over 2,5 uur is de beta afgelopenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ik nog registreren of zijn de codes allemaal vergeven?
Ik kon niet eens vinden hoequote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom werkte dat bij mij niet.
In je tweede stad op regio klikken en dan daar op het icoontje van elektriciteit en/of water.quote:
dat is een grapje hoop ikquote:
welk grid?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet iemand hoe je dat grid uitzet? Het staat ineens aan =/
Zo simpel? Oepsquote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In je tweede stad op regio klikken en dan daar op het icoontje van elektriciteit en/of water.
Of wat je ook wilde verhandelen met de andere stad.
quote:
ik zie het nut/zin van die filters niet zo..quote:
Huh je kon toch 2 steden in totaal maken?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
1 van de 2 gebieden kan je maar een extra stad in beginnen
Als je een leuk filmpje of leuke foto's wil makenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie het nut/zin van die filters niet zo..
yep: je start gebied en dan heb je nog 2 losse gebieden, 1 daarvan kan je maar bebouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef tim94 het volgende:
[..]
Huh je kon toch 2 steden in totaal maken?
Ja dat snap ik maar ik kan dat 2e gebied niet eens claimenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
yep: je start gebied en dan heb je nog 2 losse gebieden, 1 daarvan kan je maar bebouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |