Ja echt raarquote:Op zondag 17 februari 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Terwijl je daar best goed in bent
Misschien is hij wel fictief
Dan doen we het gewoon in Juliquote:Op zondag 17 februari 2013 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
Utrecht kan je wel leuk op het terras zitten bij de Beurs als het weer wat warmer is.
Stairway meetquote:Op zondag 17 februari 2013 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
Utrecht kan je wel leuk op het terras zitten bij de Beurs als het weer wat warmer is.
iedereen komt als ik komquote:Op zondag 17 februari 2013 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Als promi komt dan kom ik niet :S
Grapje xD
Bunnikquote:Op zondag 17 februari 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Utrecht kun je ook prima uitgaan brothers bijvoorbeeld
Is dat een soort kinderspeelparadijsquote:Op zondag 17 februari 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hihi je zei komenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen komt als ik kom
Brothers is een behoorlijk bekende uitgaansgelegenheidquote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een soort kinderspeelparadijs
Ik zie het al voor mequote:Op zondag 17 februari 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ken het nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Brothers is een behoorlijk bekende uitgaansgelegenheid
Maar als ome Stewie erbij is mag je vast welquote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
Ik ga niet tot laat in de nacht hoor.
Als ik het vertel aan mijn ouders mag ik waarschijnlijk niet eens
Dat lijkt mij wel beter als het gewoon wat warmer is gewoon eerst even op het terras wat drinken.quote:
ik kan heus wel een fake id krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Bunnik
plus 14-15 jarigen meenemen daarnaar toe?
Dat is sowieso leuk om te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel beter als het gewoon wat warmer is gewoon eerst even op het terras wat drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |