Wel nog apart dat je een tv thuis hebt staanquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb nog nooit gelasergamed en ben nooit naar de efteling geweest.
Wel naar Walibi dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
awhhquote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
In pauper zeeland gewoondquote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat heb jij je hele leven gedaan?
Ik heb ook nog nooit gelasergamed.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
ja dat welquote:
Je mist niksquote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
beetje sekte-achtigquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antroposofie
Knuffel van mijquote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]krijg ik dan een troostprijs?
LB, heb jij een virusscanner op je mac?quote:
dan heb je nooit nooit echt geleefdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
niet nodig johquote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
LB, heb jij een virusscanner op je mac?
het is best bizar inderdaad, mijn broertje kwam bij antroposfische ouders van een vriendin van hem, en toen hadden ze zijn mobiel ontstraaltquote:
Met hun magische handschoenen?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is best bizar inderdaad, mijn broertje kwam bij antroposfische ouders van een vriendin van hem, en toen hadden ze zijn mobiel ontstraalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |