hij denkt dat we allemaal spontaan hommo worden van hem. dit belooft watquote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Gedraag je man. Wij mannen kunnen toch ook wel beoordelen of jij een hete boy bent of niet?
Ja volgens mij is Argo behoorlijk sexy.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij denkt dat we allemaal spontaan hommo worden van hem. dit belooft wat
Dat valt reuze mee hoor....quote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Argo behoorlijk sexy.
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.quote:
Myron kun je ook vertrouwen hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.
Bedankt Meloewa.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb ook argos fotos gezien , maar na wat voor topics die aanmaakt is die niet bepaald lelijk
Oke stuur dan, ik zit in spanning.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.
broek op de enkelsquote:
Ben ook wel benieuwd naar jou op foto.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb ook argos fotos gezien , maar na wat voor topics die aanmaakt is die niet bepaald lelijk
Ik ook naar jou, wisselen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou op foto.
Mij ook niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
ik ook naar jouquote:
Gay orgie geworden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemde gewaarwording dit. FOK!kers die aan het bietsen zijn voor pics van een andere mannelijke FOK!ker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |