PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je team. Jij draagt de waterzak.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb wel gewoon van Herenveen C1 en Az gewonnen.
Ik heb 4-0 van BV Veendam C1 verlorenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb wel gewoon van Herenveen C1 en Az gewonnen.
opneequote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
Must be the reason why I'm king of thadcastle
Ik had gescoord tegen Azquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je team. Jij draagt de waterzak.
Nee ik zet hem aan of ik inmiddels al op XBL kan. Maar dat kan ik niet, wel apart dat jij mij dus online ziet komen terwijl ik niet online kanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef ThadCastle het volgende:
Haha Timmy Turner zet even zijn xbox aan om Thorben's profiel te kijken?
BANquote:Op zondag 17 februari 2013 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik zet hem aan of ik inmiddels al op XBL kan. Maar dat kan ik niet, wel apart dat jij mij dus online ziet komen terwijl ik niet online kanGeeft een of andere foutcode dat het unavailable is
Hij doet het dankuquote:
Ik had de verkeerde foto voor mequote:Op zondag 17 februari 2013 02:02 schreef Lindgren. het volgende:
Thorb een Lindgren.-kapsel?Het lijkt er niet eens op.
Mijn eerste tweets waren ook van dat niveauquote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Verstandige jongen wel.
Prima medium om troep op te zettenquote:
snap wel dat je nu iets anders te doen hebt...quote:Op zondag 17 februari 2013 02:09 schreef Djeetje het volgende:
Mijn laatste 2 tweets zijn van 4 feb en 15 jan.
Sowieso prima medium om je ongezouten, een tikje satirisch belichte mening op opmerkelijke nieuwsfeiten en gebeurtenissen te geven waar toch niemand een neuq om geeft..quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima medium om troep op te zetten
Ik lees niets, ik klaag af en toe wat en dan moet ik mentions weer gaan lezen
Enige waar ik het voor gebruik is als ik hulp oid van een bedrijf als Vodafone of Tmobile nodig heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima medium om troep op te zetten
Ik lees niets, ik klaag af en toe wat en dan moet ik mentions weer gaan lezen
Zelf ben ik gestopt met Twitter, maar sommige spreken ook af via Twitter dan denk ik echt waar ben je ooit mee bezig ?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Enige waar ik het voor gebruik is als ik hulp oid van een bedrijf als Vodafone of Tmobile nodig heb.
Dat is wel handig, krijg je tenmisnte snel reactie.
Maar al die middelbare scholiertjes die hun hele dag op twitter zetten en het als een chat medium gebruiken..
Ik heb er een paar, maar er staat er 1 nu voor 31k en de rest voor 50k.quote:
Op je twitterquote:Op zondag 17 februari 2013 02:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor wat ?
En waar staat mijn nummer ?
Nee, vind dat niet kunnen. Begin liever niet over andermans moeders.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Z'n moeder doet niet waar jij voor wilt appen heeft hij al gezegd![]()
Niet zo doordrammen
O ja in me tweetsquote:Op zondag 17 februari 2013 02:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op je twitter
En in het telefoonboek natuurlijk.
Oke dan is het goedquote:Op zondag 17 februari 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, vind dat niet kunnen. Begin liever niet over andermans moeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |