PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. Heb maar besloten om lekker thuis Ajax te gaan kijken ipv de kantine, want voel me een beetje dizzy. Ik probeerde een bal te onderscheppen, maar de tegenstander in kwestie heeft de motoriek van een plank dennenhout en besloot zijn arm maar eens in mijn richting te zwaaien: Gevolg was een Lindgren. die met een bloedneus op de grond lag.![]()
Naar de kleedkamer gelopen, handen en gezicht onder het bloed, even afgespoeld en teruggegaan naar het veld. Ik wilde er weer in, maar iemand van onze bank vertelde me maar eens in de spiegel te kijken. Ik loop nu dus rond met een blauw ei op mijn neus en voel steeds meer hoofdpijn opkomen.Voetbal.
Jammer Lindgren.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. Heb maar besloten om lekker thuis Ajax te gaan kijken ipv de kantine, want voel me een beetje dizzy. Ik probeerde een bal te onderscheppen, maar de tegenstander in kwestie heeft de motoriek van een plank dennenhout en besloot zijn arm maar eens in mijn richting te zwaaien: Gevolg was een Lindgren. die met een bloedneus op de grond lag.![]()
Naar de kleedkamer gelopen, handen en gezicht onder het bloed, even afgespoeld en teruggegaan naar het veld. Ik wilde er weer in, maar iemand van onze bank vertelde me maar eens in de spiegel te kijken. Ik loop nu dus rond met een blauw ei op mijn neus en voel steeds meer hoofdpijn opkomen.Voetbal.
Het valt wel mee hoor, alleen een beetje een zeurende kop en een smurfenneus.quote:
Je zat hem te containen hè. Daar kan niet iedereen tegen, had je kunnen weten. Onterechte klacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zat hem te containen hè. Daar kan niet iedereen tegen, had je kunnen weten.
Dat had ik bij FM Netwerkspel. Bij PSV verkocht het bestuur telkens mijn talentenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Fijn is dat als je carriere doe en het bestuur beslist om Neymar te verkopen voor maar 44 miljoen toewel hij 90 miljoen waard is
Dat heb je overal inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stomme boeren waar we tegen speelde. Toen ik met mijn gezicht in het gras lag hoorde je ook meerdere gasten roepen: "Theater!" "Man hij raakt hem niet eens!1!"
Dom volk.Ik zwaaide nog even toen ik opstond met mijn bloedbek.
Boeren zeggen niet eens maar is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stomme boeren waar we tegen speelden. Toen ik met mijn gezicht in het gras lag hoorde je ook meerdere gasten roepen: "Theater!" "Man hij raakt hem niet eens!1!"
Dom volk.Ik zwaaide nog even toen ik opstond met mijn bloedbek.
Ik had wel Neymar gekocht voor maar 22m en Pazzini hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik bij FM Netwerkspel. Bij PSV verkocht het bestuur telkens mijn talenten
Dit.quote:
quote:
Klopt. Kwamen na afloop nog even kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb je overal inderdaadMaar die zien ook wel dat ze er flink naast zaten dan.
Immers op het einde......quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, kut veel kansen gehad en niets erin
beter dan day tyfus Rodaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoop wel dat PEC erin blijft die spelen leuk voetbal
Ja dat was jammer maar ik vond hem echt goed spelen.quote:
Pellé had er ook 4 MOETEN maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat was jammer maar ik vond hem echt goed spelen.
Wie slecht waren.
Mulder, de Vrij, Mathijsen, Indi, Clasie, Boetius, Verhoek, Schaken.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, kut veel kansen gehad en niets erin
Gelijk had terecht geweest, wij hadden wel echt achterlijk grote kansen. Mocht niet baten.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd zeg. PEC speelde wel heel goed af en toe, dus ik denk nog verdiend verloren ook nog. Als je die rechterkant van ons zag, dramatisch.
Nou ja, over twee minuutjes kunnen jullie gaan genieten van wél mooi voetbal.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd zeg. PEC speelde wel heel goed af en toe, dus ik denk nog verdiend verloren ook nog. Als je die rechterkant van ons zag, dramatisch.
Van RKC?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, over twee minuutjes kunnen jullie gaan genieten van wél mooi voetbal.
Boerrigter staat in de basis dus genieten gaan wequote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeiden jullie altijd van RKC in groep 4?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
haah jaah dit zeiden wei in greop 4 ook altijt!
Sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch geen moeilijke keuze?
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef vandermar het volgende:
Suarez krijgt weer eens een penalty voor een makkelijke valpartij..
Op zeker Fifa. Ik vind topclubs kijken alleen leuk als ze achterstaan, net als PEC, daar schakelde ik in toen ik hoorde dat het 1-0 stond. Ajax wint gewoon met 0-3 of 0-4. Wordt saai.quote:
noem je Feyenoord nou een topclub?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zeker Fifa. Ik vind topclubs kijken alleen leuk als ze achterstaan, net als PEC, daar schakelde ik in toen ik hoorde dat het 1-0 stond. Ajax wint gewoon met 0-3 of 0-4. Wordt saai.
rechtsbackquote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef UltimateTeam het volgende:
Welke positie stond Reus ivm met zijn IF die er hopelijk aan gaat komen.
LW.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef UltimateTeam het volgende:
Welke positie stond Reus ivm met zijn IF die er hopelijk aan gaat komen.
Ik had nog een kaartje voor RKC - Ajax kunnen krijgen, maar waarom zou ik naar een kutwedstrijd gaan kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je naar de kansen keek, vooral op het einde, vind ik dat Feyenoord gewoon had moeten winnen eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had nog een kaartje voor RKC - Ajax kunnen krijgen, maar waarom zou ik naar een kutwedstrijd gaan kijken.
PEC Feyenoord was nog wel 'leuk' om te zien. Gebeurde van alles in die wedstrijd. Alleen was Feyenoord super slecht.
Waarom zou RKC - Ajax een kutwedstrijd zijn? PEC - FEY had net zo goed een zaadpot kunnen zijn...quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had nog een kaartje voor RKC - Ajax kunnen krijgen, maar waarom zou ik naar een kutwedstrijd gaan kijken.
PEC Feyenoord was nog wel 'leuk' om te zien. Gebeurde van alles in die wedstrijd. Alleen was Feyenoord super slecht.
Omdat Ajax een kut club is en elke keer dat ik naar RKC ga het een zaadpot is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom zou RKC - Ajax een kutwedstrijd zijn? PEC - FEY had net zo goed een zaadpot kunnen zijn...
Welnee. PEC verdiende het gewoon... Zelden zo'n lamlendig Feyenoord gezien. Verhoek mogen ze wel vanuit Zwolle naar huis laten lopen, misschien dat hij dan nog wat afvalt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je naar de kansen keek, vooral op het einde, vind ik dat Feyenoord gewoon had moeten winnen eigenlijk.
Kut + zaad = chemiequote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat Ajax een kut club is en elke keer dat ik naar RKC ga het een zaadpot is.
Vorige week riep iedereen dat het een titelkandidaat is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
noem je Feyenoord nou een topclub?
Krijgt hij rood?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf deed Poulsen daar. Volgens mij stampt 'ie bewust op Duits z'n enkel.
Zou wel 300k worden als IFquote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
Sau (die is wel populair hier toch?) 2 goals in een 2-0 overwinning (nog 6 min te gaan mja)
Okquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet was ook niet expres
Terecht wel. Duitsers.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf deed Poulsen daar. Volgens mij stampt 'ie bewust op Duits z'n enkel.
Ah gossie.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat Ajax een kut club is en elke keer dat ik naar RKC ga het een zaadpot is.
Zegt degene die van Rhijn gepricefixed heeftquote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
posted 26 January.
En ik hoop wel dat alle pricefixers een flinke verkoudheid krijgen
Ik zat te kijken bij die speler waar wss een if van komt en dit was een top comment.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
posted 26 January.
En ik hoop wel dat alle pricefixers een flinke verkoudheid krijgen
ik heb helemaal niemand gepricefixt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zegt degene die van Rhijn gepricefixed heeft
ik ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niemand gepricefixt.
Ik ook niet, ik zorg alleen dat de prijs hoog blijftquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niemand gepricefixt.
bakkes houwequote:
doe ik ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zorg alleen dat de prijs hoog blijft
Bijna Boerrigter met rechts
Goejen troll, Feyenoord scoorde ook 1x uit een corner vandaagquote:Op zondag 17 februari 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
Corner zeker?
Kan ook niet anders
De ene club scoort alleen uit dode spelmoment en de andere club krijgt ze alleen uit dode spelmomenten tegen
Ja en kreeg er 2 uit een corner tegenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goejen troll, Feyenoord scoorde ook 1x uit een corner vandaag
Ajax scoort best vaak uit een corner of vrije trap. Hij heeft dus wel gelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goejen troll, Feyenoord scoorde ook 1x uit een corner vandaag
Best vaak is iets anders dan altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ajax scoort best vaak uit een corner of vrije trap. Hij heeft dus wel gelijk
Dat is het verschil tussen een kampioenskandidaat en de subtop.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en kreeg er 2 uit een corner tegen
tweederde van alle tegengoals komen uit dodespelmomenten
Helaas wel. Keer op keer een keeper die niet uitkomt en spelers die hun man laten lopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een kampioenskandidaat en de subtop.
Maar hij zou na de winterstop toch al niet meer scoren?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles lukt bij Pelle dit jaar maar ik lach me kapot als hij volgend jaar faalt
Meest overschatte speler in de Eredivisie op Mertens na.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar hij zou na de winterstop toch al niet meer scoren?
Misschien moet je weer wat batterijen in je glazenbol doen of beter afstellen
Sowieso, Boerrigter niet vergeten in dat rijtje, past primaquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meest overschatte speler in de Eredivisie op Mertens na.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meest overschatte speler in de Eredivisie op Mertens na.
Niet happen manquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Deze man
Pelle schiet de ene na de andere bal erin en Mertens is op dit moment MVP, en meneer noemt ze de 2 meest overschatte spelers
mooi gespeeld iddquote:
Ik word een beetje moe van dat soort reactiesquote:
Ik dacht Erwin zal ajax weer eens even pakkie geven maar helaasquote:
Leuk die goaltjes van Mertens tegen het rechterrijtje, Pelle is heel makkelijk te bestrijden dat liet Ajax wel zien in de ArenAquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Deze man
Pelle schiet de ene na de andere bal erin en Mertens is op dit moment MVP, en meneer noemt ze de 2 meest overschatte spelers
Ja Thorben zei dat hij vnv ging clubben, ik wss ook wel. Mathijs wellicht. Kan zo maar gezellig wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe ging het clubs gister? Was samen met een vriend FUT aan het spelen dus ik kon helaas niet mee doen.
FUT met z'n 2en begon echt goed, we hadden 3 wedstrijden om nog 3 punten te halen maar we kregen niet voor elkaar...
Vanavond nog clubs?
Ik kijk elke keer te laatquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet zo hard lachen om Vermeer met zijn petje steeds
Iedereen weet dat Feyenoord zonder Pelle in het rechter rijtje thuis hoort. Natuurlijk kennen clubs het gevaar Pelle en stellen ze zich er op in. Blijkbaar dus niet zo makkelijk te bestrijden.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk die goaltjes van Mertens tegen het rechterrijtje, Pelle is heel makkelijk te bestrijden dat liet Ajax wel zien in de ArenA
Kut en daarna weer naar divisie 1 terug. Dat is het startpunt vanavond. Ik ben erbij.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe ging het clubs gister? Was samen met een vriend FUT aan het spelen dus ik kon helaas niet mee doen.
FUT met z'n 2en begon echt goed, we hadden 3 wedstrijden om nog 3 punten te halen maar we kregen niet voor elkaar...
Vanavond nog clubs?
Nice, ik ben rond 9 uur thuis dus dan mag van mij de pret beginnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Thorben zei dat hij vnv ging clubben, ik wss ook wel. Mathijs wellicht. Kan zo maar gezellig worden
Zet 3 man om hem heen die hem continue berijden en dan kan hij inderdaad niets.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk die goaltjes van Mertens tegen het rechterrijtje, Pelle is heel makkelijk te bestrijden dat liet Ajax wel zien in de ArenA
Op zaterdagavond houdt hij daar normaal wel van HAR HARquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zet 3 man om hem heen die hem continue berijden en dan kan hij inderdaad niets.
En dan kan heel Feyenoord niets. Het is dat de verdediging in de Eredivisie op de top 5 bar slecht is anders scoorde hij er niet zoveel.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zet 3 man om hem heen die hem continue berijden en dan kan hij inderdaad niets.
Ronaldtwitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:12:48R: wie maakte die mooie goal???? Was net naar de WC. 😛 reageer retweet
Soberso, hij kan iedereen krijgen en elke man of vrouw zou hem doenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op zaterdagavond houdt hij daar normaal wel van HAR HAR![]()
![]()
Geef tegen ajax geen corners en vrije trappen weg en die kunnen ook geen goals makenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan kan heel Feyenoord niets. Het is dat de verdediging in de Eredivisie op de top 5 bar slecht is anders scoorde hij er niet zoveel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Ronaldtwitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:12:48R: wie maakte die mooie goal???? Was net naar de WC. 😛 reageer retweet
quote:
Baas, lekker gaan zitten schijten tijdens een wedstrijd van Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Daarom scoorde Eriksen net ook met een soloquote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geef tegen ajax geen corners en vrije trappen weg en die kunnen ook geen goals maken
Nou, 1 niet dodespelmoment goalquote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom scoorde Eriksen net ook met een solo
Niet happen op vandermar. Zelf hapt hij al genoeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom scoorde Eriksen net ook met een solo
In jouw chocoreep toch? Ouwe chocoprinsquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet happen op vandermar. Zelf hapt hij al genoeg.In zijn chocoladereep.
Zijn getroll wordt nu wel heel opzichtigquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet happen op vandermar. Zelf hapt hij al genoeg.In zijn chocoladereep.
Zoveel goals maakt Ajax niet uit dode spel situaties ze scoren er meer door normaal spelquote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geef tegen ajax geen corners en vrije trappen weg en die kunnen ook geen goals maken
Vuur moet met vuur bestreden wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn getroll wordt nu wel heel opzichtig
Eriksontwitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:16:41R: heb ik ook gezien hoor volgers... Gaat even om de mensen die #Erikson continu afkraken. #wereldgoal #klassespeler #nogsteedsjong reageer retweet
Hashtags als #nogsteedsjong, dat slaat echt als een pen0r op een drumstel.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef wieisboos het volgende:
Eriksontwitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:16:41R: heb ik ook gezien hoor volgers... Gaat even om de mensen die #Erikson continu afkraken. #wereldgoal #klassespeler #nogsteedsjong reageer retweet
!
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hashtags als #nogsteedsjong, dat slaat echt als een pen0r op een drumstel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef wieisboos het volgende:
!
Een goal maakt nog geen zomerquote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef wieisboos het volgende:
!
Ik zat dus toevallig op die hashtag te zoeken en toen kwam ik die tweet tegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hashtags als #nogsteedsjong, dat slaat echt als een pen0r op een drumstel.
Niet iedereen kan de namen zo goed uitspreken als ikquote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Bij Studio Voetbal is het ook net Jan Boskamp
Als ie Djuricic probeert uit te spreken
Djurevic.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Bij Studio Voetbal is het ook net Jan Boskamp
Als ie Djuricic probeert uit te spreken
Immers 10, je punt?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom heeft hij er al 7 gescoord
Oke.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan de namen zo goed uitspreken als ik
EN IS HET GODVERDOMME ZOMER?!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is weinig voor zijn positie.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is weinig voor zijn positie.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:16:41R: Ik zat trouwens wel echt te poepen beste volgers, maar ik heb hier een tv'tje #nietsmissen #blijdatikklei #zaterdagtacodag reageer retweet
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:16:41R: Ik zat trouwens wel echt te poepen beste volgers, maar ik heb hier een tv'tje #nietsmissen #blijdatikklei #zaterdagtacodag reageer retweet
Hoe slechter ze spelen hoe meer goals ze hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Wijnaldum en Immers hebben er meer.
De Wijnquote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Wijnaldum en Immers hebben er meer.
was te proberen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gewoon spelers verkocht, geen winst.
#blijdatikkleiquote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
0 goals maakt Zomerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
0 goals maakt Zomer20 goals zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
0 goals maakt ZomerTim is op dreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie was het? Die onverstaanbare onbekende idioot zeker ?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
"Zowel Reis als Likaki staan helemaal vrij."
Topanalist bij EL. [ afbeelding ]
Ja, die Erik Meijer.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie was het? Die onverstaanbare onbekende idioot zeker ?
Niks mis mee, beste analist by far daar. Brengt het enthousiast en heeft er echt kijk op hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 17:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Arnold Bruggink is ook altijd lekker zo'n toegevoegde waarde.
Vast wel beter dan Verhoek, Schaken en Boetius vandaag bijelkaarquote:Op zondag 17 februari 2013 17:25 schreef Reemi het volgende:
Boerrigter, die is pas slecht.Jezus, geen schim van de speler die hij vorig jaar was.
Zijn broertje heet Zohny, dat brengt nog weleens wat verwarring.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:25 schreef Nickskuh het volgende:
Weet Ronald de Boer nou nog steeds niet dat het Eriksen is ipv Erikson
Waarom ze die toch in hemelsnaam als analist hebben aangenomen is me echt een raadsel.quote:
Dit.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vast wel beter dan Verhoek, Schaken en Boetius bijelkaar
Dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vast wel beter dan Verhoek, Schaken en Boetius vandaag bijelkaar
Je weet dat Boetius 2x aan het spelen was met de "beste" rechtsback van Nederland?quote:
Van Polen is de beste rechtsback van Nederland ja?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat Boetius 2x aan het spelen was met de "beste" rechtsback van Nederland?
Hij staat op de training wel vaker tegenover Janmaat toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat Boetius 2x aan het spelen was met de "beste" rechtsback van Nederland?
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Polen is de beste rechtsback van Nederland ja?
Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij staat op de training wel vaker tegenover Janmaat toch?
Nee want Boetius speelde vandaag niets klaar, BE-GR-IJ-PE-ND LESENquote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Jan van Halst is trouwens imo samen met Bruggink de beste analist bij EL.
Van Halst en Bruggink zijn wel relax ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Jan van Halst is trouwens imo samen met Bruggink de beste analist bij EL. Meijer en Ooijer zijn de beste anaalisten.
sgUdde als milckshaekquote:Op zondag 17 februari 2013 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want Boetius speelde vandaag niets klaar, BE-GR-IJ-PE-ND LESEN
Ik zat even op een fikse linkerhoek te wachten inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Van Basten die ruzie maakt met Barb Barend![]()
![]()
Klinkt goed. Wanneer kun je, Lindgren?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders nemen jij en Lindgren een hotelkamer, kan je hem nog verder in de kont kruipen.
Ik vind Perez inhoudelijk ook niet slecht trouwens. Hij brengt het alleen kutquote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Jan van Halst is trouwens imo samen met Bruggink de beste analist bij EL. Meijer en Ooijer zijn de beste anaalisten.
DIe trol moet ook opsodemieterenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Mooi, die hoer moet eens oprotten.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Meijer vorige week: Feyenoord staat nu voor. Dus nu moet AZ komen. Dan krijgt Feyenoord ruimte.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
van Hanegem en Ronald de Boer zijn de beste analfalisten.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
GMTAquote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe trol moet ook opsodemieteren
Ik hoop ook op een mooi dagjequote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Perez inhoudelijk ook niet slecht trouwens. Hij brengt het alleen kut
Volgende week ook Ajax - AdoLeuk dagje dus
(hoop ik
)
Cruijff past er ook tussenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
van Hanegem en Ronald de Boer zijn de beste analfalisten.
Leuke montage, erg goede skillerquote:
Wel de beste bronze RBquote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja heerlijk zulke open deuren intrappen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meijer vorige week: Feyenoord staat nu voor. Dus nu moet AZ komen. Dan krijgt Feyenoord ruimte.
kon ik maar zo skillenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Leuke montage, erg goede skiller
Is ook weer het enige wat hij goed deedquote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)pt-aangeslagen-vink/
Goede actie van van Bommel, jammer dat hij het sowieso al moet doen.
Briljantquote:Op zondag 17 februari 2013 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja heerlijk zulke open deuren intrappen.
"Dan zie je dat als de bal op links blijft hangen dat ze op rechts dus hun mannetje wat ruimte geven als je dan een speler als sander duits hebt met zo'n crosspass in huis dan kun je dus die bal eroverheen geven zeker met de geringe lengte van hun rechtsback moet het gewoon kunnen dan kun je doorschakelen en als je er dan een spreekwoordelijk tandje bij doet maak je kans op kansen en wanneer je dan scoort is het een kant op voetballen en is het welbekende strijdje gestreden en kun je op de concurrentie inlopen want het is een zespuntenwedstrijd *adem haalt"
same =[quote:
Ik vond Vink helemaal niet slecht fluiten gisteren. Had misschien een strafschop moeten geven, maar als je dat camerastandpunt zag van waar hij vandaan keek was het logisch dat hij hem niet gaf.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
ik doe altijd het verkeerde trucje, omdat ik volgens mij ook nog mijn linker joystick beweegquote:
dat hoort meestal wel los van elkaar te staanquote:Op zondag 17 februari 2013 17:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik doe altijd het verkeerde trucje, omdat ik volgens mij ook nog mijn linker joystick beweeg
Wat wil je nou bereiken met deze opmerking?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook weer het enige wat hij goed deed
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vond hem echt heel slecht. Hij floot zo inconsequentquote:Op zondag 17 februari 2013 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond Vink helemaal niet slecht fluiten gisteren. Had misschien een strafschop moeten geven, maar als je dat camerastandpunt zag van waar hij vandaan keek was het logisch dat hij hem niet gaf.
Zal zo eens kijken in de arena waar het wel altijd lukt.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat hoort meestal wel los van elkaar te staanMisschien druk je het gewoon niet goed genoeg in
Een seksdatequote:Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken met deze opmerking?
Leuke montage inderdaad. Ik vind dat er niet echt bijzondere goals tussen zitten tbh. Er zijn iig wel veel betere skillers. Deze skillt echt heel veel in de vrije ruimte, waarvoor je dus geen timing nodig hebt. Puur tegen tegenstanders vind ik 'm niet heel bijzonder, maar slecht is het zeker niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Leuke montage, erg goede skiller
Veel scheidsrechters zijn inconsequent hoor. Vaak fluiten ze voor het ene team wel voor pietluttige dingen en het andere team niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel slecht. Hij floot zo inconsequentDesalniettemin kut dat hij zo werd bejegend en zeker net een paar weken na het overlijden van zijn moeder.
Ja ik vond hem ook inconsequent zoals TimmyTurner zegt, maar ja ik ben dan ook psv fan en kan niet echt een eerlijk oordeel gevenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond Vink helemaal niet slecht fluiten gisteren. Had misschien een strafschop moeten geven, maar als je dat camerastandpunt zag van waar hij vandaan keek was het logisch dat hij hem niet gaf.
Nee, dat heeft Guyon Fernandez in de 2 wedstrijden die hij dit jaar heeft gespeeld al bereiktquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Chevalier heeft nu wel het record buitenspel te pakken he?
Ik vind zijn stats ook beter.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Qua stats niet
De Jong net met de roulette
Lens is ook nog steeds in de running voor dat recordquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Chevalier heeft nu wel het record buitenspel te pakken he?
Oke.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Mensen die niet tegen een grapje kunnen
Het staat 0-2 hoorquote:
Ik was al klaar met hem toen hij Kali geen rood gaf. Smerig ratjequote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook inconsequent zoals TimmyTurner zegt, maar ja ik ben dan ook psv fan en kan niet echt een eerlijk oordeel geven
Zoals vandaag bij Feyenoordquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veel scheidsrechters zijn inconsequent hoor. Vaak fluiten ze voor het ene team wel voor pietluttige dingen en het andere team niet.
Dus RKC heeft 5 hoekschoppen?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat hoort meestal wel los van elkaar te staanMisschien druk je het gewoon niet goed genoeg in
BMI staat te trappelen om weer te spelen met Dutchies Utd. Wanneer eindigt onze winterstop?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke montage inderdaad. Ik vind dat er niet echt bijzondere goals tussen zitten tbh. Er zijn iig wel veel betere skillers. Deze skillt echt heel veel in de vrije ruimte, waarvoor je dus geen timing nodig hebt. Puur tegen tegenstanders vind ik 'm niet heel bijzonder, maar slecht is het zeker niet.
Ik zit vanaf volgende week op chambers en heb dus geen jankende zusjes en/of ouders die klagen om mijn herrie. Ik kan elke avond.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
BMI staat te trappelen om weer te spelen met Dutchies Utd. Wanneer eindigt onze winterstop?
Helaas wel, maar ik vind dat hij nergens voor moest fluiten, al die duikel partijenquote:
Je had mijn vader moeten horenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik was al klaar met hem toen hij Kali geen rood gaf. Smerig ratje![]()
Dat is waar, maar vind dat er wel een hoop vette goals tussen zitten. Misschien dat ik hem om die reden die jij noemt juist goed vindt, dat dit iets dichter bij mij staat en ik meer iets heb van dit moet ik ook kunnenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke montage inderdaad. Ik vind dat er niet echt bijzondere goals tussen zitten tbh. Er zijn iig wel veel betere skillers. Deze skillt echt heel veel in de vrije ruimte, waarvoor je dus geen timing nodig hebt. Puur tegen tegenstanders vind ik 'm niet heel bijzonder, maar slecht is het zeker niet.
Tof! Waar/hoe groot/duur? etc. etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit vanaf volgende week op chambers en heb dus geen jankende zusjes en/of ouders die klagen om mijn herrie. Ik kan elke avond.
Haha ja een vriend naast mij werd ook echt gek.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je had mijn vader moeten horen![]()
Na een tijdje kon Vink in zijn ogen echt niks meer goed doen, en natuurlijk ik even kutten door te zeggen dat alles wat Vink deed goed was
Ja echt waar.quote:
1.92mquote:/hoe groot/
5 maanden.quote:duur?
quote:etc. etc.
zeker met Doumbia gespeeldquote:Op zondag 17 februari 2013 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja echt waar.
[..]
1.92m
[..]
5 maanden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |