quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk winnen jullie flink van die vieze eindhovenaren
gr gr
Wel mooi dat je Twente en Utrecht als directe concurrent ziet. Daar spreekt veel vertrouwen uit naar je clubje.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:07 schreef De_Pel het volgende:
Twente 2 punten kwijt
Utrecht 3 punten kwijt
PSV 2 basisspelers kwijt
Morgen hopelijk geen misstappen maken, dan is 't weer een topweekendje.
al blijft het jammer dat utrecht er in blessuretijd niet nog eentje inpeerde
Anders kanker je ff op uit dit topic, trollquote:Op zondag 17 februari 2013 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel mooi dat je Twente en Utrecht als directe concurrent ziet. Daar spreekt veel vertrouwen uit naar je clubje.
Realisme. Maar zolang ploegen als Ajax en PSV punten blijven verliezen is alles mogelijk. Normaal gesproken zou plaats 3 maximaal haalbare zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel mooi dat je Twente en Utrecht als directe concurrent ziet. Daar spreekt veel vertrouwen uit naar je clubje.
quote:Op zondag 17 februari 2013 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi toch dat dit soort onnozelheden tegenwoordig gebruikt moeten worden om nog een beetje te kunnen trollen hierquote:Op zondag 17 februari 2013 10:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Anders kanker je ff op uit dit topic, troll
Zo was het niet bedoeld. Ik vind het alleen opmerkelijk dat iemand die Feyenoord als titelkandidaat ziet zich spiegelt aan Utrecht en Twente.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Anders kanker je ff op uit dit topic, troll
Opkankeren zegt hij toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Ik vind het alleen opmerkelijk dat iemand die Feyenoord als titelkandidaat ziet zich spiegelt aan Utrecht en Twente.
Ja, ik sta er om bekend altijd heel gedwee te doen wat anderen al scheldend van me vragen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, ik sta er om bekend altijd heel gedwee te doen wat anderen al scheldend van me vragen.
Ja, dubieus, maar die hebben heel erv veel seizoenkaarten, dus verko hte kaarten, alleen komen die 'supporters' regelmatig niet, zo hebben ze met een 1/2-2/3 gevuld stadion nog altijd 50+K supportersquote:
Van de top drie hebben jullie gewoon de minste selectie, maar dat zegt niet altijd alles. Ik zie Feyenoord wel tot het einde meedoen om plaatsen 1 en 2.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef Caland het volgende:
Mensen die Feyenoord als titelkandidaat zien zijn gewoon niet echt serieus te nemen. Maar zolang je bovenin staat en meedoet, ach...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |