Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:41 schreef MolFan het volgende:
Wel grappig; Diergaarde Blijdorp en dan zie je ineens BMI in beeld
Waarom is dat grappig?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:41 schreef MolFan het volgende:
hahahahahaha.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:41 schreef MolFan het volgende:
Topper man, onze hoop in bange dagen is dat, kan alles met de balquote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Muto het volgende:
Verhoek laat steeeds zijn man lopen. Ik maak geen woorden meer aan hem vuil.
Oh sorry heb ik wat verkeerds gezegd over jou held? De man waar je iedere a vond op fapt?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kanker je niet een eind op?
Daarom scoren ze 2xquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Mr.Smokey het volgende:
Het is dat zwolle er ook geen kk van kan
Hoho, hij moet wel perspectief op speeltijd houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Hamilcar het volgende:
Kunnen we Verhoek niet verhuren aan Excelsior?
Ten eerste, het is jouw.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Oh sorry heb ik wat verkeerds gezegd over jou held? De man waar je iedere a vond op fapt?
Je maakt gewoon een racistische opmerking man, dat heeft niets met helden te maken. Ben er maar trots op.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Oh sorry heb ik wat verkeerds gezegd over jou held? De man waar je iedere a vond op fapt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ze konden voetballen stonden ze wel voor tegen dit slechte FeyenoordRide Or Die Lalalalalalalala
Niks racistisch als hij erop lijkt? Er zijn ook mensen die lijken op acteurs etc etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ten eerste, het is jouw.
Ten tweede, je bent gewoon racistisch bezig. Daar houden we niet zo van
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een racistische opmerking man, dat heeft niets met helden te maken. Ben er maar trots op.
$$$ enige reden waarom die daar staat idd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef BlueRoom het volgende:
vind koeman mathijsen in het centrum nou echt beter dan indi?
anders is er namelijk geen goede reden om hem wel te laten spelen
dat hij veel gekost heeft is geen geldig argument namelijk (sunken cost fallacy voor de geïnteresseerden)
Het wordt gewoon pijnlijk duidelijk hoe hard ie faalt @ LB. We helpen al maanden ons grootste talent om zeep door hem geforceerd op de LB te laten spelen.quote:
Godzijdank, Schakenquote:
3 punten tegen Zwolle tellen net zo hard als 3 tegen PSV.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef Jimbo het volgende:
Mss stiekem toch pelle ook wisselen voor dat ie geel krijgt?
neequote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
3 punten tegen Zwolle tellen net zo hard als 3 tegen PSV.
Roepen we dat niet al maanden?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet gewoon centraal, Nelom linksback, staat het veel beter.
Je kan wel gemotiveerd zijn maar als je er niet doorheen komt kom je er niet doorheen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
je zou toch verwachten dat ze dan de 2e helft gemotiveerd t veld opkomen
Niet echtquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
je zou toch verwachten dat ze dan de 2e helft gemotiveerd t veld opkomen
Ex VVV he tis geen wereldspeler ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In de herhaling werd ie er niet beter op.
why cant we have bothquote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
3 punten tegen Zwolle tellen net zo hard als 3 tegen PSV.
alleen maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:56 schreef Katth het volgende:
Hoe vaak is Boetius nu al van de bal gelopen?
Milkshaken man.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:56 schreef Katth het volgende:
Hoe vaak is Boetius nu al van de bal gelopen?
Vervanger voor Immersquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Weg kansen op een evt overwinning.
ja Pelle mag ook wel meer doen als langste.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Muto het volgende:
En Pelle laat die gozer wel erg vrij staan.
Nu opeens niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik wat overdreven want we hadden toch geen titel aspiraties of wel?
In de Eredivisie, ja. Maar met CL, EC en Beker kom je wel rond de 25.quote:
Heb het genoeg gezien hier dit seizoen, beetje zwak dit imo, maar goed nvm.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al vanaf het begin van het seizoen niet?
Waarvan akte.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:06 schreef eight het volgende:
Kut, ik was vergeten om kanker te zeggen
open doelquote:Op zondag 17 februari 2013 16:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer voor open doel naast.![]()
OPROTTEN DAN!
Beetje zwak? Zoek een post waarin ik het beweerquote:Op zondag 17 februari 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb het genoeg gezien hier dit seizoen, beetje zwak dit imo, maar goed nvm.
Je zei 'we', niet 'ik'.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zwak? Zoek een post waarin ik het beweer
Die kans van Boëtius was gewoon een penalty inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
En nu fluit die teringbraamhaar wel voor ons.Doe dat dan eerder, als we voor kunnen komen! HOND!
Wat wil je horen dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb het genoeg gezien hier dit seizoen, beetje zwak dit imo, maar goed nvm.
Niks?quote:
Ah, het is de schuld van de scheids dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Ik weet niet belachelijk veel van voetbal, maar ik weet wel dat die scheids niet fair is
Inderdaad, een mod die komt trollen. Hoe triest is dat.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt die kkGGMM hier ook weer binnenvallen zodra we achterstaan. Tyfusmod dat ook echt.
Altijd! Zo doen we dat tijdens basketbal ookquote:Op zondag 17 februari 2013 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, het is de schuld van de scheids dus.
Ja en dan volgende week weer de traditionele winstpartij op PSV. Heb je lekker veel aan ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staan ze hopelijk weer met beide beentjes op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
Je hoeft alleen nog maar naar het gedrag van de scheidsrechter te kijken om te weten dat je in punten gelijk staat met ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Bombvis het volgende:
Nu fluit die kkmongool wel overal voor.. heeft vast een deal op 3-3 staan
instellingquote:Op zondag 17 februari 2013 16:10 schreef Mr.Smokey het volgende:
wat een wedstrijdinstelling vandaag echt om te janken
Heb je gekeken?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
instelling![]()
mentaliteit![]()
'ze doen hun best niet'![]()
volgens mij word je gewoon voetballend keihard overklast door pec zwolle
Trol-mod idd.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt die kkGGMM hier ook weer binnenvallen zodra we achterstaan. Tyfusmod dat ook echt.
ja, pec zwolle voetbalt veel beterquote:Op zondag 17 februari 2013 16:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Heb je gekeken?
volgens mij niet als je zo kkbijdehand doet
Maar dat compenseert hij met z'n inzichtquote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Caland het volgende:
Mathijsen is wel handig als je 1 op 1 gaat spelen./
Met zijn snelheid.
Niet lopen trollen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef EL_Locoooo het volgende:
Al die kakkerlakken raken gefrustreerd
En ervaring en coaching.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat compenseert hij met z'n inzicht
Heeft hij dat dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat compenseert hij met z'n inzicht
whaha Stefan de vrijquote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wegwezen met Mathijsen, Verhoek en Immers.
Ook een opmerking voor de vorm als je zelf net zo hard meedoet en alle andere posts gewoon laat staan.quote:
Ach, de macht van een mod hèquote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook een opmerking voor de vorm als je zelf net zo hard meedoet en alle andere posts gewoon laat staan.
handig deze opmerking,quote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook een opmerking voor de vorm als je zelf net zo hard meedoet en alle andere posts gewoon laat staan.
quote:
Ik doe niks. Je moet niet janken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doe je wel.quote:
Jij gaf anders de voorzet waardoor de andere joodjes hun kans zagen met je opmerkingen.quote:
Ik vind hem wel een redelijke mod, soms iets teveel censuur praktijkjes, maarja dat zie je eigenlijk overal wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zolang GGMM mod is, kun je VBL niet serieus nemen.
Maar daar mag je als Feyenoorder vooral niet op reageren, krijg je notes en wordt alles verwijderd. Een topmod, wat een heldquote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij gaf anders de voorzet waardoor de andere joodjes hun kans zagen met je opmerkingen.
Het hangt er maar vanaf hoeveel waarde je hecht aan een note héquote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar daar mag je als Feyenoorder vooral niet op reageren, krijg je notes en wordt alles verwijderd. Een topmod, wat een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |