hij is verslavend of niet?quote:
staden?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef BarbaClan het volgende:
nu weer trucker spelen maar hoe zit het nu met handel? gebruiken andere staden ook de haven?
steden typoquote:
deluxequote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef Friday12 het volgende:
hmm welke zal ik pre-orderen de normale of deluxe
ik vind 20 euro voor een dlc wel veelquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had ik ook maar gedaan lijkt me wel leuk
ik koop echt bijna nooit games dus kan wel een keerquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ik vind 20 euro voor een dlc wel veel
ik ga eerst alles solo uitvindenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef vats het volgende:
kan niet wachten tot die uit is! top game!
ndekker ik wil wel meespelen met de fok regio!
zolang je in je eigen stad blijft moet dat kunnen ja, regio e.d zouden niet beschikbaar zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Danny het volgende:
ik heb trouwens al een kwartier in beeld dat de servers offline zijn, maar ik ben nog gewoon door aan het spelen. zou dat betekenen dat je ook zonder verbinding gewoon door kunt spelen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Danny het volgende:
ik heb trouwens al een kwartier in beeld dat de servers offline zijn, maar ik ben nog gewoon door aan het spelen. zou dat betekenen dat je ook zonder verbinding gewoon door kunt spelen?
quote:
same here. hij valt opeens uit. word nu in het menu ook ~Username~ genoemd en da's niet mijn nickquote:
Waarom heb ik deze gemistquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
volgens mij het zelfde. Maar met multi city play
servers zijn nu offline. als je Simcity opent dan moet je een server kiezen, en die lijst is leegquote:Op zondag 17 februari 2013 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
same here. hij valt opeens uit. word nu in het menu ook ~Username~ genoemd en da's niet mijn nick
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef mschol het volgende:
2 was aardiger, want regio opties
ik ben trouwens bang dat, als het waar is wat een eerder hier geplaatste link over landmarks vertelde, dat elke toeristentrekpleister een statue of liberty gaat neerzetten
Bij de release niet, waarschijnlijk in een DLCquote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Worden de regio's nou groter, of niet?
Ah nee hequote:Op zondag 17 februari 2013 17:00 schreef tim94 het volgende:
[..]
Bij de release niet, waarschijnlijk in een DLC
Ik ook, die twee tientjes.quote:
ik koop echt alleen de mp games want die single players zijn het niet waardquote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook, die twee tientjes.
Zo vaak koop ik geen legale software, dus dan kan het wel
statue of liberty had/heeft de meest gunstige combinatie van bouwkosten, maandelijkse kosten en de hoeveelheid aangetrokken toeristenquote:
zat SP(-only) spellen die 2 of 3 tientjes meer dan waard zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik koop echt alleen de mp games want die single players zijn het niet waard
oh op die fietsquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
statue of liberty had/heeft de meest gunstige combinatie van bouwkosten, maandelijkse kosten en de hoeveelheid aangetrokken toeristen
niets als je ze op andere manieren kan verkrijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
zat SP(-only) spellen die 2 of 3 tientjes meer dan waard zijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Devvie het volgende:
Die zombies, nondeju zegstonden ineens 200gebouwen leeg omdat de bewoners waren opgeten
Bij mij was mn hele stad leeg door die zombiesquote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Devvie het volgende:
Die zombies, nondeju zegstonden ineens 200gebouwen leeg omdat de bewoners waren opgeten
dan moet ik 'moeilijk' gaan doen met cracks.. dat tijdperk heb ik grotendeels wel achter mij gelaten inmiddels..quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niets als je ze op andere manieren kan verkrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |