PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee als ik eerlijk ben is ze een van de knapste van de school zeggen ook andere.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel op een speciale school.
quote:
Maak je een paar pics?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
Wieisboos
Dat komt nu zat in de trein.
Dus tot zo
Djeetje heeft miljoenen. Djeetje heeft een meisje. Men vraagt om pics van zijn zus, Djeetje geeft ze. Djeetje wordt altijd een beetje belachelijk gemaakt, waarom weet ik niet. Maar Djeetje gaat stoicijns door met zijn posts. Ik vind Djeetje een baasquote:
djeetje beetje een baasjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Djeetje heeft miljoenen. Djeetje heeft een meisje. Men vraagt om pics van zijn zus, Djeetje geeft ze. Djeetje wordt altijd een beetje belachelijk gemaakt, waarom weet ik niet. Maar Djeetje gaat stoicijns door met zijn posts. Ik vind Djeetje een baas
Jij hebt zijn huis gezien en wilt vriendjes maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Djeetje heeft miljoenen. Djeetje heeft een meisje. Men vraagt om pics van zijn zus, Djeetje geeft ze. Djeetje wordt altijd een beetje belachelijk gemaakt, waarom weet ik niet. Maar Djeetje gaat stoicijns door met zijn posts. Ik vind Djeetje een baas
Daar kan ik het wel alleen maar mee eens zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zn zus ook gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt zijn huis gezien en wilt vriendjes maken.
Iemand die deze nog in zijn fapmap heeft staan? Ik heb wel iets langs zien komen, maar wist niet zeker of het echt zijn zusje was.quote:
Nee sorry ik heb geen fapmapquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die deze nog in zijn fapmap heeft staan? Ik heb wel iets langs zien komen, maar wist niet zeker of het echt zijn zusje was.
Jup..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die deze nog in zijn fapmap heeft staan? Ik heb wel iets langs zien komen, maar wist niet zeker of het echt zijn zusje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
* Lindgren. mompelt iets over dat je broer er anders zeker achter komtquote:
Nee hoor, ik heb wel een map met leuke plaatjes maar daar fap ik niet opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[me=Lindgren.] mompelt iets over dat je broer er anders zeker achter komt [/me]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup..Oh, hij staat er zelf ook op zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Foto inmiddels gevonden. Goede zus trouwens. Volgens mij ken ik haar serieus.
Heet ze Vera, Djeetjeboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |