SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter alsquote:Op zondag 17 februari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC is veel beter als Willem II
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja man! Goaltje meegepakt gister ook nog.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever Douglas erin ofnie? Die staat ook heerlijk te spelen de laatste tijd.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
PEC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Op dit moment bij HMF thuis
[ afbeelding ]![]()
speelt Indi ook trouwens? nog niet gezienquote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is op dit moment wel aapjes kijken.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is beter als men die fout niet meer zou maken
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Whehe die grote held Pelle van jullie heeft maar 2 goals meer dan Wijnaldum
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Heeft ie weer een ban te pakken ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]Dit, dus.![]()
ik heb respect van hmf ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die heeft overal moeite mee, lopen gaat al moeilijkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijssen heeft moeite met Afdietsj![]()
past wel bij Martin van Geelquote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
gewoon elke overtreding die feyenoord maakt geel geven xD♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Jezus wat is die villena slecht zeg.
is dat nou die jonge topper van feyenoord?
doe mij maar Hiljemark dan
Nothing to see here, carry on![]()
ik verwissel 'm nog wel eens met mathijsenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
speelt Indi ook trouwens? nog niet gezien![]()
Hahaquote:Als ze zo doorspelen is dat geen probleem, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Monobaasquote:![]()
![]()
Inderdaad. Nu staan ze eigenlijk iets te vroeg op voorsprong.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze het de 2de helft vol![]()
Immers
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Alle ballen op de Pelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Jammer dat het al zo vroeg in de wedstrijd 2-0 staat, nu heeft Feyenoord veel meer kans om nog terug te komen.
Amen.![]()
wat een negativismequote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat het al zo vroeg in de wedstrijd 2-0 staat, nu heeft Feyenoord veel meer kans om nog terug te komen.
![]()
Het schijnt dat er speciaal voor hem een grote spiegel in de kleedkamer van Feyenoord is neergezet.quote:![]()
idd, zag je gister bij twentequote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef Jivis het volgende:
![]()
Als je twee keer scoort tegen Feyenoord moet je dansen en blij zijn, dat lukt niet vaak. Vroeg óf laat in de wedstrijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef Jivis het volgende:
![]()
Is altijd al een aardige spelert geweest.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:52 schreef tompsv18 het volgende:
Serieus, die Slot geeft af en toe fantastische ballen![]()
"Slot zij met ons"quote:Op zondag 17 februari 2013 14:52 schreef tompsv18 het volgende:
Die heeft de beste pass van heel PEC in zijn schoenen. En toch doen ze er alles aan hem de club uit te werkenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:52 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
quote:Echt niemand is voor Ado geloof ik, behalve De Kromme dan.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Holla, maar hij werd van richting veranderd. wel sneu, 1 kans 1 goal. Heerenveen is beter.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Schaken is ook tyfus slecht.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Verhoek de voorkeur geven.Schaken is toch wel beter.
![]()
Waarom dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft de beste pass van heel PEC in zijn schoenen. En toch doen ze er alles aan hem de club uit te werken![]()
Het is toch meer dat hij inmiddels op een leeftijd is dat ie geen hele wedstrijd meer kan spelen?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft de beste pass van heel PEC in zijn schoenen. En toch doen ze er alles aan hem de club uit te werkenWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Feyenoord zal wel weer iets recht willen zetten, om maar even een cliché te gebruikenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Zou fijn zijn als Feyenoord volgende week ook zo zwak speelt.![]()
Hollaquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ze zuigen allebei keihard. Ongeloofelijk dat Schaken oranje heeft gehaald.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Verhoek de voorkeur geven.Schaken is toch wel beter.
![]()
Dat heeft Rafael vdv ookquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is toch meer dat hij inmiddels op een leeftijd is dat ie geen hele wedstrijd meer kan spelen?![]()
Verhoek
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Boer heldIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Verhoek HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
quote:Leeftijd inderdaad. Dit is pas zijn derde basisplaats van dit seizoen. Maar als hij er staat speelt hij echt goed, laat hem dan gewoon vaak invallen of zo? Nu hebben ze gezegd dat hij geen contract krijgt en ook niet mag gaan trainen, toen zeiden ze dat hij wel in de staf kon en inmiddels mag hij misschien tóch een contractsverlengingquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is toch meer dat hij inmiddels op een leeftijd is dat ie geen hele wedstrijd meer kan spelen?![]()
![]()
Wijnaldum gaat volgend seizoen voor 10 miljoen wegquote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zullen vast niet zo stom zijn om Wijnaldum terug te kopen helaas.![]()
![]()
Ah, ok. Echt een leuke speler om naar te kijken. Mag van mij nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Leeftijd inderdaad. Dit is pas zijn derde basisplaats van dit seizoen. Maar als hij er staat speelt hij echt goed, laat hem dan gewoon vaak invallen of zo? Nu hebben ze gezegd dat hij geen contract krijgt en ook niet mag gaan trainen, toen zeiden ze dat hij wel in de staf kon en inmiddels mag hij misschien tóch een contractsverlenging![]()
Zou wel fijn zijn jaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef FL_Freak het volgende:
Nou wanneer gaat de kaart eens vallen.![]()
![]()
VVV is de grote winnaar van het weekend.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
VVV is de grote winnaar van het weekend.![]()
![]()
Vertel hem nog eens.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Kennen jullie die mop van Feyenoord die voor de titel gaat?![]()
Dat klinkt wel debiel ja. Al kan ik me wel voorstellen dat ze eerst goed nadenken voor zn hem een contractverlenging aanbieden.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Leeftijd inderdaad. Dit is pas zijn derde basisplaats van dit seizoen. Maar als hij er staat speelt hij echt goed, laat hem dan gewoon vaak invallen of zo? Nu hebben ze gezegd dat hij geen contract krijgt en ook niet mag gaan trainen, toen zeiden ze dat hij wel in de staf kon en inmiddels mag hij misschien tóch een contractsverlengingWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Kers op de taart komt straks nog met een verliezend ajax dus houd je maar koestquote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Kennen jullie die mop van Feyenoord die voor de titel gaat?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Heeft u ook worteltjestaart?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Kennen jullie die mop van Feyenoord die voor de titel gaat?![]()
Deze tussenstand vind ik toch lekker voor types als Vilhena, Clasie en Boetius. Stonden al elke week in de VI te verkondigen hoe goed ze wel niet zijn![]()
![]()
je bent er wel zuur van héquote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kers op de taart komt straks nog met een verliezend ajax dus houd je maar koest![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
Geef Pelle eens geel, die man kan niks![]()
![]()
Ja, vooral Clasie. "Als ik naar Van Persie kijk moet ik nog veel leren". Ja, dat snappen wequote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef DaggerOne het volgende:
Deze tussenstand vind ik toch lekker voor types als Vilhena, Clasie en Boetius. Stonden al elke week in de VI te verkondigen hoe goed ze wel niet zijn![]()
![]()
Idd Van Bommel krijgt naar eigen zeggen ook altijd geel voor niks doenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
Idd, dan volgende week gewoon 0-10 daar in die badkuip.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
Klopt, die spelen heel leuk voetbal.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat Zwolle 16e staat als je ze zo ziet spelen.![]()
Dat is mooi aan Feyenoord, altijd een grote bek hebben. Toen tegen PSV ook, Clasie met zijn grote mond. Gelijk snoerenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef DaggerOne het volgende:
![]()
Dit inderdaad. Stelletje omhoog gevallen ventjesquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef DaggerOne het volgende:
Deze tussenstand vind ik toch lekker voor types als Vilhena, Clasie en Boetius. Stonden al elke week in de VI te verkondigen hoe goed ze wel niet zijnXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
De resultaten zullen wel gefikst zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Ze kwamen laat op gang, maar kunnen eventueel nog wel vechten voor een leuke plek in de linkerrij.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Aad de Mos moest de ranglijst bijwerkenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De resultaten zullen wel gefikst zijn![]()
Tja, we kunnen niet allemaal bovenaan staanquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat Zwolle 16e staat als je ze zo ziet spelen.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Tattootokkies.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Stelletje omhoog gevallen ventjesIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dat vraag ik me ook vaak af. Waarom kunnen ze zo spelen tegen Twente, PSV, Feyenoord, maar niet tegen NAC en VVVquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
![]()
Was dat die wedstrijd dat Toivonen direct liet zien wie de baas was?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi aan Feyenoord, altijd een grote bek hebben. Toen tegen PSV ook, Clasie met zijn grote mond. Gelijk snoerenClasie heeft die wedstrijd echt geen pepernoot geraakt
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Even de Rotterdamse storm door komen. Goal maken dan zijn ze gedesoriënteerd, dan kan PEC helemaal los.![]()
matchfixingquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook vaak af. Waarom kunnen ze zo spelen tegen Twente, PSV, Feyenoord, maar niet tegen NAC en VVV♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
PEC heeft al contact gezocht met het detective duo Kipping en van Durvenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De resultaten zullen wel gefikst zijn![]()
Fucking Omhaal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zet snel je tv dan weer uit, debiel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net thuis, TV meteen aan en schopt die kutPelle de bal er weer in.
Hup Zwolle!![]()
Ja, ik hoorde dat Ajax Zwolle grote sommen geld betaalt om wel te winnen van de topclubs en niet van de restquote:![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-2Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Ohhh een bekentenis!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat Ajax Zwolle grote sommen geld betaalt om wel te winnen van de topclubs en niet van de rest![]()
Wat is deze..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
dOE MAAR.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godverdomme, ik zet de TV wel weer uit![]()
Graziaaaaaaaanoooo pelllllleeeee
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
was net zo rustig hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef Rickazio het volgende:
stormvloed aan kakkerlakken opeens hier![]()
De wil om te winnen ontbreekt bij PEC.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Boeiend, jij bent er ook meer als Ajax kut speelt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef Rickazio het volgende:
stormvloed aan kakkerlakken opeens hier![]()
Echt sneu ook, bal van de lijn, nog een hele grote kans, doelpunt afgekeurd voor Heerenveen, en dan de 2-1 om je oren krijgenquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb puur medelijden voor Marco en dat lijkt me niet echt een goed teken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
Echt sneu ook, bal van de lijn, nog een hele grote kans, doelpunt afgekeurd voor Heerenveen, en dan de 2-1 om je oren krijgen![]()
Ik speel ook nog een keer 3-4-3quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De top 3 van de topscorerslijst in de spits zetten, dat moet een gewaagde keuze zijn geweest
Zwolle kan er helemaal niets van, kutteam
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
De Pel bewijst weer eens zijn waarde. PEC - Pelle LOLPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is vast iedereen weer geweldig volgens de feyenoordsupporters.![]()
Rot toch op man.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
Zwolle kan er helemaal niets van, kutteam![]()
![]()
Volgend jaar weerquote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Daar gaat de kampioensaspiraties van PEC![]()
![]()
Hier is niets gelukkig aan. Gewoon twee keer dramatisch verdedigd achterin.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lucky feyenooit. Hele jaar al zit alles mee tegen de kleine ploegjes.![]()
en dat is geluk voor Feyenoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier is niets gelukkig aan. Gewoon twee keer dramatisch verdedigd achterin.![]()
We voelen met je mee geo.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Elke Feyenoord fan weet nu hoe het voelt om borderliner te zijn.![]()
2 kansen 2 goals feyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Lucky Fey[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Feyenoord was al een tijdje gevaarlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dat is geluk voor Feyenoord.![]()
Als Derksen zelf het team maakt, dan stelt hij het liefst 12 spelers op.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De VI redacteuren gaan liever voor een gewaagd 2-4-4 systeem.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hebben ze wel geluk dat dit keer de verdediging van PEC niet scherp isquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Feyenoord was al een tijdje gevaarlijk.![]()
Met dat eigen doelpunt is het eigenlijk meer Pelle - Pellequote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
De Pel bewijst weer eens zijn waarde. PEC - Pelle LOL![]()
met name verdedigen...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat je 2 - 0 voorstond betekende niet dat je gewoon kon stoppen met voetballen.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Inderdaad was gewoon het wachten op, PEC kon het tempo van het begin toch niet volhoudenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Feyenoord was al een tijdje gevaarlijk.![]()
Ga korfballen, knaapje.quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Alleen maar kwaliteit 422. Kijk alleen al die Immers. Wat een wereldtopper.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze wel geluk dat dit keer de verdediging van PEC niet scherp is![]()
Gelukkig staat Immers er iniedergeval nog inIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Precies. Het kan nog voor PEC.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gelukkig staat Immers er iniedergeval nog inCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Hans Kraaij speelt het liefst met de opstelling van PSV, Feyenoord of Ajax die hij in zijn binnenzakje bewaartquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Derksen zelf het team maakt, dan stelt hij het liefst 12 spelers op.![]()
Wat is die slecht hè?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar kwaliteit 422. Kijk alleen al die Immers. Wat een wereldtopper.![]()
Die tatoeage van Janmaat
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Elke Feyenoord fan weet nu hoe het voelt om borderliner te zijn.Feyenoorder zijn is slecht voor je hart.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: