Dat was em. Thanx.quote:
Ach, waarom ook niet. Leuk toch, heb ik ook weer een leuke gadget waar ik mee kan aankloten. Heb nog nooit een iOS-apparaat gehad dus het is ook leuk om daar alle steekjes van te leren kennen. Gebruik ze wel al op regelmatige basis, maar dat is toch niet hetzelfde.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Apple heeft een fantastische emulator in zijn developer toolkit dus als je echt niet wil hoef je geen apparaat aan te schaffen hoor
Wil je de killer combo?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, ja. Zie nu ook dat dat ding eenzelfde CPU heeft als de iTouch maar wel 200 MHz sneller, i.c.m. een lagere schermresolutie moet dat wel voor wat meer performance zorgen en dat weer gecombineerd met het voordeel van zowel iPhone- én iPad-apps te kunnen draaien is dat wel in het voordeel van de iPad.
Aangezien ze quasi dezelfde hardware hebben zal de iOS-ondersteuning gelijk zijn, is mijn redenatie.
Is er trouwens geen bruin lederen iPad Mini smartcover? Zie alleen die kekke kleurtjes zoals rood en roze
EDIT
Never mind, staat in een kleuroptie onder de zwarte
Nee, kut, dat is voor de gewone iPad [ afbeelding ] Is er überhaupt geen lederen smart cover voor de mini?
Gewoon kunststof mag ook, maar zelfs dat lijkt er niet te zijn in een bruine kleur. Bah.
Doe ik altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben het naar bed gaan aan het uitstellen
Wat danquote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]komt erg verkeerd over bij zo'n statement
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolquote:
Ik vind hem ook mooiquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolJammer dattie er niet voor de mini is. Wat dacht je wel niet, Apple
Waarom kan je hem dan niet nemenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik vind hem ook mooi![]()
Maar aangezien ik een zwarte ipad heb kan ik hem niet nemen en ik denk dat je met een witte op de middelbare school vol kleuters niet serieus wordt genomen![]()
Watquote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom kan je hem dan niet nemen
Je zegt dat je hem niet kan nemen omdat je iPad zwart is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |