toen was bf2 all dood 5 jaar na releasequote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
net als bij Bf2 gratis maps bij een patch
Dat vond ik ook, maar dat kwam ook omdat de dingen die ik wilde uitbreiden en waar men om vroeg, niet in de Beta zaten. En dan kan je natuurlijk ook niet anders dan telkens hetzelfdequote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik na het spelen van de Béta juist minder, vraag me af of het niet snel verveeld. Het is een beetje het zelfde van alles.
bf2 is heul niet dood, check project reality (ex devquote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
toen was bf2 all dood 5 jaar na release
Ja, maar of dat er echt wat aan toevoegt..?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
daarom wil ik release, kan je meer dingen doen
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:36 schreef Mishu het volgende:
Hier trouwens ontwenningsverschijnselen, bij alles wat gezegd wordt wil ik het gelijk gaan checken/uitvoeren
daarom ook multi player, meer interactie met anderen dus meer spel plezier (hopelijk)quote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja, maar of dat er echt wat aan toevoegt..?
dat zal wel meevallen denk ik..quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
alleen dan moet je niet iemand op snelheid 3 en een leverancier van kolen op 1dan gaat het snel mis
Ik ga lekker op snelheid 1 spelen, of als het wachten te lang duurt even versnellen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
alleen dan moet je niet iemand op snelheid 3 en een leverancier van kolen op 1dan gaat het snel mis
standaard op snelheid 2 spelen denk ik, en vaak naar 3 versnellen..quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga lekker op snelheid 1 spelen, of als het wachten te lang duurt even versnellen.
volgens mij is 2 de standaard snelheidquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga lekker op snelheid 1 spelen, of als het wachten te lang duurt even versnellen.
in beta was 1 standaardquote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
volgens mij is 2 de standaard snelheid
expansion pack á 29,99 waarschijnlijk. waarom anders niet meteen voor grotere maps devven? Juist; om extra te cashen.quote:
dan wordt het spel voor de duurste versie met dlc al weer 110 euroquote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
expansion pack á 29,99 waarschijnlijk. waarom anders niet meteen voor grotere maps devven? Juist; om extra te cashen.
Uiteraard. EA = Extra Aanschaf.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
expansion pack á 29,99 waarschijnlijk. waarom anders niet meteen voor grotere maps devven? Juist; om extra te cashen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard. EA = Extra Aanschaf.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had dat met riolering, de pijpen zaten verstopt en moest een zuiveringsding bouwen. Maar die zat niet in de betaquote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar dat kwam ook omdat de dingen die ik wilde uitbreiden en waar men om vroeg, niet in de Beta zaten. En dan kan je natuurlijk ook niet anders dan telkens hetzelfde
Lekker tog, ja tog...quote:
Ik heb het al eerder gezegd, maar denk eens vanuit developer's pov. Er moet zoveel meer gerenderd worden met al die nieuwe kleine dingen erbij onder andere.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Hehequote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nah, een stuff pack a la sims 3 voor 19,99quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |