2 is geen hattrick.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef heiden6 het volgende:
Iemand had dit hier al voorspeld, een hat-trick van De Pel
heeft hij al met zijn eigen goalquote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef heiden6 het volgende:
Iemand had dit hier al voorspeld, een hat-trick van De Pel
Als dat B is, wat is A dan precies?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Plan B! Are you watching, Frank de Boer. Plan B. Alle ballen op Pelle.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Mr.Smokey het volgende:
Kk eens op met die posts kapiteintje we staan gvd gelijk tegen zwolle pas
Hoi kijk je nogquote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef Siyara het volgende:
Ik was er nog, maar geloof je niet dat Pelle 2x scoort in 2 minuten
HMF doe eens rustig.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
WAAAAAR ZIIIJJNNN DIIEEEEEE TROLLEEEEEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAR ZIIIJJNNN DIIEEEEEE TROLLEEEEEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat er in de 60ste uit.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verhoek maakt gewoon de winnende.
Komt steeds beter in de wedstrijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Grifte het volgende:
De Pel speelt wel ruk buiten zijn kools
de rest speelt ruk en scoort niet. Dus tsjaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Grifte het volgende:
De Pel speelt wel ruk buiten zijn kools
Mooi hequote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Dat hele groepje dat daar op de lange zijde staat zijn Feyenoorders. Rechts in beeld.
Wou net zeggen. Dat zijn geen Zwolle-fans.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Dat hele groepje dat daar op de lange zijde staat zijn Feyenoorders. Rechts in beeld.
Zal me niks verbazen dat 1/3e in stadion Feyenoorder is. Was bij NEC voor de beker ook al zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Tja normaal speelt ie groots en komt weinig in scoringspositie, dit is ook wel primaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
de rest speelt ruk en scoort niet. Dus tsja
Ik moest van de week wel lachen dat er in een nieuwsbericht stond "Het stadion is volledig uitverkocht, zelfs het uitvak"quote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Stream? Eens zien of ik nog wat koppen kan spotten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Gewoon 3-6, niets mis mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Hamilcar het volgende:
Dit voelt wel als een wedstrijd waarin we in de 70ste minuut een rode kaart+pingel tegen gaan krijgen
Ben je familie ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen jullie ook wat anders dan Verhoek bashen?
Familie zeker? Hij speelt toch gewoon graftyfus slecht of niet dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vroeg ik ook al naar. Doe eens sturen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
iemand streamlinkje voor in de DM? Merci
ja, immersquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
we zouden ook graag fernandez willen bashen, maar hij staat er niet inquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ie iets goeds doet hoor je ons welquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
we zouden ook graag fernandez willen bashen, maar hij staat er niet in
Komt uit Den Haag.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die scheids word je toch doodziek van
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil Koeman als ringtone voor m'n alarm.
"He! He! Het is toch tijd? He! Het is toch tijd!"
Eerste 20 minuten. Daarna was het niet bijster slecht.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef Mr.Smokey het volgende:
slechtste helft die ik in tijden heb gezien
Ja joh 100% zijn schuld man!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allemaal de schuld van Verhoek dit! Schandalig!!!
Fijn dat je het ook inziet. Die corner bij de 1-0 komt omdat Verhoek zijn man laat lopen en daardoor te laat is en de bal tot corner blokt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben dan ook aan het trollen tegen al die andere Verhoek-bashers. Je kan namelijk ook overdrijven.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja joh 100% zijn schuld man!
Verdediging niks te verwijtenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
en immers dan ook maar. Die gast heeft nog geen bal niet verneuktquote:
Ligt niet alleen aan Feyenoord hoor. Zwolle voetbalde ook goed tegen PSV, Fc Twente en Vitesse.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Haringkop het volgende:
Toch wel droevig dat nummer 15 gewoon beter voetbal speelt. Koeman moet zich toch wel achter de oren krabben. Elke keer kiezen voor middelmaat eist gewoon zn tol...
Er gaat ook veel meer fout, maar het is gewoon onbegrijpelijk dat hij en Immers voortdurend mogen laten zien dat ze te kort komen..quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben dan ook aan het trollen tegen al die andere Verhoek-bashers. Je kan namelijk ook overdrijven.
Klopt ook, tis ook een goed voetballende ploeg die zich vaak vergeet te belonen. Maar pluim en slot zijn wel een verademing bij onze lexie..quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan Feyenoord hoor. Zwolle voetbalde ook goed tegen PSV, Fc Twente en Vitesse.
Haha, herkenbaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Jimbo het volgende:
Hmm dit is de laatste wedstrijd die ik thuis kijk. Mn vriendin en de hond zijn beide bang voor me omdat ik zo furieus voetbal zit te kijken.. Dit soort wedstrijden zijn niet goed voor de sfeer
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil Koeman als ringtone voor m'n alarm.
"He! He! Het is toch tijd? He! Het is toch tijd!"
Eens.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Haringkop het volgende:
Toch wel droevig dat nummer 15 gewoon beter voetbal speelt. Koeman moet zich toch wel achter de oren krabben. Elke keer kiezen voor middelmaat eist gewoon zn tol...
In De Kuip speelde Zwolle ook al zeer redelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sowieso moet je dat veldvoordeel niet onderschatten. Eigenlijk grenst het aan competitievervalsing. Maar goed, promovendi laten meestal wel aardig voetbal zien. Pas na een paar jaar worden het dan van die degradatieclubs, zodra alle voetballende spelers zijn weggekocht.
Heb ik hier ook. Rest van de dag excuses maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Jimbo het volgende:
Hmm dit is de laatste wedstrijd die ik thuis kijk. Mn vriendin en de hond zijn beide bang voor me omdat ik zo furieus voetbal zit te kijken.. Dit soort wedstrijden zijn niet goed voor de sfeer
probleem is dat in menig kroeg ze mn gekanker ook niet kunnen waarderen...misschien moet ik maar gewoon een uitkaart halenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.
Alleen bij mij is het de kat die iedere keer opschrikt.
Hij had gewoon weer op een treintje moeten springen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Haringkop het volgende:
Dat absoluut, en dan nog vind ik het niet kunnen dat Zwolle zo eenvoudig kan combineren. Onze verdediging mag wel iets feller er bovenop zitten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt ook, tis ook een goed voetballende ploeg die zich vaak vergeet te belonen. Maar pluim en slot zijn wel een verademing bij onze lexie..
Al moet je als Feyenoord veel feller zijn, die eerste 20 minuten kunnen echt niet.
Hij is zo veel beter dan immers, dat is gewoon triest om te zienquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Merkie het volgende:
Ik moet zeggen dat die steekpass van Arne Slot bij de 2-0 wel echt bril-jant was.
Niet echt. Maar soms zie je de ruimt voor een steekpass, maar durft hij het toch niet aan.quote:
alleen waren De Vrij en Joris helemaal weg in het centrum.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Merkie het volgende:
Ik moet zeggen dat die steekpass van Arne Slot bij de 2-0 wel echt bril-jant was. Dat valt nauwelijks te verdedigen.
weet niet welke wedstrijd jij kijkt. Maar die gast heeft nog geen bal goed geraakt.quote:
Dat is het mooie aan de Eredivisie, de niettevoorspellenfactor.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Haringkop het volgende:
Buiten Pelle heeft niemand een bal goed geraakt. Dus hij trekt zich mooi op aan het niveau. NIks mis mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet niet welke wedstrijd jij kijkt. Maar die gast heeft nog geen bal goed geraakt.
Zwolle speelde tegen al die clubs redelijk maar doordat ze feller waren leek het goed. Op inzet afgebluft worden mag NOOIT.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan Feyenoord hoor. Zwolle voetbalde ook goed tegen PSV, Fc Twente en Vitesse.
Ja of een Overtoom.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar vergeleken met Immers zie je natuurlijk al snel veel voetbal in andere spelers. Als je daar Djuricic had gehad...poe.
Dat zal allemaal wel, maar die goal is gewoon 100% toe te schrijven aan goed voetbal van Zwolle. Natuurlijk had Feyenoord beter kunnen verdedigen, maar het was gewoon een fantastisch doelpunt vind ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
alleen waren De Vrij en Joris helemaal weg in het centrum.
Of alle andere 36 nummer 10's in de Eredivisie.quote:
het moment dat je bijna moet dromen dat een speler voor zwolle ooit in t grote feyenoord zal spelen weet je dat t t tijd is voor een wisselquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Merkie het volgende:
Ik moet zeggen dat die steekpass van Arne Slot bij de 2-0 wel echt bril-jant was. Dat valt nauwelijks te verdedigen.
Precies.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef PIETR het volgende:
Als Feyenoord aanzet scoren ze direct twee keer. Na de rust er ff twee inprikken, inpakken en wegwezen. En Immers en Verhoek daar achterlaten.
Blijkbaar hebben ze daar iets van, we degraderen toch wel, laten we dan maar alles uit de kast trekken voor de topclubs. Want daar halen ze dus gewoon punten tegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zwolle speelde tegen al die clubs redelijk maar doordat ze feller waren leek het goed. Op inzet afgebluft worden mag NOOIT.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Of alle andere 36 nummer 10's in de Eredivisie.
indd royal sadnessquote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bloed, zweet en tranen nu in PEC stadion ook echt.
absoluut en die pass van Slot is om van te watertanden, op dit niveau dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar die goal is gewoon 100% toe te schrijven aan goed voetbal van Zwolle. Natuurlijk had Feyenoord beter kunnen verdedigen, maar het was gewoon een fantastisch doelpunt vind ik.
Dat wordt daar gezongen door de Zwolle-fans?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bloed, zweet en tranen nu in PEC stadion ook echt.
Op de spiekertjes van het Zwolle-stadion. Nep-Amsterdam.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt daar gezongen door de Zwolle-fans?
If so, dan is dat wel triest ja.
Geen blessure volgens EL.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie blessure dan waarschijnlijk.
wats er dinsdagquote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Clasie dus misselijk.......hopen dat die griep dinsdag weg is.
quote:
Wat is er dinsdag dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Clasie dus misselijk.......hopen dat die griep dinsdag weg is.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef RijstNatie het volgende:
jezus wat is die villena slecht zeg, heel de wedstrijd nog niks goeds zien doen.
doe mij dan maar die hiljemark
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef RijstNatie het volgende:
jezus wat is die villena slecht zeg, heel de wedstrijd nog niks goeds zien doen.
Hilje kan m'n ballekens lekken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef RijstNatie het volgende:
niks bijzonders maar hij moet wel trainen. Je kan niet de hele week ziek op bed liggen en dan zondag tegenover De Stroot staanquote:
Hiljemark werd gisteren echt zo eenvoudig van de bal gezet hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef RijstNatie het volgende:
mss vind ie t nog fijn ookquote:Op zondag 17 februari 2013 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hilje kan m'n ballekens lekken.
vindt*quote:Op zondag 17 februari 2013 15:37 schreef XSbig het volgende:
Ik vraag me nou serieus af wat Koeman van Verhoek vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vindt*Te snel getyped, shit happens hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt er nog wel in.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef TC03 het volgende:
Waarom niet gewoon Schaken erin?Die is perfect geschikt voor dit soort wedstrijden.
heeft auwquote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef TC03 het volgende:
Waarom niet gewoon Schaken erin?Die is perfect geschikt voor dit soort wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |