Ik had ook gehoopt op wat meer mensen eigenlijkquote:
Ik begrijp het ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 02:11 schreef Dientje12 het volgende:
Het is hier nog stiller dan een kerkhof in the middle of nowhere
De eeuwige betweter in mij MOET dit verbeteren. Deze conclusie kan je niet stellen aangezien er zo'n 5 tijdzones zijn in Amerika. Dus het is hier inderdaad 9 uur later dan in LA, maar we lopen maar 5 uur voor op NYquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
het is hier ongeveer negen uur later dan in Amerika
Alsnog. Was het leuk? Ik neem aan van wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu al wel weer een paar weken terug
Het was echt het allergaafste ooitquote:Op zondag 17 februari 2013 09:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsnog. Was het leuk? Ik neem aan van wel.
Awesomequote:Op zondag 17 februari 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het was echt het allergaafste ooit![]()
teveel gekke shit gezien, gedaan, geleefd etc
Vooral India is een afrader voor een vrouw alleenquote:Op zondag 17 februari 2013 09:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Awesome
*ik ben jaloers*
Jammer dat je als vrouw een stuk moeilijker alleen kan reizen door zulke landen, veel gevaarlijker etc.
als je een paar posts verder leest zeg ik ook dat er verschillende tijdzones zijn en dat het ongeveer isquote:Op zondag 17 februari 2013 09:37 schreef msacras het volgende:
[..]
De eeuwige betweter in mij MOET dit verbeteren. Deze conclusie kan je niet stellen aangezien er zo'n 5 tijdzones zijn in Amerika. Dus het is hier inderdaad 9 uur later dan in LA, maar we lopen maar 5 uur voor op NY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |