PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je team. Jij draagt de waterzak.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb wel gewoon van Herenveen C1 en Az gewonnen.
Ik heb 4-0 van BV Veendam C1 verlorenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb wel gewoon van Herenveen C1 en Az gewonnen.
opneequote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
Must be the reason why I'm king of thadcastle
Ik had gescoord tegen Azquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je team. Jij draagt de waterzak.
Nee ik zet hem aan of ik inmiddels al op XBL kan. Maar dat kan ik niet, wel apart dat jij mij dus online ziet komen terwijl ik niet online kanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef ThadCastle het volgende:
Haha Timmy Turner zet even zijn xbox aan om Thorben's profiel te kijken?
BANquote:Op zondag 17 februari 2013 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik zet hem aan of ik inmiddels al op XBL kan. Maar dat kan ik niet, wel apart dat jij mij dus online ziet komen terwijl ik niet online kanGeeft een of andere foutcode dat het unavailable is
Hij doet het dankuquote:
Ik had de verkeerde foto voor mequote:Op zondag 17 februari 2013 02:02 schreef Lindgren. het volgende:
Thorb een Lindgren.-kapsel?Het lijkt er niet eens op.
Mijn eerste tweets waren ook van dat niveauquote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Verstandige jongen wel.
Prima medium om troep op te zettenquote:
snap wel dat je nu iets anders te doen hebt...quote:Op zondag 17 februari 2013 02:09 schreef Djeetje het volgende:
Mijn laatste 2 tweets zijn van 4 feb en 15 jan.
Sowieso prima medium om je ongezouten, een tikje satirisch belichte mening op opmerkelijke nieuwsfeiten en gebeurtenissen te geven waar toch niemand een neuq om geeft..quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima medium om troep op te zetten
Ik lees niets, ik klaag af en toe wat en dan moet ik mentions weer gaan lezen
Enige waar ik het voor gebruik is als ik hulp oid van een bedrijf als Vodafone of Tmobile nodig heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima medium om troep op te zetten
Ik lees niets, ik klaag af en toe wat en dan moet ik mentions weer gaan lezen
Zelf ben ik gestopt met Twitter, maar sommige spreken ook af via Twitter dan denk ik echt waar ben je ooit mee bezig ?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Enige waar ik het voor gebruik is als ik hulp oid van een bedrijf als Vodafone of Tmobile nodig heb.
Dat is wel handig, krijg je tenmisnte snel reactie.
Maar al die middelbare scholiertjes die hun hele dag op twitter zetten en het als een chat medium gebruiken..
Ik heb er een paar, maar er staat er 1 nu voor 31k en de rest voor 50k.quote:
Op je twitterquote:Op zondag 17 februari 2013 02:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor wat ?
En waar staat mijn nummer ?
Nee, vind dat niet kunnen. Begin liever niet over andermans moeders.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Z'n moeder doet niet waar jij voor wilt appen heeft hij al gezegd![]()
Niet zo doordrammen
O ja in me tweetsquote:Op zondag 17 februari 2013 02:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op je twitter
En in het telefoonboek natuurlijk.
Oke dan is het goedquote:Op zondag 17 februari 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, vind dat niet kunnen. Begin liever niet over andermans moeders.
Je moeder.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, vind dat niet kunnen. Begin liever niet over andermans moeders.
Ik begin alles van Barca, Spanje en Messi steeds meer te haten.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:23 schreef vandermar het volgende:
Pijve stiemel
Die controle over de bal, bizar gewoon.
quote:
Waarom het is toch genieten om naar Messi te kijken ?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik begin alles van Barca, Spanje en Messi steeds meer te haten.
Yesquote:Op zondag 17 februari 2013 02:26 schreef Lindgren. het volgende:
Oké dat was onaardig. Jij ook welterusten lieve Djeetje.
Turken hebben geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom het is toch genieten om naar Messi te kijken ?
disquote:Op zondag 17 februari 2013 02:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik begin alles van Barca, Spanje en Messi steeds meer te haten.
Precies zoals Iniesta tegen Getafequote:Op zondag 17 februari 2013 02:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Turken hebben geen verstand van voetbal.
Begint gewoon eentonig te worden, heeft niks met wel of geen verstand van voetbal hebben te maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Turken hebben geen verstand van voetbal.
Iniesta zijn first touch is denk ik nog beter als die van Messi.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:30 schreef vandermar het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die Messi niet de allerbeste voetballer van de afgelopen jaren vinden.
Zo makkelijk als dat hij voetbalt kan niemand, het is wel zo geniaal, zijn passing, zijn inzicht, zijn controle![]()
Ik ben geen Barcelona fan maar hij is echt met afstand de beste, Iniesta komt kort daarna.
Iniesta is ook echt bizar goed, hij heeft de bal ook aan een touwtje, komt overal tussen uit met zijn geniale techniekquote:Op zondag 17 februari 2013 02:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iniesta zijn first touch is denk ik nog beter als die van Messi.
Is ook zo, maar ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Barca heeft bijna elk wedstrijd 70% of meer balbezit en de tegenstander is een beetje hopeloos aan het verdedigen met 10 man.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:30 schreef vandermar het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die Messi niet de allerbeste voetballer van de afgelopen jaren vinden.
Zo makkelijk als dat hij voetbalt kan niemand, het is wel zo geniaal, zijn passing, zijn inzicht, zijn controle![]()
Ik ben geen Barcelona fan maar hij is echt met afstand de beste, Iniesta komt kort daarna.
Ligt dan meer aan de tegenstander dan aan Barca hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Barca heeft bijna elk wedstrijd 70% of meer balbezit en de tegenstander is een beetje hopeloos aan het verdedigen met 10 man.
Voetbaltechnisch gezien is het natuurlijk van een heel hoog niveau, maar een potje ouderwets knokken om elke centimeter blijft toch mijn voorkeur hebben.
Ik houd van voetbal alleen drijft Barcelona het soms te ver door.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Barca heeft bijna elk wedstrijd 70% of meer balbezit en de tegenstander is een beetje hopeloos aan het verdedigen met 10 man.
Voetbaltechnisch gezien is het natuurlijk van een heel hoog niveau, maar een potje ouderwets knokken om elke centimeter blijft toch mijn voorkeur hebben.
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligt dan meer aan de tegenstander dan aan Barca hoor.
Als de tegenstander met 10 man verdedigt dan kan je ook niet veel anders.
Je moet de 91 Messi halen, geniale shootingquote:Op zondag 17 februari 2013 02:36 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet even weer genoeg coins maken zodat ik een team kan maken met Messi IF.
Hoe kom je aan IF Messi, heb je je huis op hem ingeruildquote:Op zondag 17 februari 2013 02:36 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet even weer genoeg coins maken zodat ik een team kan maken met Messi IF.
Even kijken hoe duur die is.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet de 91 Messi halen, geniale shooting
Maar de mijn beste voetballer ooit is Ronaldinho
En de beste voetballer ooit op de wereld is Diego Maradona.
Ronaldinho was inderdaad een tovenaar. Vond het Barca van toen ook leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet de 91 Messi halen, geniale shooting
Maar de mijn beste voetballer ooit is Ronaldinho
En de beste voetballer ooit op de wereld is Diego Maradona.
Ik hoop dat Neymar naar Barcelona gaat, puur omdat hij ook technisch geniaal isquote:Op zondag 17 februari 2013 02:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ronaldinho was inderdaad een tovenaar. Vond het Barca van toen ook leuker om naar te kijken.
Deco was toen ook zo'n middenvelder met te veel techniek. Echt een geniale voetballer die technisch gezien niet heel veel onder deed voor Iniesta.
Dit zijn sowieso de beste spelers, ik vind het ook zo zonde dat Modric niet meer aan spelen toekomt bij Madrid. Zijn inzicht, pass en handelingssnelheid zijn geniaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:30 schreef vandermar het volgende:
Ozil is wel beter hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit zijn sowieso de beste spelers, ik vind het ook zo zonde dat Modric niet meer aan spelen toekomt bij Madrid. Zijn inzicht, pass en handelingssnelheid zijn geniaal.
Snap echt niet dat het ooit in zijn lelijke kop is opgekomen om bij Real te gaan voetballen.
Buiten Real zou hij bij elk team een sterspeler zijn
Kan je niet met elkaar vergelijken vind ik.quote:
Idd. Daar zou hij perfect passen.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Modric had lekker naar Man Utd moeten gaan. Die hebben echt alleen maar prutser lopen op het middenveld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Daar zou hij perfect passen.Heeft hij de neus wel voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Daar zou hij perfect passen.Nee, hij zou de ontwikkeling van Eriksen in de weg lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Konko want die is Konko goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:48 schreef Doosopwielen het volgende:
Wie vinden jullie beter IF Konko/Abate RB?. En Pirlo/De Rossi/IF marchisio CDM positie met Xabi alonso?
Koop gelijk toty ALonso ook dangquote:
Cruijff van de Balkanquote:
(Is Djuricic alquote:
Het blijft geen feest.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop gelijk toty ALonso ook dang
Duitsersquote:
En zooo 2010quote:
Eerst zien dan gelovenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Discussie gesloten![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 17 februari 2013 03:00 schreef vandermar het volgende:
Cruijff was een aanvaller, niet iemand die afbraak voetbal speelde.Waarom speelde hij dan voor Feyenoord ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Niet om te cashen..quote:Op zondag 17 februari 2013 03:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom speelde hij dan voor Feyenoord ?
Om ajax een loer te draaienquote:Op zondag 17 februari 2013 03:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom speelde hij dan voor Feyenoord ?
Al in ander team.quote:Op zondag 17 februari 2013 03:09 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Santana voor Luiz. Luiz is een hype hij was veel beter in FUT12
T'is ook nog redelijk vroeg, maar ik heb dat ook wel is inddquote:Op zondag 17 februari 2013 07:08 schreef fonkeymonkey het volgende:
Duurt bij jullie toernooi online kwartfinale ook zo lang?![]()
Bij de rest kan ik gewoon spelen , maar kwartfinale telkens, geen tegenstanders gevonden
LOLLLLLLquote:Op zondag 17 februari 2013 08:57 schreef BDIL het volgende:
Wou ik net uit huis is de wedstrijd afgelastMongolen bij ander club
Moet je nagaan dat we om half 10 moesten aftrappen en je het pas 10 minuten geleden hoort van je eigen clubquote:
Dat zou vervelend zijn natuurlijk!quote:Op zondag 17 februari 2013 09:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat we om half 10 moesten aftrappen en je het pas 10 minuten geleden hoort van je eigen clubGelukkig werd ik gebracht anders was het tram-metro en 30 minuten lopen naar TransvaliaZW
Hoe kan je gay zijn in de ochtend Thorb ?quote:
Door een Balo UI te nemen?quote:Op zondag 17 februari 2013 09:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe kan je gay zijn in de ochtend Thorb ?
?quote:
Ja, nieuwe UPs en er is een halve finale bekend.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:20 schreef el-blanchito het volgende:
Goedemorgen boys, ik ben weer terug
Is er afgelopen week iets gebeurd qua Up's, transfers of in de cup?
Oke, dankje!quote:Op zondag 17 februari 2013 09:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, nieuwe UPs en er is een halve finale bekend.
quote:Op zondag 17 februari 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
Eigenlijk nog geen idee wat voor huis ik wil gaan kopen
Dat gejank altijd. Ik vind Luiz nog steeds ziek overpowered. Ik merk echt bijna geen verschil met vorig jaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 03:09 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Santana voor Luiz. Luiz is een hype hij was veel beter in FUT12
quote:
ik, moet je wel 18 voor zijn he.quote:Op zondag 17 februari 2013 03:03 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft wel eens wedstrijden gespeeld via dat Virgin Gaming ?
Hoi Fonkeyquote:Op zondag 17 februari 2013 10:31 schreef fonkeymonkey het volgende:
Haai medegamers,![]()
Ik ben pas begonnen met FUT, is er ergens een guide,tips link te vinden?
Of spreekt het allemaal voor zich?
Nop. PS3 niet aan gehad vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef el-blanchito het volgende:
Lindgren, speelde ik net tegen jou? 0-0 wedatrijd met honderden kansen
Hoi. In de OP is wel iets te vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:31 schreef fonkeymonkey het volgende:
Haai medegamers,![]()
Ik ben pas begonnen met FUT, is er ergens een guide,tips link te vinden?
Of spreekt het allemaal voor zich?
[GAMERTAG: Fonkey_Monkey_ ]
Gefeliciteerd met je 2k.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nop. PS3 niet aan gehad vandaag.
[..]
Hoi. In de OP is wel iets te vinden.
[..]
Gefeliciteerd met je 2k. [ afbeelding ][ afbeelding ]
UP Ghezzal is gewoon heel zeldzaam maar hij bestaat wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:37 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig team toch? UP Ghezzal moet LW komen ( 0 weight op dit moment
)
CM en dan 4-2-3-1 is wel jammer.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
Ook een SMLENO ?
[ afbeelding ]
Begin dit best leuk te vinden dat traden
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nop. PS3 niet aan gehad vandaag.
[..]
Hoi. In de OP is wel iets te vinden.
[..]
Gefeliciteerd met je 2k. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Danku, Danku na 2 jaar eindelijk een beginquote:
Er is maar 1 op de markt CM en die staat er voor 6k opquote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
CM en dan 4-2-3-1 is wel jammer.
Ik speel toch FIFA op de PCquote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
Vooral al je deals posten. Erg handig.
Met de prijzen op PC ben je met die drie deals nu al miljonair denk?quote:
Bijnaquote:Op zondag 17 februari 2013 11:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met de prijzen op PC ben je met die drie deals nu al miljonair denk?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga eieren bakken en voetballen. Tsjuus.
Jaquote:Op zondag 17 februari 2013 12:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met het vervangen van een harde schijf in een laptop?
Gister avond live gezien, was niet zo bijzonderquote:Op zondag 17 februari 2013 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Herhaling van NBA dingen nu op sport1
Genoeg tutorials op youtubequote:Op zondag 17 februari 2013 12:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met het vervangen van een harde schijf in een laptop?
Is dat een beetje te doen voor een kneus als ik, of zal ik professionele hulp inschakelen (GJE)?quote:
Weet je hoe een schroevendraaier werkt?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen voor een kneus als ik, of zal ik professionele hulp inschakelen (GJE)?
Zijn ook wel tutorials over denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet je hoe een schroevendraaier werkt?
nee wat is dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet je hoe een schroevendraaier werkt?
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=20quote:Op zondag 17 februari 2013 12:12 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand een document van alle UP's?
Ah nice, bedankt.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=20
En wanneer heb je tijd om de kwartfinale af te werken?
2 wedstrijden neem ik aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah nice, bedankt.
Nu maar gelijk? Is het eigenlijk 1 wedstrijd of 2?
Ik moet werken vanaf 4 uur, dus gelieve wel voor drieënquote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
2 wedstrijden neem ik aan.
En liever wat later in de middag/avond, moet nog even bijkomen.
Het is meestal een kwestie van een paar schroeven verwijderen, oude schijf eruit schuiven, nieuwe erin schuiven en alles weer vastdraaien. Welke laptop is het? Wil je er een SSD of een normale HDD in zetten?quote:
RKC moet tegen Ajax om half 5 hequote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
2 wedstrijden neem ik aan.
En liever wat later in de middag/avond, moet nog even bijkomen.
Packard Bell Easynote TK85. Moet een nieuwe HDD in omdat de oude naar de klote is volgens windowsquote:Op zondag 17 februari 2013 12:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is meestal een kwestie van een paar schroeven verwijderen, oude schijf eruit schuiven, nieuwe erin schuiven en alles weer vastdraaien. Welke laptop is het? Wil je er een SSD of een normale HDD in zetten?
Volgens windows... Kun je niet beter eerst de schijf formatteren en windows opnieuw installeren? Zou zomaar een boel geld kunnen schelen.quote:
Potje met je bazenteam tegen mij?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:36 schreef wieisboos het volgende:
Quinteroweak foot ook nog
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151680586
Wat maakt dat nou uitquote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Neetenzij je een ander team hebt dan Lukaku/Benteke
ja misschien dat maar eerst proberen. Het probleem is alleen dat er geen windows cd bij zat, kan ik dan gewoon de back up terugzetten die op een externe schijf staat?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens windows... Kun je niet beter eerst de schijf formatteren en windows opnieuw installeren? Zou zomaar een boel geld kunnen schelen.
Kan je doen, maar je kunt ook een windows 7 iso downloaden en branden. De product key staat onderop je laptop als het goed is, dus dat is gewoon legaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja misschien dat maar eerst proberen. Het probleem is alleen dat er geen windows cd bij zat, kan ik dan gewoon de back up terugzetten die op een externe schijf staat?
Jouw team niet zekerquote:
Mijn team is niet OP niet want Arizala en Quintero zijn geen 190 met 85 strength en 80 pacequote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jouw team niet zeker. Ik denk dat je met dit team een beste kans maakt.
Lukaku en Benteke ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn team is niet OP niet want Arizala en Quintero zijn geen 190 met 85 strength en 80 pace
Maar oke, ik zet Hoesen wel in de spits. Kom je een potje?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn team is niet OP niet want Arizala en Quintero zijn geen 190 met 85 strength en 80 pace
ik heb geen lege cd'squote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan je doen, maar je kunt ook een windows 7 iso downloaden en branden. De product key staat onderop je laptop als het goed is, dus dat is gewoon legaal.
Ben net een nieuwe begonnen, straks welquote:Op zondag 17 februari 2013 12:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar oke, ik zet Hoesen wel in de spits. Kom je een potje?
Wel met een usb stickquote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen lege cd'skan dat ook van een externe harde schijf?
Ik wacht wel even, invite staat vast klaarquote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben net een nieuwe begonnen, straks wel
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef el-blanchito het volgende:
Moeten je spelers contracten hebben voor Friendlies?
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef el-blanchito het volgende:
Moeten je spelers contracten hebben voor Friendlies?
Oh, okequote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee ik mis net 3 100% kansen, waarschijnlijk verlenging zo
Heb ik ook last vanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
de Flash plugin die je uit moet schakelen voor de webapp schakelt zichzelf elke keer weer in
wie nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Djeetje het volgende:
Wie van jullie kent die Cruijf schoenen ?
En jullie kennen ook wel van die Prada schoenen met zwart en dat glimmende zwart toch ?quote:
He maik de boerquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En jullie kennen ook wel van die Prada schoenen met zwart en dat glimmende zwart toch ?
jaquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En jullie kennen ook wel van die Prada schoenen met zwart en dat glimmende zwart toch ?
Nou me broer heeft van die Cruijf schoenen met dat logo in het glimmend zwart en de voorkant een stukje glimmend zwart en de rest gewoon zwartquote:
quote:
Ja 117e minuut de winnende gemaakt, ben nu het eindfilmpje aan het kijken want dat wilde hij uiteraard niet skippenquote:
en nu?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou me broer heeft van die Cruijf schoenen met dat logo in het glimmend zwart en de voorkant een stukje glimmend zwart en de rest gewoon zwart
hebbie hem weerquote:
Wil je me weg hebben?quote:
Zwart dusquote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou me broer heeft van die Cruijf schoenen met dat logo in het glimmend zwart en de voorkant een stukje glimmend zwart en de rest gewoon zwart
Mooie schoentjes hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
http://www.menatwork.nl/Cruyff/Cruyff-vanenburg-laces-zwart.html
Dit zijn ze
Prachtig.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
Dit zijn ze
oke en wat moeten wij nu met deze geweldig interessante informatie?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
Dit zijn ze
retweetenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke en wat moeten wij nu met deze geweldig interessante informatie?
Door verkopen ?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke en wat moeten wij nu met deze geweldig interessante informatie?
Cruyff vanenburg wtf?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
Dit zijn ze
twitter:DaveJong6 twitterde op woensdag 19-12-2012 om 20:40:04Louis Vuitton coin bag of Gucci riem ? reageer retweet
Mensen die sparen voor dit soort shit of bijbaan geld eraan spendenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:DaveJong6 twitterde op woensdag 19-12-2012 om 20:40:04Louis Vuitton coin bag of Gucci riem ? reageer retweet
Ik spaar er niet voor ik moest wat kiezen voor kerst.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mensen die sparen voor dit soort shit of bijbaan geld eraan spenden
Kies een Hermes riemquote:Op zondag 17 februari 2013 13:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik spaar er niet voor ik moest wat kiezen voor kerst.
Die wil ik wel jaquote:
een riem ja. Voor 5 euro koop ik een riem die precies hetzelfde doetquote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die wil ik wel ja
Moet ik wel sparen, maar dan heb je ook wel wat.
Een Hermes riem houdt je broek extra goed omhoogquote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een riem ja. Voor 5 euro koop ik een riem die precies hetzelfde doet
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Loop je met alles van de Zeeman en Wibra ? Alles wat je daar kan kopen doet hetzelfde net als alle andere merkkledingquote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat zou daar mis mee zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Loop je met alles van de Zeeman en Wibra ? Alles wat je daar kan kopen doet hetzelfde net als alle andere merkkleding
Onzin.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Loop je met alles van de Zeeman en Wibra ? Alles wat je daar kan kopen doet hetzelfde net als alle andere merkkleding
Player pack lijkt het welquote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef Thorb het volgende:
Ik had net UP Giefer maar ik hoop dat deze wat duurder is
[ afbeelding ]
nee niet van zeeman, haal ik wel mijn onderbroeken though maar dat is niet van belang. Wibra zit hier niet in de buurt. Verder weiger ik meer dan 20 euro voor een shirt te betalen jaquote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar het vervult dezelfde functie en het is vele malen goedkoperquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat zou daar mis mee zijn.
Kwaliteit van kleding (hoe het zit en hoe lang het meegaat) is wel iets anders dan een riem.
YOLOquote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga iig niet een riem halen omdat het van een bepaald merk isIk loop naar een winkel. zie 30 riemen hangen, kijk naar de maat of waar de fuck je naar kijkt. Kijk welke ik handig vind en geen debiele prijs heeft. Klaar.
Dit. Prima als je graag geld wil uitgeven maar dat vind ik een beetje overbodigquote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga iig niet een riem halen omdat het van een bepaald merk isIk loop naar een winkel. zie 30 riemen hangen, kijk naar de maat of waar de fuck je naar kijkt. Kijk welke ik handig vind en geen debiele prijs heeft. Klaar.
Het was niet mijn geld, maar van me vader.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit. Prima als je graag geld wil uitgeven maar dat vind ik een beetje overbodig
Nee, oke, dan maakt het niet uitquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was niet mijn geld, maar van me vader.
*mijnquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
He GJEquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had al zon vermoedenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ik koop gewoon een riem die ik mooi vind
Dit dus. Mijn wolven shirt hangt toch altijd over mijn riem heenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
en draag mijn kleding meestal zo dat de riem toch niet helemaal in zicht is. Zondegeld dus.
Ik vind het met een bloesje of overhemd dan wel weer beter staan. Draag er zelf nooit eenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb 1 keer een riem op aanraden van een toenmalig vriendinnetje gekocht die "hip" zou zijn. Nou, 0 opmerkingen over gehad, en draag mijn kleding meestal zo dat de riem toch niet helemaal in zicht is. Zondegeld dus.
Volgens Slegers was er niemand zwaar gewond en was dat overdreven:pquote:Op zondag 17 februari 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)r-zwaar-gewond.dhtml
Geen supportersquote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef wieisboos het volgende:
Waarom zijn die voorste vakken bij Vitesse altijd leeg?
Dat is voor gehandicapten geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef wieisboos het volgende:
Omdat dat de plaatsen voor normale mensen zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:37 schreef wieisboos het volgende:
Hij heeft haar gewoon vermoord omdat ze vreemdgingquote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:
Vreemd verhaal blijft dit zeg
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)scar-Pistorius.dhtml
Ja want een walvis op het droge heeft weinig nutquote:
Ik hoor het wel als het luktquote:Op zondag 17 februari 2013 13:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verbinding doet gek. Aanmelden lukt niet
Boodschap!!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als het lukt
Penalty vitesse
Nike ballenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Wat flikken ze met die dure ballen dat ze zon zwabber krijgen?
Doen we met dubbele uitgoals of gewoon doelsaldo en eventueel een beslissingswedstrijdquote:
Die Adidas ballen kunnen er ook wat vanquote:
Wij hebben altijd Derbystar ballen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Adidas ballen kunnen er ook wat van
Kut trollquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |