PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. Heb maar besloten om lekker thuis Ajax te gaan kijken ipv de kantine, want voel me een beetje dizzy. Ik probeerde een bal te onderscheppen, maar de tegenstander in kwestie heeft de motoriek van een plank dennenhout en besloot zijn arm maar eens in mijn richting te zwaaien: Gevolg was een Lindgren. die met een bloedneus op de grond lag.![]()
Naar de kleedkamer gelopen, handen en gezicht onder het bloed, even afgespoeld en teruggegaan naar het veld. Ik wilde er weer in, maar iemand van onze bank vertelde me maar eens in de spiegel te kijken. Ik loop nu dus rond met een blauw ei op mijn neus en voel steeds meer hoofdpijn opkomen.Voetbal.
Jammer Lindgren.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. Heb maar besloten om lekker thuis Ajax te gaan kijken ipv de kantine, want voel me een beetje dizzy. Ik probeerde een bal te onderscheppen, maar de tegenstander in kwestie heeft de motoriek van een plank dennenhout en besloot zijn arm maar eens in mijn richting te zwaaien: Gevolg was een Lindgren. die met een bloedneus op de grond lag.![]()
Naar de kleedkamer gelopen, handen en gezicht onder het bloed, even afgespoeld en teruggegaan naar het veld. Ik wilde er weer in, maar iemand van onze bank vertelde me maar eens in de spiegel te kijken. Ik loop nu dus rond met een blauw ei op mijn neus en voel steeds meer hoofdpijn opkomen.Voetbal.
Het valt wel mee hoor, alleen een beetje een zeurende kop en een smurfenneus.quote:
Je zat hem te containen hè. Daar kan niet iedereen tegen, had je kunnen weten. Onterechte klacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zat hem te containen hè. Daar kan niet iedereen tegen, had je kunnen weten.
Dat had ik bij FM Netwerkspel. Bij PSV verkocht het bestuur telkens mijn talentenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Fijn is dat als je carriere doe en het bestuur beslist om Neymar te verkopen voor maar 44 miljoen toewel hij 90 miljoen waard is
Dat heb je overal inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stomme boeren waar we tegen speelde. Toen ik met mijn gezicht in het gras lag hoorde je ook meerdere gasten roepen: "Theater!" "Man hij raakt hem niet eens!1!"
Dom volk.Ik zwaaide nog even toen ik opstond met mijn bloedbek.
Boeren zeggen niet eens maar is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stomme boeren waar we tegen speelden. Toen ik met mijn gezicht in het gras lag hoorde je ook meerdere gasten roepen: "Theater!" "Man hij raakt hem niet eens!1!"
Dom volk.Ik zwaaide nog even toen ik opstond met mijn bloedbek.
Ik had wel Neymar gekocht voor maar 22m en Pazzini hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik bij FM Netwerkspel. Bij PSV verkocht het bestuur telkens mijn talenten
Dit.quote:
quote:
Klopt. Kwamen na afloop nog even kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb je overal inderdaadMaar die zien ook wel dat ze er flink naast zaten dan.
Immers op het einde......quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, kut veel kansen gehad en niets erin
beter dan day tyfus Rodaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoop wel dat PEC erin blijft die spelen leuk voetbal
Ja dat was jammer maar ik vond hem echt goed spelen.quote:
Pellé had er ook 4 MOETEN maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat was jammer maar ik vond hem echt goed spelen.
Wie slecht waren.
Mulder, de Vrij, Mathijsen, Indi, Clasie, Boetius, Verhoek, Schaken.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, kut veel kansen gehad en niets erin
Gelijk had terecht geweest, wij hadden wel echt achterlijk grote kansen. Mocht niet baten.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd zeg. PEC speelde wel heel goed af en toe, dus ik denk nog verdiend verloren ook nog. Als je die rechterkant van ons zag, dramatisch.
Nou ja, over twee minuutjes kunnen jullie gaan genieten van wél mooi voetbal.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd zeg. PEC speelde wel heel goed af en toe, dus ik denk nog verdiend verloren ook nog. Als je die rechterkant van ons zag, dramatisch.
Van RKC?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, over twee minuutjes kunnen jullie gaan genieten van wél mooi voetbal.
Boerrigter staat in de basis dus genieten gaan wequote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeiden jullie altijd van RKC in groep 4?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
haah jaah dit zeiden wei in greop 4 ook altijt!
Sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch geen moeilijke keuze?
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef vandermar het volgende:
Suarez krijgt weer eens een penalty voor een makkelijke valpartij..
Op zeker Fifa. Ik vind topclubs kijken alleen leuk als ze achterstaan, net als PEC, daar schakelde ik in toen ik hoorde dat het 1-0 stond. Ajax wint gewoon met 0-3 of 0-4. Wordt saai.quote:
noem je Feyenoord nou een topclub?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zeker Fifa. Ik vind topclubs kijken alleen leuk als ze achterstaan, net als PEC, daar schakelde ik in toen ik hoorde dat het 1-0 stond. Ajax wint gewoon met 0-3 of 0-4. Wordt saai.
rechtsbackquote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef UltimateTeam het volgende:
Welke positie stond Reus ivm met zijn IF die er hopelijk aan gaat komen.
LW.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef UltimateTeam het volgende:
Welke positie stond Reus ivm met zijn IF die er hopelijk aan gaat komen.
Ik had nog een kaartje voor RKC - Ajax kunnen krijgen, maar waarom zou ik naar een kutwedstrijd gaan kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je naar de kansen keek, vooral op het einde, vind ik dat Feyenoord gewoon had moeten winnen eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had nog een kaartje voor RKC - Ajax kunnen krijgen, maar waarom zou ik naar een kutwedstrijd gaan kijken.
PEC Feyenoord was nog wel 'leuk' om te zien. Gebeurde van alles in die wedstrijd. Alleen was Feyenoord super slecht.
Waarom zou RKC - Ajax een kutwedstrijd zijn? PEC - FEY had net zo goed een zaadpot kunnen zijn...quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had nog een kaartje voor RKC - Ajax kunnen krijgen, maar waarom zou ik naar een kutwedstrijd gaan kijken.
PEC Feyenoord was nog wel 'leuk' om te zien. Gebeurde van alles in die wedstrijd. Alleen was Feyenoord super slecht.
Omdat Ajax een kut club is en elke keer dat ik naar RKC ga het een zaadpot is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom zou RKC - Ajax een kutwedstrijd zijn? PEC - FEY had net zo goed een zaadpot kunnen zijn...
Welnee. PEC verdiende het gewoon... Zelden zo'n lamlendig Feyenoord gezien. Verhoek mogen ze wel vanuit Zwolle naar huis laten lopen, misschien dat hij dan nog wat afvalt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je naar de kansen keek, vooral op het einde, vind ik dat Feyenoord gewoon had moeten winnen eigenlijk.
Kut + zaad = chemiequote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat Ajax een kut club is en elke keer dat ik naar RKC ga het een zaadpot is.
Vorige week riep iedereen dat het een titelkandidaat is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
noem je Feyenoord nou een topclub?
Krijgt hij rood?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf deed Poulsen daar. Volgens mij stampt 'ie bewust op Duits z'n enkel.
Zou wel 300k worden als IFquote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
Sau (die is wel populair hier toch?) 2 goals in een 2-0 overwinning (nog 6 min te gaan mja)
Okquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet was ook niet expres
Terecht wel. Duitsers.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf deed Poulsen daar. Volgens mij stampt 'ie bewust op Duits z'n enkel.
Ah gossie.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat Ajax een kut club is en elke keer dat ik naar RKC ga het een zaadpot is.
Zegt degene die van Rhijn gepricefixed heeftquote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
posted 26 January.
En ik hoop wel dat alle pricefixers een flinke verkoudheid krijgen
Ik zat te kijken bij die speler waar wss een if van komt en dit was een top comment.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
posted 26 January.
En ik hoop wel dat alle pricefixers een flinke verkoudheid krijgen
ik heb helemaal niemand gepricefixt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zegt degene die van Rhijn gepricefixed heeft
ik ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niemand gepricefixt.
Ik ook niet, ik zorg alleen dat de prijs hoog blijftquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niemand gepricefixt.
bakkes houwequote:
doe ik ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zorg alleen dat de prijs hoog blijft
Bijna Boerrigter met rechts
Goejen troll, Feyenoord scoorde ook 1x uit een corner vandaagquote:Op zondag 17 februari 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
Corner zeker?
Kan ook niet anders
De ene club scoort alleen uit dode spelmoment en de andere club krijgt ze alleen uit dode spelmomenten tegen
Ja en kreeg er 2 uit een corner tegenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goejen troll, Feyenoord scoorde ook 1x uit een corner vandaag
Ajax scoort best vaak uit een corner of vrije trap. Hij heeft dus wel gelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goejen troll, Feyenoord scoorde ook 1x uit een corner vandaag
Best vaak is iets anders dan altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ajax scoort best vaak uit een corner of vrije trap. Hij heeft dus wel gelijk
Dat is het verschil tussen een kampioenskandidaat en de subtop.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en kreeg er 2 uit een corner tegen
tweederde van alle tegengoals komen uit dodespelmomenten
Helaas wel. Keer op keer een keeper die niet uitkomt en spelers die hun man laten lopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een kampioenskandidaat en de subtop.
Maar hij zou na de winterstop toch al niet meer scoren?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles lukt bij Pelle dit jaar maar ik lach me kapot als hij volgend jaar faalt
Meest overschatte speler in de Eredivisie op Mertens na.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar hij zou na de winterstop toch al niet meer scoren?
Misschien moet je weer wat batterijen in je glazenbol doen of beter afstellen
Sowieso, Boerrigter niet vergeten in dat rijtje, past primaquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meest overschatte speler in de Eredivisie op Mertens na.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meest overschatte speler in de Eredivisie op Mertens na.
Niet happen manquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Deze man
Pelle schiet de ene na de andere bal erin en Mertens is op dit moment MVP, en meneer noemt ze de 2 meest overschatte spelers
mooi gespeeld iddquote:
Ik word een beetje moe van dat soort reactiesquote:
Ik dacht Erwin zal ajax weer eens even pakkie geven maar helaasquote:
Leuk die goaltjes van Mertens tegen het rechterrijtje, Pelle is heel makkelijk te bestrijden dat liet Ajax wel zien in de ArenAquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Deze man
Pelle schiet de ene na de andere bal erin en Mertens is op dit moment MVP, en meneer noemt ze de 2 meest overschatte spelers
Ja Thorben zei dat hij vnv ging clubben, ik wss ook wel. Mathijs wellicht. Kan zo maar gezellig wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe ging het clubs gister? Was samen met een vriend FUT aan het spelen dus ik kon helaas niet mee doen.
FUT met z'n 2en begon echt goed, we hadden 3 wedstrijden om nog 3 punten te halen maar we kregen niet voor elkaar...
Vanavond nog clubs?
Ik kijk elke keer te laatquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet zo hard lachen om Vermeer met zijn petje steeds
Iedereen weet dat Feyenoord zonder Pelle in het rechter rijtje thuis hoort. Natuurlijk kennen clubs het gevaar Pelle en stellen ze zich er op in. Blijkbaar dus niet zo makkelijk te bestrijden.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk die goaltjes van Mertens tegen het rechterrijtje, Pelle is heel makkelijk te bestrijden dat liet Ajax wel zien in de ArenA
Kut en daarna weer naar divisie 1 terug. Dat is het startpunt vanavond. Ik ben erbij.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe ging het clubs gister? Was samen met een vriend FUT aan het spelen dus ik kon helaas niet mee doen.
FUT met z'n 2en begon echt goed, we hadden 3 wedstrijden om nog 3 punten te halen maar we kregen niet voor elkaar...
Vanavond nog clubs?
Nice, ik ben rond 9 uur thuis dus dan mag van mij de pret beginnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Thorben zei dat hij vnv ging clubben, ik wss ook wel. Mathijs wellicht. Kan zo maar gezellig worden
Zet 3 man om hem heen die hem continue berijden en dan kan hij inderdaad niets.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk die goaltjes van Mertens tegen het rechterrijtje, Pelle is heel makkelijk te bestrijden dat liet Ajax wel zien in de ArenA
Op zaterdagavond houdt hij daar normaal wel van HAR HARquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zet 3 man om hem heen die hem continue berijden en dan kan hij inderdaad niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |