37quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dit(al was het 39 bij GMG voor mij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De DDE voegt alleen een paar monumenten toe toch?Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef Metonae het volgende:
[..]
37het voegt de 3 steden DLC toe (eiffeltoren, brandenburger gate en big benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De DDE voegt alleen een paar monumenten toe toch?
thxquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:40 schreef tim94 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je Origin contacten in groepen op te delen?
de map grootte nodigt daar niet echt voor uit helaas..quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef _NZT_ het volgende:
Heb nu toch echt wel zin om rustig ervoor te gaan zitten en echt buurten te gaan maken, trailerparks, en wealth buurten.
of nietquote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef _NZT_ het volgende:
Heb nu toch echt wel zin om rustig ervoor te gaan zitten en echt buurten te gaan maken, trailerparks, en wealth buurten.
Dat is waar, dan maar 2 aangrenzende steden, eentje met de elite en eentje met het plebs xDquote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
de map grootte nodigt daar niet echt voor uit helaas..
Lijkt me welquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef BarbaClan het volgende:
nu weer trucker spelen maar hoe zit het nu met handel? gebruiken andere staden ook de haven?
waar truck je?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef BarbaClan het volgende:
nu weer trucker spelen maar hoe zit het nu met handel? gebruiken andere staden ook de haven?
rotterdam is mijn garagequote:
euro truck simulator 2quote:
als je er 1 koopt ja, je kunt ook bv een vliegveld neerdumpen zag ikquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef BarbaClan het volgende:
tuurlijk had bijna een stuur gekocht toen zag ik dat het stuur tot 180 graden terwijl je 900 graden nodig hebtquote:
vetquote:Op zondag 17 februari 2013 15:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als je er 1 koopt ja, je kunt ook bv een vliegveld neerdumpen zag ik
maar ja klein gebeid, dus wordt kiezen, of gewoon alles, zou denk ik wel kunnen op de beta map. Had je water, spoor, snelweg,, vliegveld en gaanquote:
ik pak havens (europort) als ik dan power kan kopen want ik wil ook olieborenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar ja klein gebeid, dus wordt kiezen, of gewoon alles, zou denk ik wel kunnen op de beta map. Had je water, spoor, snelweg,, vliegveld en gaan![]()
+ ik moet wel liters bitterlemon kopenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ik pak havens (europort) als ik dan power kan kopen want ik wil ook olieboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |