PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee als ik eerlijk ben is ze een van de knapste van de school zeggen ook andere.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel op een speciale school.
quote:
Maak je een paar pics?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
Wieisboos
Dat komt nu zat in de trein.
Dus tot zo
Djeetje heeft miljoenen. Djeetje heeft een meisje. Men vraagt om pics van zijn zus, Djeetje geeft ze. Djeetje wordt altijd een beetje belachelijk gemaakt, waarom weet ik niet. Maar Djeetje gaat stoicijns door met zijn posts. Ik vind Djeetje een baasquote:
djeetje beetje een baasjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Djeetje heeft miljoenen. Djeetje heeft een meisje. Men vraagt om pics van zijn zus, Djeetje geeft ze. Djeetje wordt altijd een beetje belachelijk gemaakt, waarom weet ik niet. Maar Djeetje gaat stoicijns door met zijn posts. Ik vind Djeetje een baas
Jij hebt zijn huis gezien en wilt vriendjes maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Djeetje heeft miljoenen. Djeetje heeft een meisje. Men vraagt om pics van zijn zus, Djeetje geeft ze. Djeetje wordt altijd een beetje belachelijk gemaakt, waarom weet ik niet. Maar Djeetje gaat stoicijns door met zijn posts. Ik vind Djeetje een baas
Daar kan ik het wel alleen maar mee eens zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zn zus ook gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt zijn huis gezien en wilt vriendjes maken.
Iemand die deze nog in zijn fapmap heeft staan? Ik heb wel iets langs zien komen, maar wist niet zeker of het echt zijn zusje was.quote:
Nee sorry ik heb geen fapmapquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die deze nog in zijn fapmap heeft staan? Ik heb wel iets langs zien komen, maar wist niet zeker of het echt zijn zusje was.
Jup..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die deze nog in zijn fapmap heeft staan? Ik heb wel iets langs zien komen, maar wist niet zeker of het echt zijn zusje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
* Lindgren. mompelt iets over dat je broer er anders zeker achter komtquote:
Nee hoor, ik heb wel een map met leuke plaatjes maar daar fap ik niet opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[me=Lindgren.] mompelt iets over dat je broer er anders zeker achter komt [/me]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup..Oh, hij staat er zelf ook op zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Foto inmiddels gevonden. Goede zus trouwens. Volgens mij ken ik haar serieus.
Heet ze Vera, Djeetjeboy?
Melkboer was vast een fotomodel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Ze hebben in ieder geval niet dezelfde vader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van die andere Vera. Lijkt er wel op, of niet?hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Deze heeft een breder hoofd volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van die andere Vera. Lijkt er wel op, of niet?
Lijken me ietwat jong, maar wel liev inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
http://nos.nl/video/474700-kennismaken-met-psver-hiljemark.html
Vanaf 1:51 de zussen van Hiljemark, waarvan er eentje ook niet verkeerd is
De rest het loop-en passwerk laten doen, en Jozy pas betrekken bij de afronding. Hij schiet en kopt echt vrijwel alles raakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil SIF Jozy toch nog een kans geven
daarom werkte het niet in 4231, daar moest ie zelf dingen creëren. En verder lijkt dit team me snel genoeg dus primaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rest het loop-en passwerk laten doen, en Jozy pas betrekken bij de afronding. Hij schiet en kopt echt vrijwel alles raak
Die zijn echt 11 iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijken me ietwat jong, maar wel liev inderdaad.
Lens en Wijnaldum zijn de perfecte bedieners voor Altidore. Geweldig als je ziet dat hij een halve meter de ruimte heeft, je de voorzet geeft en dan al weet dat je gaat scorenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom werkte het niet in 4231, daar moest ie zelf dingen creëren. En verder lijkt dit team me snel genoeg dus prima
Bij mij werkt het juist wel in 4231. Ik creëer niet veel, maar alles wat bij Altidore uit komt is een goal en aangezien het achterin goed dicht staat, win ik wel veel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom werkte het niet in 4231, daar moest ie zelf dingen creëren. En verder lijkt dit team me snel genoeg dus prima
dan zal je wel gewoon goed zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Bij mij werkt het juist wel in 4231. Ik creëer niet veel, maar alles wat bij Altidore uit komt is een goal en aangezien het achterin goed dicht staat, win ik wel veel.
Dat zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zal je wel gewoon goed zijn
Enige nadeel is wel zijn workrates. medium attacking. Hij loopt wel eens tussen middenlijn en strafschop gebied te chillen als je hem al bij de penaltystip wilt zien. Ook zn pace valt wat tegen, hij wordt regelmatig ingehaald als hij alleen op doel af kan lopen. Verder is het 1 van de beste spitsen die ik gehad heb.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Bij mij werkt het juist wel in 4231. Ik creëer niet veel, maar alles wat bij Altidore uit komt is een goal en aangezien het achterin goed dicht staat, win ik wel veel.
Kut wijven, serieus 9 ton.. wtf, gewoon 1000 per maand is meer dan genoeg bijdrage om de kinderen van te kunnen onderhouden.quote:Brendan Fraser heeft financiële problemen. De Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online schrijft dat de 44-jarige acteur geen geld meer heeft en de alimentatie voor zijn ex-vrouw en kinderen niet meer kan betalen.
Fraser scheidde zes jaar geleden van Afton Smith, met wie de acteur drie kinderen heeft. Fraser moet sinds 2009 jaarlijks negenhonderdduizend dollar overmaken aan alimentatie. De acteur zou dit bedrag niet meer kunnen ophoesten.
Fraser, onder meer bekend van de The Mummy-films, zou de laatste jaren niet veel hebben verdiend. Zijn carrière zou om 'medische redenen' minder goed gaan dan voorgaande jaren.
Ik kreeg laatst een berichtje van mijn tegenstander waarin stond dat hij mij gereport had. Toen ik hem vroeg waarom zei hij dat Altidore onmogelijk zijn Abate eruit kon sprintenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Enige nadeel is wel zijn workrates. medium attacking. Hij loopt wel eens tussen middenlijn en strafschop gebied te chillen als je hem al bij de penaltystip wilt zien. Ook zn pace valt wat tegen, hij wordt regelmatig ingehaald als hij alleen op doel af kan lopen. Verder is het 1 van de beste spitsen die ik gehad heb.
Ik speelde net tegen een heel erg origineel 3-5-2 team met Welliton en Pateauw in de spits, Santana, Luiz en Dede achterin en ik won. Was jij het?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef poker4lifee het volgende:
Echt elke keer als ik een speler van 20+k koop om team te versterken verlies ik de eerste pot ermee. Elke focking keer. Ik moet het echt maar bij goede overpowerede spelers houden in plaats van goede dure spelers.
nope, verloor 1-0 met m'n PL team nadat ik David Silva erin had gezetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen een heel erg origineel 3-5-2 team met Welliton en Pateauw in de spits en ik won. Was jij het?
In een seizoen hoef je ook niet de eerste wedstrijd winnen, maar wel de beslissendequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef poker4lifee het volgende:
Echt elke keer als ik een speler van 20+k koop om team te versterken verlies ik de eerste pot ermee. Elke focking keer. Ik moet het echt maar bij goede overpowerede spelers houden in plaats van goede dure spelers.
Ik heb het ook vaak. Onverklaarbaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, verloor 1-0 met m'n PL team nadat ik David Silva erin had gezetTegenstander 0 schoten van binnen de 16
Zijn Cech wereldredding na wereldredding ook echt. En Silva bakte er helaas weinig van.
ik kan de neger niet vindenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het ook vaak. Onverklaarbaar eigenlijk.
_____
Wat valt jullie op aan deze foto?
[ afbeelding ]
Behalve Rijst in de achtergrond.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het ook vaak. Onverklaarbaar eigenlijk.
_____
Wat valt jullie op aan deze foto?
[ afbeelding ]
Behalve Rijst in de achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In een seizoen hoef je ook niet de eerste wedstrijd winnen, maar wel de beslissende
die nagel is maar voor de helft geverfd lijkt het welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag het pas toen ik dit las.Raar.
Wel een anti-climax dit. Sorry.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag het pas toen ik dit las.Raar.
Wel een anti-climax dit. Sorry.![]()
Niet eens via de app? Tsss.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag serieus wel 5x die Charleroi home kit en de Al-Raed home kit gepulld.. op die Osborne en Fischer na niks boven de 3k terwijl ik bijna de hele dag packs opende (alleen van 6 tot 9 uur niet want ik ging uit eten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt alweer genoeg.. Net bij de zaalvoetbal ook weer gezeikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, er waren veel veel doorgesnoven gasten. Allerlei liefhebbers van verschillende stromingen die samenkomen, en bij elkaar "in de keuken kijken"... Ik krijg een beter gevoel van 100% mijn muziek zeg maar, zonder die rare gasten ook. Het ging trouwens fout om een stel Marokkanen van wat ik begrepen had, die wilden het vipdeck op zonder kaartje er voor te hebben. Tenminste, dat is wat ik er later van begrepen heb.
Ik geloof het niet want je had geenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok het was een troll
Ik had eerst een mobiel die ik bijna nooit gebruikte. Sinds vorige week heb ik ook een Android
Het is wel echt zo, je kunt me bereiken op 0662363623quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik geloof het niet want je had geen [ afbeelding ] voor je post.
geoden trolquote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel echt zo, je kunt me bereiken op 0662363623
Welke?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok het was een troll
Ik had eerst een mobiel die ik bijna nooit gebruikte. Sinds vorige week heb ik ook een Android
Je hebt hem niet zelf gekocht?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan je dan zien welke je hebt? Het is wel iets van Samsung maar ik weet niet welke.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan je dan zien welke je hebt? Het is wel iets van Samsung maar ik weet niet welke.
Heb je m al uit de doos?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, deze heb ik van mijn moeder omdat die weer een nieuwe heeft gekocht. Dus ik hoef bijna niks te betalen. Maar het is een GT-I9000.quote:
Galaxy S dusquote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik van mijn moeder omdat die weer een nieuwe heeft gekocht. Dus ik hoef bijna niks te betalen. Maar het is een GT-I9000.
Is dat niet gewoon een Galaxy S?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik van mijn moeder omdat die weer een nieuwe heeft gekocht. Dus ik hoef bijna niks te betalen. Maar het is een GT-I9000.
Nou, dat valt nog mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen mijn broer en mijn moeder tot nu toequote:
Heb je geen 3G?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 5 minuten en het internet werkt ook niet meer daarop
quote:[..]
Alleen mijn broer en mijn moeder tot nu toe
Nope. Me2quote:Op zondag 17 februari 2013 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
ben ik nou de enige die last heeft van completing?
Nee, de helft van mijn TP zit vast. Morgen maar weer voor mijn doen vroeg opstaan (vanmorgen was het 9:30) #YOLOquote:Op zondag 17 februari 2013 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
ben ik nou de enige die last heeft van completing?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:35 schreef Thorb het volgende:
DS2 jammer dat je het niet meer leest, maar morgen 9 uur webappd own dus eerder het wekkertje zetten.
vind je?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
Clubs ging lekkuuurrr, divisie 1 bereikt
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV![]()
Vink![]()
![]()
![]()
Atiba
![]()
![]()
![]()
![]()
Kali (WTF ZAT DIE SCHANDALIGE OVERTREDING NIET IN DE SAMENVATTING)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem een snickers. Je bent jezelf niet als je trek hebt.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV![]()
Vink![]()
![]()
![]()
Atiba
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boos?quote:
Kali is inderdaad een erg matige voetballer, ik let de laatste weken op hem omdat een tijdje terug in het nieuws kwam dat hij in beeld was bij Feyenoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV![]()
Vink![]()
![]()
![]()
Atiba
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn probleem is dat ik geen sneeuw krijgquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen met issues na de nieuwe update? Ik heb echt iedere wedstrijd dat alles soepel loopt tot de 60e minuut en dan begint het automatisch te laggen..iedere wedstrijd. Echt te bizar..precies dat moment.
Dat eerste ligt toch echt aan jezelfquote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
mijn probleem is dat ik geen sneeuw krijg
en dat ik alles verlies
Dat eerste is een godsgeschenkquote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
mijn probleem is dat ik geen sneeuw krijg
en dat ik alles verlies
Heb jij je vriendin nog ge-jackhammerd?quote:
LWquote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef vandermar het volgende:
Reus dus een hat-trick? Ik mag hopen dat hij CF of ST speelde
Mooi kut, dit schiet niets op.quote:
Erg jammer iddquote:
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij je vriendin nog ge-jackhammerd?
Vind je dat lekker onder de douche?quote:
Echt triest idd..we zitten al in fucking half februari en de completing bug van week 1 zit er nog steeds in..dat is echt te bizar. Zo slecht is het nog nooit geweest. En dan ook nog iedere patch/update die weer voor andere problemen zorgt..genieten.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef DannyDeko het volgende:
EA kan ook echt niets goeds doen ook he. Eerst fabriceren ze al zo'n rampzalig spel, vol met gebreken. En ook krijgen ze het al een half jaar niet voor elkaar om die webapp fatsoenlijk te laten draaien.
Stelletje prutsers....
En maar miljoenen binnenharken die lui :/
En toch blijven we het spelen...quote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt triest idd..we zitten al in fucking half februari en de completing bug van week 1 zit er nog steeds in..dat is echt te bizar. Zo slecht is het nog nooit geweest. En dan ook nog iedere patch/update die weer voor andere problemen zorgt..genieten.
Lachen met VDM deel 1quote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je dat lekker onder de douche?
Die trommels mogen ze wel weglaten, carnaval is immers alweer voorbij.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw er is best vaak geklaag over PSV supporters (en dat is soms best terecht), maar vandaag was de sfeer echt genieten
Even wat bieries genastquote:Op zondag 17 februari 2013 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde serieus net vragen waar Steefie was.
Zijn er ook meerdere liederen bekend ipv "Come on PSV, come on PSV" * trommel * ?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw er is best vaak geklaag over PSV supporters (en dat is soms best terecht), maar vandaag was de sfeer echt genieten
Ik was niet echt rouwig om die gele kaart van van Bommel, al vond ik hem wel onterecht. Tis alleen wel klote dat de Hutch er nou ook niet bij isquote:Op zondag 17 februari 2013 01:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die trommels mogen ze wel weglaten, carnaval is immers alweer voorbij.
Daarbij had ik liever dat Lens een gele kaart zou pakken ipv van Bommel.
Ja, Boeruh boeruh boeruhquote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn er ook meerdere liederen bekend ipv "Come on PSV, come on PSV" * trommel * ?
Ja die zijn er en die zijn ook veel gezongen, maar het was nu even PSV er doorheen jassen door die laatste 10 minuten, en dan is er niets zo geschikt om te zingen Come on PSV. Het heldenlied of anderen zijn daar gewoon minder geschikt voor. Ook is deze tekst voor een groot deel van het stadion dat normaal niet meezingt ook goed te onthouden.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn er ook meerdere liederen bekend ipv "Come on PSV, come on PSV" * trommel * ?
Wat een lap tekst voor zo weinig bruikbare, interessante informatie.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die zijn er en die zijn ook veel gezongen, maar het was nu even PSV er doorheen jassen door die laatste 10 minuten, en dan is er niets zo geschikt om te zingen Come on PSV. Het heldenlied of anderen zijn daar gewoon minder geschikt voor. Ook is deze tekst voor een groot deel van het stadion dat normaal niet meezingt ook goed te onthouden.
En dat je bij een fanfare zit neem ik aanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
Persoonlijk vind ik de sfeer in vak 410 het leukste van Nederland.
Zal ook wel te maken hebben met club voorkeur.
*famfare.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dat je bij een fanfare zit neem ik aan
Lachen met VDM deel 2quote:Op zondag 17 februari 2013 01:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dat je bij een fanfare zit neem ik aan
Net zoals bij die 'columns' van jou bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een lap tekst voor zo weinig bruikbare, interessante informatie.
Ja lul wat is dit dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn al gestopt, wel divisie 1 bereikt.
gratis mini brons pack gekregen ik ben weer tevredenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt triest idd..we zitten al in fucking half februari en de completing bug van week 1 zit er nog steeds in..dat is echt te bizar. Zo slecht is het nog nooit geweest. En dan ook nog iedere patch/update die weer voor andere problemen zorgt..genieten.
Ik moest het doen met 500 coins.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
gratis mini brons pack gekregen ik ben weer tevreden
Ik heb niet eens werk, dus is het wel safequote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
NSFW
http://www.dumpert.nl/med(...)ke._nsfw_editie.html
Ja precies!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net zoals bij die 'columns' van jou bedoel je?
marcie bracht zoiets leuker, ging liedjes uittypen eznoquote:Op zondag 17 februari 2013 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een lap tekst voor zo weinig bruikbare, interessante informatie.
Wat een haat weerquote:Op zondag 17 februari 2013 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
precies! Al vond ik dit van jou lachwekkender
Tja, even afstand nemen van je eigen club en objectief naar andere clubs kijken is voor vele hier lastigquote:
Net 10 minuten geleden gepost door wieisboos, maar ok. Ranzige wijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
NSFW
http://www.dumpert.nl/med(...)ke._nsfw_editie.html
Jij hebt ze liever met een tentakel?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Net 10 minuten geleden gepost door wieisboos, maar ok. Ranzige wijven
Ik zit even terug te lezen wat mensen hebben gezegd tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 17 februari 2013 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, even afstand nemen van je eigen club en objectief naar andere clubs kijken is voor vele hier lastigDat merk je maar weer
Zoiets ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe laat is die slam dunk shit? 3u?
Minder vreten knul!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
Die fotoshoot met Ellen Hoog en Eva de Goede.Ellen heeft nog meer sixpack dan ik.
Verkapt kijk mij sixpack hebben postquote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
Die fotoshoot met Ellen Hoog en Eva de Goede.Ellen heeft nog meer sixpack dan ik.
Een eckte man heeft een beertenderquote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk die met die aids om haar smoelquote:Op zondag 17 februari 2013 01:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt ze liever met een tentakel?
Niet zo kieskeurig man
Juist niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij sixpack hebben post!!!!
Dan zijn er nog 7quote:
quote:
Heel duurquote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duur kost het om dit te laten maken ?
2 euro kost een rol plakbandquote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
6.79 euquote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de constructie 'hoe duur kost dit' verzonnen was voor in de schoolboeken, maar jij gebruikt het ook echt.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kost. Hoe duur is.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Zoek het op. En zoek ook even je Nederlands schoolboek op.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je begrijp me.
Vertel gewoon hoe duur het ongeveer kost.
100 euroquote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je begrijp me.
Iets kan niet duur kosten, het is of is duur of kost veelquote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je begrijp me.
Yo ne hablo tering nederlands en yo ne begrijpen dat auch niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je begrijp me.
Half 4. Dat gaat hem niet worden. Dan morgen maar om een herhaling vragen hierquote:Op zondag 17 februari 2013 01:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Wordt morgen/straks nog wel 3x herhaald ofzo he
Me pa is auto monteurquote:Op zondag 17 februari 2013 01:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
100 euro
Maar je pa is monteur toch? Kan hij geen mac voor je kopen dan?
nu kom je over als een pauper
Deze man Jungskequote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me pa is auto monteur(met ergens een wiet plantage)
Pics van je huis?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me pa is auto monteur(met ergens een wiet plantage)
Nee manquote:
Nee, hij is wel echt goed, maar niet zo goed als Jackson.quote:
Mijn CB met 18 shooting krijgt de ballen nog meer omhoog.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee manDie is echt OP, al zijn schoten vliegen in de kruising.
Nee helaas niet neequote:Op zondag 17 februari 2013 01:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
komen er aan even zoeken.
Nog niet gezien dus ?
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat de constructie 'hoe duur kost dit' verzonnen was voor in de schoolboeken, maar jij gebruikt het ook echt.
Wauw die is duur gewordenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn CB met 18 shooting krijgt de ballen nog meer omhoog.
[ afbeelding ]
Ik geef Muriel nog 1 kans
Huh? Wie noemde het onverdiend dan? Alleen tussen 0-1 en 1-1 hadden jullie het erg moeilijk, daarna was het eigenlijk gewoon vrij simpel en wachten op 2-1. Als Hutch niet zo'n mongool was dan was het zeker wel 4-1 ofzo nog geworden en eigenlijk had het dat met 10 ook nog moeten zijn..wat een kansenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit even terug te lezen wat mensen hebben gezegd tijdens de wedstrijdOnverdiend noemen sommige het
Utrecht was de eerste 15 minuten de beteren en hebben zelfs met 11-10 niets meer gecreerd
Had al 3/4-1 moeten zijn voor de rode kaart
Maja volgende week wordt erg belangrijk en spannend
Deze was de enige onder de 70Kquote:Op zondag 17 februari 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wauw die is duur gewordenIk kocht hem nog voor 50k als CDM
fuszy mja die is niet serieus te nemen op dat gebiedquote:Op zondag 17 februari 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Wie noemde het onverdiend dan? Alleen tussen 0-1 en 1-1 hadden jullie het erg moeilijk, daarna was het eigenlijk gewoon vrij simpel en wachten op 2-1. Als Hutch niet zo'n mongool was dan was het zeker wel 4-1 ofzo nog geworden en eigenlijk had het dat met 10 ook nog moeten zijn..wat een kansen
Zit ook te twijfelen om hem op CAM in 352 te nemen. Of zou dat zonde zijn van zn verdedigende kwaliteiten?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn CB met 18 shooting krijgt de ballen nog meer omhoog.
[ afbeelding ]
Ik geef Muriel nog 1 kans
Ik doe hem op CDM, moet daarnaast nog iemand hebben met een dubbele link met IF Lamela.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit ook te twijfelen om hem op CAM in 352 te nemen. Of zou dat zonde zijn van zn verdedigende kwaliteiten?
Veel te veel betaald.quote:
De Rossi?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe hem op CDM, moet daarnaast nog iemand hebben met een dubbele link met IF Lamela.
Ik hoef nu ook niet te spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Duurt al 3 uur dus je kan morgen spelen.
GEld als pilsquote:
Op een ander forum, hier wordt niet zoveel over de wedstrijden geluld volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Wie noemde het onverdiend dan? Alleen tussen 0-1 en 1-1 hadden jullie het erg moeilijk, daarna was het eigenlijk gewoon vrij simpel en wachten op 2-1. Als Hutch niet zo'n mongool was dan was het zeker wel 4-1 ofzo nog geworden en eigenlijk had het dat met 10 ook nog moeten zijn..wat een kansen
Nee van zijn crib.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe dan andere site
ging om pics van je vriendin toch
Nee pics van me zus mag en mij, maar van me vriendin niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe dan andere site
ging om pics van je vriendin toch
IF Rodriguez vond ik echt bizar slechtquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie LM.
Ogbonna komt LCB en Gamberini RCB
Zuniga gewoonquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie LM.
Ogbonna komt LCB en Gamberini RCB
Utrecht was ook maar matig.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op een ander forum, hier wordt niet zoveel over de wedstrijden geluld volgens mijHad het trouwens ook al voor die kaart van Hutch moeten zijn. Al vind ik wel raar dat Atiba voor die ene keer praten een gele kaart krijgt, terwijl Strootman en Van Bommel zich het de hele wedstrijd kunnen permitteren. Maar Vink floot zo inconsequent, echt niet normaal
http://www.goeievraag.nl/(...)-fiets-plaats.148102quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee pics van me zus mag en mij, maar van me vriendin niet.
Het is nu donker hé!quote:
Ik vind hem wel goed, geniaal linkerbeen en geniale passing en schot, daarbij ook goede strength en aardige pace.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
IF Rodriguez vond ik echt bizar slechtDie kerel bewoog totaal niet.
Er staat btw een 352 CDM voor 71k te koop. Denk dat je daar goedkoper mee had geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 01:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed, geniaal linkerbeen en geniale passing en schot, daarbij ook goede strength en aardige pace.
Ja deze foto's plaats er zo nog een zijn van toen het net is gebouwd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Net Sims, waar een huis ook zo kaal in het open staat als je het net bouwt
Oh daar woon jij dus, fiets ik weleens voorbij in Eindhovenquote:
Als puush opschiet stuur ik nog een foto van de schuur die bij het huis zit.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dikke shit voor een monteur ouwe.
Jij klust zeker bij achter het station?
Waar woon je in Den Haag?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef DannyDeko het volgende:
Er vliegt hier hele tijd een helikopter over. Vast weer een of andere crimineel on the loose
/denhaagstruggles
Nog goedkoperquote:Op zondag 17 februari 2013 01:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Er staat btw een 352 CDM voor 71k te koop. Denk dat je daar goedkoper mee had geweest
Je mag best een keer aankloppen hoor !quote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh daar woon jij dus, fiets ik weleens voorbij in Eindhoven
Tussen Rita en Geert in. (Woon eerlijk gezegd niet in DH, maar als ik 50 meter mn deur uit loop is het wel DHquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag best een keer aankloppen hoor !
Oke, volgens mij ben ik de enige die in Den Haag woont hierquote:Op zondag 17 februari 2013 01:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tussen Rita en Geert in. (Woon eerlijk gezegd niet in DH, maar als ik 50 meter mn deur uit loop is het wel DH)
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:35 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals te zien op de foto worden net de wiet toppen ingeladen.
Ik woon randje Ypenburg. Voel me ook totaal geen hagenaar. Delft all the wayquote:Op zondag 17 februari 2013 01:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Oke, volgens mij ben ik de enige die in Den Haag woont hier
Best triest bewerkt die foto van het bedrijf er staan niet eens bomenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goede foto ook [ afbeelding ]
Robinhoquote:Op zondag 17 februari 2013 01:43 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand nog een leuk zelfvoorzienend LM CDM CB 352 driehoekje ?
Dat is mijn broer die we helaas nog niet hebben afgestoten van de familie.quote:
soort van garage Liekendiek jaquote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef Thorb het volgende:
Vast zo eentje die allemaal extra dingen op de rekening zet
Lulicquote:
Ik noemde wat random namen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha je hebt zn twitter gevonden?
Die is ook niet zo moeilijk te vindenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha je hebt zn twitter gevonden?
en niet alleen datquote:Op zondag 17 februari 2013 01:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn telefoonnummer staat er ook gewoon open en bloot
Van wie ?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn telefoonnummer staat er ook gewoon open en bloot
Pincode?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook. Zo bijzonder is dat niet
Nee een googletje erop los gelaten. Zag je woonplaats in je xbox profiel staanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, gezien ik die naar genoeg mensen stuurde
Lekker foto's van jezelf rondsturenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, gezien ik die naar genoeg mensen stuurde
Tsja als mensen het vragen waarom niet he...quote:Op zondag 17 februari 2013 01:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker foto's van jezelf rondsturen
Ik heb dat kapsel al niet meer. Nu heb ik een Fischercoupe.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:55 schreef ThadCastle het volgende:
Kapsel a la Lindgren alleen dan blond
eckte detectivequote:Op zondag 17 februari 2013 01:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee een googletje erop los gelaten. Zag je woonplaats in je xbox profiel staan
Mag ik hem posten?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef Thorb het volgende:
Thad heeft de verkeerde foto volgens mij
ha noobquote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef Thorb het volgende:
Thad heeft de verkeerde foto volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |