de mensen die 8 willen, willen in een regio waar ze 2 plekken hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef tim94 het volgende:
Kunnen we niet gewoon de mensen die 8 persoen willen in een 8 persoons regio stoppen en de 16 persoons in een 16 stoppen?
Lijkt mij ook een goede oplossing, alleen wel een gedoe om te regelenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef tim94 het volgende:
Kunnen we niet gewoon de mensen die 8 persoen willen in een 8 persoons regio stoppen en de 16 persoons in een 16 stoppen?
vast alleen als je de muis ingedrukt houdt, zoals bij SC4..quote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de tornado die je zelf oproept je cursor volgt?
Dat was toch ook al zo in SimCity 4?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de tornado die je zelf oproept je cursor volgt?
Ik heb nog wat tijd over jaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef Thrilled het volgende:
dat je daar op zit te wachten zeg.. Jij hebt tijd te veel ofzo?
Maar ik wil eerst de 16-versie proberen, als dat niet werkt schakel ik terug naar 8.. ik had ook liever 'maakt mij niet uit' gestemd
Dat bedoelde ik :$quote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
de mensen die 8 willen, willen in een regio waar ze 2 plekken hebben
Pas je de overzichten in de OP ook aan?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef Troel het volgende:
Ow, ik voel me ook ineens heel populair, is ook goed voor mijn ego![]()
![]()
als ze mij pm't wat er gedaan moet worden qua veranderingen, kan ik ze aanpassen?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:54 schreef LinQ het volgende:
[..]
Pas je de overzichten in de OP ook aan?
ik neem et mee in de updatequote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef jackson het volgende:
8 of 16 persoons.... /care
mschol, haal me maar gewoon van die lijst af. Ik merk het allemaal wel als de game uit is, kijk daarna wel of ik nog kan joinen in een regio. Het idee is leuk maar misschien ben ik niet serieus genoeg met de release / game bezig als ik de comment hier lees.
Alvast dank
Ja na de ervaring van sim city beta zekerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef Punkerdude het volgende:
pffff net citiesXL 2012 weer sinds lange tijd gespeeld...wat een pleuris game....
Saai, grijs, grauw en niet echt realistisch.
bij 100k trekt m'n pc het bijna niet meer.
Net afgesloten en citiesxl crasht en nu blijft het geluid hangen...
dus ff rebooten en citiesxl wegtyfen...
sinds dag 1 van citiesXL (had toendertijd in 2009 meegedaan aan die beta test) is het een pleuris engine en zo traag als pest...quote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja na de ervaring van sim city beta zeker
iemand?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef mschol het volgende:
ik zag trouwens in 1 van de filmpjes dat ze een soort ventweg hadden naast een avenue.. is dat een geupgrade avenue, of ligt er gewoon nog een weg naast?
Waren 7 soorten wegen, waarvan 2 berm/groen had en 1 een groene middenberm. Ik zie niet echt wat er treurig aan is.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Die weg is gewoon ernaast aangelegd. Ik weet ook dat het arsenaal aan wegen beperkt is, en dat ik geen fan ben van die groenstroken/berm bij de meesten, echt heel treurig voor als je wat compacter wilt bouwen, je bent haast verplicht zo'n brede avenue aan te leggen.
En als dit de maximale bouwgrootte voor een stad is, dan zeg iken tot ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |