abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122981189
quote:
Loverboys
Jaarlijks worden tientallen heel jonge Nederlandse meisjes letterlijk de prostitutie in gedwongen. Schrijfster Patricia Perquin, zelf jaren prostituee, luidt de noodklok"„Iedereen werkt langs elkaar heen. Politie, rechters, hulpverlening."

Op vijftienjarige leeftijd raakte Rowena van der Walle verzeild in het loverboycircuit; vorige week werd de nu 24-jarige vrouw vermoord gevonden in Muiden. Een bericht uit een grimmige wereld die we liever verre houden. Maar schrijfster Patricia Perquin, zelf jaren prostituee, luidt de noodklok met haar vandaag te verschijnen boek ’De meisjes van mevrouw De Wit’. Over de seksuele uitbuiting van soms twaalfjarige kinderen, de wanhoop van de ouders en vooral de falende opvang. „Aan een jong fris meisje verdient zo’n kerel 4000 euro per week.”

IN HET WEB VAN DE MEISJESJAGERS

Het twaalfjarige turntalent Fleur trainde vijf keer per week op hoog niveau. Alles moest wijken voor de sport; ook het contact met vriendinnen. Geen wonder dat het stille en serieuze meisje, op wie velen jaloers waren, slachtoffer werd van pesten op school. Tot zich een nieuwe, oudere hartsvriendin aandiende.

Deze zestienjarige trok de kwetsbare Fleur echter mee in een wereld van uitgaan, drank, wiet en vooral: seks met een spannend vriendje dat uiteindelijk geen vriend bleek, maar een keiharde loverboy.
http://www.telegraaf.nl/w(...)ie__Loverboys__.html

Het is toch van de zotte dat er niets tegen deze toestanden wordt ondernomen?
Hoe zou het toch komen dat allerlei instanties hardnekkig weigeren tegen mensenhandel en aanverwante verschijnselen daadwerkelijk op te treden?
Vreselijk dat bepaalde figuren zich alles kunnen permiteren, iedereen weet het, niemand grijpt in.

Overigens vind ik het zielig voor die meisjes, maar ben ik van mening dat ze de gevaarlijke situatie ook wel zelf opzoeken in hun streven naar spanning in het leven. Velen van hen zijn voldoende gewaarschuwd.
pi_122981308
Veel van die VMBO snolletjes krijgen inderdaad een slechte opvoeding. Maarja, hoe ga je die ouders slimmer maken?
pi_122981314
Is dit nog steeds gaande? Zullen de meeste mensen zeggen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:24:42 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122981355
quote:
Deze zestienjarige trok de kwetsbare Fleur echter mee in een wereld van uitgaan, drank, wiet en vooral: seks met een spannend vriendje dat uiteindelijk geen vriend bleek
Dat is toch normaal op die leeftijd tegenwoordig?

Maar on-topic... Loverboy is niets meer de naïviteit van sommige mensen uitbuiten. Daar is niets mis mee naar mijn inziens. Dat moet je meer zoeken bij de opvoeding.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122981373
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Maar on-topic... Loverboy is niets meer de naïviteit van sommige mensen uitbuiten. Daar is niets mis mee naar mijn inziens. Dat moet je meer zoeken bij de opvoeding.
Precies wat ik bedoel.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:25:52 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_122981385
Je kan wel meteen naar de overheid wijzen maar de ouders zijn nog altijd primair verantwoordelijk voor hun kinderen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 17 februari 2013 @ 12:27:17 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_122981430
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef MichaelScott het volgende:
Je kan wel meteen naar de overheid wijzen maar de ouders zijn nog altijd primair verantwoordelijk voor hun kinderen.
Welnee, die hebben dat toch allang uitbesteed aan bso, school en grootouders...

Carriëre is toch veel belangijker?
So we just called him Fred
  zondag 17 februari 2013 @ 12:29:41 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_122981482
Heb je zelf al eens bedacht hoe de overheid dat dan zou moeten inrichten ? Hoe bescherm je iemand tegen zijn/haar eigen stupiditeit ? De straffen voor loverboys zijn de afgelopen jaren sterk gestegen, maar de winst die te behalen is uit het uitbuiten van dit soort idiootjes is nou eenmaal groot, terwijl de investeringen klein zijn.

't Is net als met waarzeggers enz., als je het op de ene manier verbiedt gaan de slachtoffers zelf wel op zoek naar een andere manier om uitgebuit te worden.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_122981847
Het is idd op de zwakte van mensen in spelen net als met trollen op fok maar dan in het echt. Beste oplossing is een uitgebreide test voor wie zich wel en niet mag voortplanten
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_122982037
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het probleem zit hem in de mensenhandel en het prostitueren van minderjarigen :P
-XOXO-
pi_122982136
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:49 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het probleem zit hem in de mensenhandel en het prostitueren van minderjarigen :P
En waardoor zijn ze daar zo vatbaar voor? Juist, naïviteit en gebrekkige opvoeding waardoor ouders en kind mijlenver uit elkaar staan. Een loverboy is gewoon een ordinaire oplichter, die buiten ook mensen uit door gebruik te maken van hun naïviteit. Zou niet weten waarom loverboys harder aangepakt zouden moeten worden dan normale oplichters.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 12:54:20 ]
pi_122982237
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef Silven het volgende:

[..]

En waardoor zijn ze daar zo vatbaar voor? Juist, naïviteit en gebrekkige opvoeding waardoor ouders en kind mijlenver uit elkaar staan. Een loverboy is gewoon een ordinaire oplichter, die buiten ook mensen uit door gebruik te maken van hun naïviteit. Zou niet weten waarom loverboys harder aangepakt zouden moeten worden dan normale oplichters.
Idd, aanstellerig gezeik met die verknipte seksuele moraal. Toen ik 12 was wilde ik ook graag seksen met ouderen. Die sletjes moeten niet zeiken, anders hadden ze maar beter opgevoed moeten worden. En dat Rachid hier rijk van wordt? Nou en, op marktplaats zitten ook oplichters.
pi_122982277
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idd, aanstellerig gezeik met die verknipte seksuele moraal. Toen ik 12 was wilde ik ook graag seksen met ouderen. Die sletjes moeten niet zeiken, anders hadden ze maar beter opgevoed moeten worden. En dat Rachid hier rijk van wordt? Nou en, op marktplaats zitten ook oplichters.
Eindelijk iemand die het begrijpt. :)
pi_122982440
ik geloof nog steeds helemaal geen ene reet van dat debiele verhaal over loverboy-praktijken... iig niet dat het zo massaal zou gebeuren...
pi_122984150
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:23 schreef Silven het volgende:
Veel van die VMBO snolletjes krijgen inderdaad een slechte opvoeding. Maarja, hoe ga je die ouders slimmer maken?
Dat.

Moet vanuit de ouders komen.
Conscience do cost.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:51:15 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122984250
Hier in de regio wordt door diverse samenwerkende organisaties trainingen gegeven:

http://www.welzijneindhoven.nl/Paginas/Girlz-Only.aspx
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122984748
:') Dit is toch niet serieus? Die meisjes zijn helemaal niet toerekeningsvatbaar op die manier, natuurlijk moeten die beschermd worden als ze gedwongen worden in de prostitutie te gaan. Naief of slechte opvoeding heeft daar niets mee te maken, ook naieve, slecht opgevoede mensen hebben gewoon recht op bescherming en zeker tegen criminaliteit.

De enige misdadigers hier zijn die loverboys/pooiers, en niet die meiden natuurlijk. Op die leeftijd verwachten dat er alleen maar verstandige beslissingen worden gemaakt is irreeel.
  zondag 17 februari 2013 @ 14:06:59 #18
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122984887
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Taurus het volgende:
:') Dit is toch niet serieus? Die meisjes zijn helemaal niet toerekeningsvatbaar op die manier, natuurlijk moeten die beschermd worden als ze gedwongen worden in de prostitutie te gaan. Naief of slechte opvoeding heeft daar niets mee te maken, ook naieve, slecht opgevoede mensen hebben gewoon recht op bescherming en zeker tegen criminaliteit.

De enige misdadigers hier zijn die loverboys/pooiers, en niet die meiden natuurlijk. Op die leeftijd verwachten dat er alleen maar verstandige beslissingen worden gemaakt is irreeel.
Waarom zou dat een taak moeten zijn van de overheid?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122984936
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:06 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waarom niet? :?
  zondag 17 februari 2013 @ 14:09:33 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122984994
quote:
Sinds wanneer is criminialiteitsbestrijding geen taak van de overheid?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 februari 2013 @ 14:10:42 #21
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_122985038
van der Walle .... :D :'( :D
pi_122985161
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sinds wanneer is criminialiteitsbestrijding geen taak van de overheid?
Is ruilhandel, geen criminaliteit 8-)
Conscience do cost.
  zondag 17 februari 2013 @ 14:16:42 #23
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_122985261
quote:

[..]

Inderdaad. Hoe kan de overheid hier überhaupt voor zorgen. Het werkelijke probleem is natuurlijk dat ouders geen verantwoordelijkheid willen / kunnen nemen. Elke achterlijke kan zich voortplanten.
pi_122985985
Aan een jong fris meisje verdient zo’n kerel 4000 euro per week.”

Wat kost een beetje beurt dan ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_122986090
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef JerryLee het volgende:
Aan een jong fris meisje verdient zo’n kerel 4000 euro per week.”

Wat kost een beetje beurt dan ?
Zozo. Dat klinkt interessant.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')