PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. Heb maar besloten om lekker thuis Ajax te gaan kijken ipv de kantine, want voel me een beetje dizzy. Ik probeerde een bal te onderscheppen, maar de tegenstander in kwestie heeft de motoriek van een plank dennenhout en besloot zijn arm maar eens in mijn richting te zwaaien: Gevolg was een Lindgren. die met een bloedneus op de grond lag.![]()
Naar de kleedkamer gelopen, handen en gezicht onder het bloed, even afgespoeld en teruggegaan naar het veld. Ik wilde er weer in, maar iemand van onze bank vertelde me maar eens in de spiegel te kijken. Ik loop nu dus rond met een blauw ei op mijn neus en voel steeds meer hoofdpijn opkomen.Voetbal.
Jammer Lindgren.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. Heb maar besloten om lekker thuis Ajax te gaan kijken ipv de kantine, want voel me een beetje dizzy. Ik probeerde een bal te onderscheppen, maar de tegenstander in kwestie heeft de motoriek van een plank dennenhout en besloot zijn arm maar eens in mijn richting te zwaaien: Gevolg was een Lindgren. die met een bloedneus op de grond lag.![]()
Naar de kleedkamer gelopen, handen en gezicht onder het bloed, even afgespoeld en teruggegaan naar het veld. Ik wilde er weer in, maar iemand van onze bank vertelde me maar eens in de spiegel te kijken. Ik loop nu dus rond met een blauw ei op mijn neus en voel steeds meer hoofdpijn opkomen.Voetbal.
Het valt wel mee hoor, alleen een beetje een zeurende kop en een smurfenneus.quote:
Je zat hem te containen hè. Daar kan niet iedereen tegen, had je kunnen weten. Onterechte klacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zat hem te containen hè. Daar kan niet iedereen tegen, had je kunnen weten.
Dat had ik bij FM Netwerkspel. Bij PSV verkocht het bestuur telkens mijn talentenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Fijn is dat als je carriere doe en het bestuur beslist om Neymar te verkopen voor maar 44 miljoen toewel hij 90 miljoen waard is
Dat heb je overal inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stomme boeren waar we tegen speelde. Toen ik met mijn gezicht in het gras lag hoorde je ook meerdere gasten roepen: "Theater!" "Man hij raakt hem niet eens!1!"
Dom volk.Ik zwaaide nog even toen ik opstond met mijn bloedbek.
Boeren zeggen niet eens maar is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stomme boeren waar we tegen speelden. Toen ik met mijn gezicht in het gras lag hoorde je ook meerdere gasten roepen: "Theater!" "Man hij raakt hem niet eens!1!"
Dom volk.Ik zwaaide nog even toen ik opstond met mijn bloedbek.
Ik had wel Neymar gekocht voor maar 22m en Pazzini hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik bij FM Netwerkspel. Bij PSV verkocht het bestuur telkens mijn talenten
Dit.quote:
quote:
Klopt. Kwamen na afloop nog even kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb je overal inderdaadMaar die zien ook wel dat ze er flink naast zaten dan.
Immers op het einde......quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, kut veel kansen gehad en niets erin
beter dan day tyfus Rodaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoop wel dat PEC erin blijft die spelen leuk voetbal
Ja dat was jammer maar ik vond hem echt goed spelen.quote:
Pellé had er ook 4 MOETEN maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat was jammer maar ik vond hem echt goed spelen.
Wie slecht waren.
Mulder, de Vrij, Mathijsen, Indi, Clasie, Boetius, Verhoek, Schaken.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, kut veel kansen gehad en niets erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |