Ja ik weet dus niet of ik het wel of niet hoef te doen. Jij hebt ook een mac? En waarom hoeft dat niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
niet nodig joh
en voor Windows dit gebruikt: http://sandboxie.com
Handenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met hun magische handschoenen?
Toch wel pitting eng, dat antoprosofiequote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zo eng zijn mijn ouders nou ook weer niet.
Edelstenen met straling en krachtige geneeswijzen en elfjes.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met hun magische handschoenen?
Nee, is het leuk?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Beach het volgende:
LB ben je wel naar het schotse wolhuis in Veere geweest? Ik wel
tuurlijk welquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handenen die vriendin had al 5 jaar geen tv meer gekeken.
Al is dat opzich niet zo`n heel slecht idee
Ja, hoezo?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
LB, heb jij een virusscanner op je mac?
i knowquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dan heb je nooit nooit echt geleefd
Waarom?quote:
wat is dit hoe kan dat nou weerquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben ook nog nooit in Efteling geweest hoor LB
ooh, beetje zoals jouw natuurkunde docent dusquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Edelstenen met straling en krachtige geneeswijzen en elfjes.
Het enigste grappige wat je daar kan doen is bij de papierhier mannetjes zo met een boogje omhoog pissen en hij zuigt het gewoon op als je iets ervoor vast maakt waardoor die gaat zuigenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Een feestje zonder AJ is toch 10x niks.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Okè jij krijgt ook wel een uitnodiging dan
quote:
Sommige mensen zeggen dat het niet nodig is, en ik heb er nog geen. Welke heb jij dan?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Mac zit zo goed dicht dat je niet echt gevaar loopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet of ik het wel of niet hoef te doen. Jij hebt ook een mac? En waarom hoeft dat niet?
Obviouslyquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik weet de vraag niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |