internet hé)
Je bent niet raar (of misschien toch)quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan vind ik het weer zielig.
Ik ben raar I know
Als internetpagina's meetellen, meer dan 9000 sowieso.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
[..]
+1![]()
Tenzij Donald Ducks meetellen dan kan je er 2000 bovenop tellen ofzo
Hou ik niet vanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, als je van WW2 boeken houdt die vrij simpel te lezen zijn is mijn top 25 wel handig denk ik
Heb het topic gebookmarkedquote:Op zondag 17 februari 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, als je van WW2 boeken houdt die vrij simpel te lezen zijn is mijn top 25 wel handig denk ik
Okayquote:Op zondag 17 februari 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou ik niet vanIk hou van boeken die zich in het heden afspelen, en het liefs of een beetje spannend of iets traumatiserend
Ik koop paperbacks op Amazon UKquote:Op zondag 17 februari 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb het topic gebookmarked![]()
Haal jij gewoon boeken uit de bieb of via een tablet/ereader/pc of wat dan ook?
Nou, korte samenvatting:quote:
Ja gewoon, ben nu een boek aan het lezen wat PP had aangeraden `Na Valentijn'' moet je maar kijkenquote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, korte samenvatting:
hij heeft een goeie vriendin, die is lesbisch, ik flirt voor de grap met haar en zij met mij, gewoon om hem beetje te irriteren.
Maar nu is hij serieus boos en vraagt telkens of ik haar leuk vind ofzo
Bedoel, zie ik eruit als een pot
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, korte samenvatting:
hij heeft een goeie vriendin, die is lesbisch, ik flirt voor de grap met haar en zij met mij, gewoon om hem beetje te irriteren.
quote:
Hoe ziet een pot er volgens jou uit dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, korte samenvatting:
je lijkt op.een hoop dingenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe ziet een pot er volgens jou uit dan?
awwquote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
The grudge was traumatiserend wel trouwens.
Jaquote:
Dan zeg je toch tegen je vriendje dat het een garpje was hihihihiquote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, korte samenvatting:
Lees: beste vriendquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zeg je toch tegen je vriendje dat het een garpje was hihihihi
klinkt fout ditquote:
beste vriendje danquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees: beste vriend
geen vriendje.
Jullie waren toch meer aan het zoenen dan film aan het kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer een horrorfilm met jou.
meeste boeken kan je ook wel in het Nederlands krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
Maar stuart die boeken zijn zeker allemaal in het Engels![]()
Ik ben geen wereldster in engels
*die net zo eng of enger isquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer een horrorfilm met jou.
Er staat 1 Nederlandstalige tussenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
Maar stuart die boeken zijn zeker allemaal in het Engels![]()
Ik ben geen wereldster in engels
The Grudge viel wel mee toch? Dat is niet met die Samura toch?quote:
Dat probeerde ik. Maar dan was het telkens 'Hypo... film.'quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jullie waren toch meer aan het zoenen dan film aan het kijken
Probleem is dat zolang ik een PC met internet heb ik geen boek ga lezenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er staat 1 Nederlandstalige tussen
De rest is inderdaad allemaal Engelstalig. Maar het zijn geen heel moeilijke boeken hoor
Tenzij je Engels niet zo best is, dan is het misschien wat lastig. Ik vind het natuurlijk makkelijk omdat Engels voor mij nogal makkelijk is
Geen idee bij de lijst die ik heb gepost. Emil & Karl is denk ik niet in het NL te krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
meeste boeken kan je ook wel in het Nederlands krijgen
dat is the ring dacht ikquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Grudge viel wel mee toch? Dat is niet met die Samura toch?
vooruitquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ook niet als ze minder eng zijn.
Mirrorsquote:
Haha je bent jaloersquote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je bij promi op bezoek ofzo? Wil niet weten wat daar allemaal gebeurd
mirrors was wel leuk, sinister was toch van de makers van paranormal activity?quote:
neequote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Voortaan maar romantische comedy's kijken
nee, alleen The Excorsim of Emily Rose zie ikquote:Op zondag 17 februari 2013 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mirrors was wel leuk, sinister was toch van de makers van paranormal activity?
Daarom geen film aanzettenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat probeerde ik. Maar dan was het telkens 'Hypo... film.'
Dan moet je zeker '10 items or less' kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel. En dan samen haten op de film omdat ie zo slecht is.
Helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten elk weekend bij elkaarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je bij promi op bezoek ofzo? Wil niet weten wat daar allemaal gebeurd
Of Dude, where`s my carquote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan moet je zeker '10 items or less' kijken
10 Items or Less (2006) - IMDb
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 19:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
We zitten elk weekend bij elkaar
Niks raars hoor, eten maken enzo nu
Nee, niet echtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die is niet echt romantisch toch?
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Helemaal niet
Beetje wanhopig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje heel erg.
Nee niet gewoon als vriendenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt gezelligGewoon als vrienden dus?
Niet waar.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beetje wanhopig.
Beetje heel erg.
uhm, ja The Holiday ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |