Die ken ik nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel bij elkaar.
waarom ga jij niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die ken ik nietWens jullie wel heel veel plezier (voor die die echt gaan dan
)
Juist door dit soort opmerkingen gaat iedereen twijfelen. Ik ga niet meer nu.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel bij elkaar.
alsof je zou komenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Juist door dit soort opmerkingen gaat iedereen twijfelen. Ik ga niet meer nu.Fuck deze.
Maastricht meet ben ik ook wel voor. We moeten een Limburg+Noordbrabant meet doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als meet in Maastricht is kom ik ook
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Juist door dit soort opmerkingen gaat iedereen twijfelen. Ik ga niet meer nu.Fuck deze.
Ik ga geen pic posten, ik wil wel sturen als ik ook pic terug krijg.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof je zou komengasten die niet eens een pic durven posten maar ondertussen wel naar een meet gaan
is goed, stuur maarquote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga geen pic posten, ik wil wel sturen als ik ook pic terug krijg.
Ik zie jou al voor me als je ui, een keiharde baas.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga geen pic posten, ik wil wel sturen als ik ook pic terug krijg.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als je ui, een keiharde baas.
Dat hoef je mij niet te vertellen. Zo heb ik alweer enige tijd geleden het meest erge foute seksfilmpje gekeken waar ik nachten van wakker heb gelegen, maar goed dat is weer een ander verhaal waar ik verder niet ga over uitweiden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
De nieuwsgierigheid wint het soms van de heteroseksualiteit.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Zo heb ik alweer enige tijd geleden het meest erge foute seksfilmpje gekeken waar ik nachten van wakker heb gelegen, maar goed dat is weer een ander verhaal waar ik verder niet ga over uitweiden.
Lijkt me niet zo'n goed plan.quote:
Mensen die over iets beginnen, dat interesse wekt en daarna niet erover doorgaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Zo heb ik alweer enige tijd geleden het meest erge foute seksfilmpje gekeken waar ik nachten van wakker heb gelegen, maar goed dat is weer een ander verhaal waar ik verder niet ga over uitweiden.
Link?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
lijkt me ook wel wat, ja. wanneer kun je?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan.Dan heb ik liever 1 op 1 ontmoetingen.
Sorry.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weid gerust uit hoor Frank.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan.Dan heb ik liever 1 op 1 ontmoetingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |