Jammer dat het filmpje unavailable is, ik was extreem benieuwd na mijn favoriete non-VI filmpje van youtube.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
Stukjes over de sport Cuil zijn ook wel leuk.
http://www.edwardvancuilenborg.nl/pagina67.html
Ik denk dat hij heel goed naar Sierd heeft gekeken, dat niveau haalt hij nog niet, maar als hij door blijft gaan zie ik hem nog wel een Sierd de 2e worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat het filmpje unavailable is, ik was extreem benieuwd na mijn favoriete non-VI filmpje van youtube.
Dit is echt heel diep. Het is een mooie dag om zijn site te beginnen. Hoe kan dat? Diep hoor.
En dan die muziek, en dat die camera op de grond wordt gegooid.
Thee met melk? Nooit begrepenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Koffie? Jij hoort redbull te drinken, of thee, met melk.
Dat is meer iets voor oma's.quote:
Rust geven.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo boerrigter en Serero boven Fischer en Cuenca
De Boer weet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
De Boer wil ze geen 3 wedstrijden per week laten spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Moeten ze donderdag alweer Europaleague dan?
een pet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft die doelman van Ajax op z'n kop
Waarom dat dan weer?quote:
die grap is nogal lame-yquote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die rechtsback van RKC een Lam ei.
Ah zo ja. Thnx.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijft minder goed zitten, je wilt niet dat die bril half afvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |