quote:Op zondag 17 februari 2013 16:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als ome Stewie erbij is mag je vast wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wil sowieso uitgaan, dus dan dumpen we pizza wel ergens
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik kan heus wel een fake id krijgen
Maar met je schattige snoetje denkt niemand dat je ouder dan 12 bentquote:Op zondag 17 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik kan heus wel een fake id krijgen
Nee manquote:Op zondag 17 februari 2013 16:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als ome Stewie erbij is mag je vast wel
nope iphonequote:
Ik zie er uit als 17 homoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar met je schattige snoetje denkt niemand dat je ouder dan 12 bent
Die ouwe Krabs is er bij, het mag vast wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
Ik ga niet tot laat in de nacht hoor.
Als ik het vertel aan mijn ouders mag ik waarschijnlijk niet eens
Hoezo niet? Ik ben een vooraanstaand persoon uit London die links heeft met de privé scholenquote:
Hoe kom je daar nou bij? Ik heb je foto toch gezienquote:
Sowieso vooral als je niet zo vaak in die stad komt. En in Utrecht zijn lekkere smatjes om te hosselen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben een vooraanstaand persoon uit London die links heeft met de privé scholen
Ik dump jouquote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Benieuwd of het werkt
Anders dumpen we je hoor
Ja en kennelijk heb je een oogafwijkingquote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik heb je foto toch gezien
Ik kom er nooit dus het lijkt mij wel een leuk idee voor van de zomerquote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso vooral als je niet zo vaak in die stad komt. En in Utrecht zijn lekkere smatjes om te hosselen.
In Utrecht zitten ook leuke jongensquote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso vooral als je niet zo vaak in die stad komt. En in Utrecht zijn lekkere smatjes om te hosselen.
Ja gejailbreaktquote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is toch een soort vastgelijmd legohuis?
Heb je 'm gejailbreakt?
heldquote:Op zondag 17 februari 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij brothers fix ik je wel toegang, ken de beveiling daar een beetje
Nou, ik heb die foto gevisualiseerd met Geox schoentjes erbijquote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en kennelijk heb je een oogafwijking
wp en ikquote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In Utrecht zitten ook leuke jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |