Ach, hij kan een wissel missen....quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef danos het volgende:
Haha mooi weer Kramer, Noren moeten veel op hebben om te denken dat Bokko nog kan winnen
Ah, ik dacht dat het aan mijn stream lag.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
verkeerd geprepareerd met de bloedzakken
dat de dokter verkeerde EPO heeft gegevenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Norrage het volgende:
Ik miste het even, tennis kijken. Wat zei blokkie?
En ze mag tegen Hozumi, wordt nog een leuke rit voor hun klassement.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Van Beek toch op de 5 door afmelding van Nesbitt
Vreselijk irritant ja. Maalderink is zo slecht in die interviews, terwijl zijn voorbeschouwingen altijd zo leuk zijn.quote:
We zullen het nu gaan zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gezien de PR's is dat niet eens onmogelijk. (Van Beek 7.33, Hozumi 6.56, da's dan wel Calgary, en Van Beek in Heerenveen, maar het is zeker niet onmogelijk dat Hozumi haar zou passeren.)
Na de vraag/het antwoord, of als voice-over? Dat eerste maakt toch niks uit?quote:
Het getuigt van weinig respect naar de sporter om het gelijk te vertalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na de vraag/het antwoord, of als voice-over? Dat eerste maakt toch niks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |