Vriendin van mij gaat wel alleen backpacken deze zomer. Maar haar vader is dan wel eigenaar van een reisbureau en ze heeft dus heel wel wat ervaring en kennis, dat scheelt.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vooral India is een afrader voor een vrouw alleen![]()
Maar ik vond het een geweldig land
volgend jaar Zuid-Afrika of Mexico
Meh, ongeveer zou dan eerder +/- 7 zijn. En ik heb alleen de eerste pagina doorgelezenquote:Op zondag 17 februari 2013 09:43 schreef supersof het volgende:
[..]
als je een paar posts verder leest zeg ik ook dat er verschillende tijdzones zijn en dat het ongeveer is
quote:Op zondag 17 februari 2013 09:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Vriendin van mij gaat wel alleen backpacken deze zomer. Maar haar vader is dan wel eigenaar van een reisbureau en ze heeft dus heel wel wat ervaring en kennis, dat scheelt.
Mijn oom heeft een aantal jaar in Mexico gewoont omdat hij een Mexicaanse vrouw had, en een vriend van me heeft een half jaar in Zuid-Afrika in een ziekenhuis gewerkt. En dat schijnen ook wel leuke landen te zijn ja
hoihoiquote:Op zondag 17 februari 2013 09:43 schreef supersof het volgende:
[..]
als je een paar posts verder leest zeg ik ook dat er verschillende tijdzones zijn en dat het ongeveer is
tetten?quote:Op zondag 17 februari 2013 09:53 schreef JRRY het volgende:
http://www.xclusiveszone.(...)a-dream-documentary/
Nog meer hou ik nu van Beyonce
Misschien heeft het een andere betekenisquote:Op zondag 17 februari 2013 09:57 schreef msacras het volgende:
Ik vind "life is but a dream" zo'n rare uitspraak. "Life is just a dream" klinkt toch veel mooier
is dat een uitspraak van Beyonce?quote:Op zondag 17 februari 2013 09:57 schreef msacras het volgende:
Ik vind "life is but a dream" zo'n rare uitspraak. "Life is just a dream" klinkt toch veel mooier
Ja, en de naam van haar docufilm.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is dat een uitspraak van Beyonce?
ik heb al gedocuhtquote:Op zondag 17 februari 2013 10:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik lig nog in bed met mijn laptop omdat geen zin om op te staan
Ach, in wezen betekent het hetzelfdequote:Op zondag 17 februari 2013 09:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien heeft het een andere betekenis
Klopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, in wezen betekent het hetzelfde
ben je ergens anders dan thuis danquote:Op zondag 17 februari 2013 10:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel, hier is de douche kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |