Huh je kon toch 2 steden in totaal maken?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
1 van de 2 gebieden kan je maar een extra stad in beginnen
Als je een leuk filmpje of leuke foto's wil makenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie het nut/zin van die filters niet zo..
yep: je start gebied en dan heb je nog 2 losse gebieden, 1 daarvan kan je maar bebouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef tim94 het volgende:
[..]
Huh je kon toch 2 steden in totaal maken?
Ja dat snap ik maar ik kan dat 2e gebied niet eens claimenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
yep: je start gebied en dan heb je nog 2 losse gebieden, 1 daarvan kan je maar bebouwen
dan kijk je dus bij het verkeerde gebied? (er zijn 2 lege gebieden)quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef tim94 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik kan dat 2e gebied niet eens claimen
Nee :p er staat namelijk Burgemeester Gezochtquote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kijk je dus bij het verkeerde gebied? (er zijn 2 lege gebieden)
Je moet Noorderscha hebben. Niet die andere.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef tim94 het volgende:
[..]
Nee :p er staat namelijk Burgemeester Gezocht
Die andere is dat constructie ding (die is rond)
uitdaging = leuk aan gezien dit een behoorlijke casual game wordquote:Op zondag 17 februari 2013 13:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Wordt nog een hele uitdaging om de regio's te bouwen lijkt me
Het casual gedeelte valt hardstikke mee, als je een grote groeiende stad wil maken moet je met heel veel dingen rekening houden, vooral als je ook nog eens met meerdere mensen samenwerktquote:Op zondag 17 februari 2013 13:13 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
uitdaging = leuk aan gezien dit een behoorlijke casual game word
mijn probleem is dat het zo makelijk is om in de plus te staan, in simcity 4 was je blij in het begin met 100 in de plus nut plaatsje een paar huizen en je hebt 7000+quote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het casual gedeelte valt hardstikke mee, als je een grote groeiende stad wil maken moet je met heel veel dingen rekening houden, vooral als je ook nog eens met meerdere mensen samenwerkt
In de beta heb je veel gebouwen niet die je in de hele versie zeker wel gaat plaatsen, de meeste gebouwen kosten geld ieder uur, dus ik denk dat dat ook lastiger zal gaan zodra hij uit is.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
mijn probleem is dat het zo makelijk is om in de plus te staan, in simcity 4 was je blij in het begin met 100 in de plus nut plaatsje een paar huizen en je hebt 7000+
hoop het maar ik heb al 80 euro aan EA gegevenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef iScripters het volgende:
[..]
In de beta heb je veel gebouwen niet die je in de hele versie zeker wel gaat plaatsen, de meeste gebouwen kosten geld ieder uur, dus ik denk dat dat ook lastiger zal gaan zodra hij uit is.
Ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
hoop het maar ik heb al 80 euro aan EA gegeven
Whut!?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
hoop het maar ik heb al 80 euro aan EA gegeven
Je settings wel aangepast? Alles staat standaard op laagquote:Op zondag 17 februari 2013 13:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
nu net begonnen met de tutorial, grafisch valt het me iets tegen (maar beta dus niet erg) maar voorlopig voel ik een vernieuwde verslaving aankomen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |