Mooie foto voor ''Verzin een onderschrift''.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man iig niet
Zijn Frankenstein kloon misschien welquote:Op zondag 24 februari 2013 11:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man iig niet
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn Frankenstein kloon misschien wel
Ligt denk ik meer aan de scheids, heeft hij liever dat het soepel doorgaat of is hij een Higlerquote:Op zondag 24 februari 2013 11:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt aan het verloop welk team m krijgt...
Een ding: bjorn KUIPersquote:Op zondag 24 februari 2013 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt denk ik meer aan de scheids, heeft hij liever dat het soepel doorgaat of is hij een Higler
Ze weten in Rotterdam wel hoe je met een open dak om moet gaanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:02 schreef Chiappucci het volgende:
Is het veld in Rotterdam nog niet ondergesneeuwd?
Met verkeerde been opgestaan?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:08 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
als ik eerlijk ben heeft Feijenoord op iedere positie een betere voetballer zelfs de bank is beter dan PSV (op Strootman na)
En dan heeft PSV alles nog bijeengekocht ook voor veel geldquote:Op zondag 24 februari 2013 12:08 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
als ik eerlijk ben heeft Feijenoord op iedere positie een betere voetballer zelfs de bank is beter dan PSV (op Strootman na)
[ afbeelding ]
Je kan het overdrijven.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:08 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kan je toch niet met elkaar vergelijken gozer. Wijnaldum moet je met Immers vergelijken en dan is Wijnaldum beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
u vind Wijnaldum beter dan Boetius?
Wat lul jij gast?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
u vind Wijnaldum beter dan Boetius?
Daarom. Zegt al genoeg over zijn kennis van voetbal.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kan je toch niet met elkaar vergelijken gozer. Wijnaldum moet je met Immers vergelijken en dan is Wijnaldum beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |