tegen ado den haag speelde hij een half jaar geleden niet goed en toen werd hij een eeuwig talent genoemd, dus jaquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op basis van een wedstrijd tegen RKC
Ga ze niet missenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In die virtuele stand doet Willem II al niet meer mee?
tegen boekarest ook al hoor, maar toen had hij in de 2de helft 2/3x balverlies snel achterelkaar en dat konden de meeste zich alleen nog herinnerenquote:
2-2 ookquote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
0-4 lijkt me wel een mooie eindstand.
Halfjaar goed spelen bij Ajax met een aflopend contract, contractverlening aangeboden krijgen maar weigeren om vervolgens bij Nantes (quote:
Keek er toen half naar omdat ook darts bezig was. Ik weet niet wat ik me er van ka nherinnerenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
tegen boekarest ook al hoor, maar toen had hij in de 2de helft 2/3x balverlies snel achterelkaar en dat konden de meeste zich alleen nog herinneren
Soort Blindquote:Op zondag 17 februari 2013 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Halfjaar goed spelen bij Ajax met een aflopend contract, contractverlening aangeboden krijgen maar weigeren om vervolgens bij Nantes (!!!) te falen en je carriere te verneuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |