Nee man.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
denk toch wel dat er nu een hoogtepunt bereikt is
Biljartterm toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom noemen ze dat nou altijd een caramboule of carambouleren?
hij heeft nog een laatste zetje nodig en hij staat op straat... weet niet of je het een beetje gevolgd hebtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man.
Steve stapt echt niet van zijn spel af.
Lekker gezellig met Tadic, Kastanje & Cabral/Gutierrez.
Wereldteam.
40-45.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef Rickazio het volgende:
hoeveel Higler / hitler grappen komen er nog ?
Verdediging is dramatischquote:Op zondag 17 februari 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
Veel domme acties bij Heerenveen toch altijd.
Neinquote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef Rickazio het volgende:
hoeveel Higler / hitler grappen komen er nog ?
Ik volg het genoeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hij heeft nog een laatste zetje nodig en hij staat op straat... weet niet of je het een beetje gevolgd hebt
Op geen fout kunnen betrappen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel foute beslissingen heeft die scheids al genomen?
Ja, maar ik snap niet waarom ze dat altijd zeggen. Een carambole is gewoon een punt bij biljarten. En biljarten is veelal skill niet knotsen en geluk hebben.quote:
Alsof Ajax kans maakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Beugelsdijk speelt niet tegen Ajax, mooi man
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet waarom ze dat altijd zeggen. Een carambole is gewoon een punt bij biljarten. En biljarten is veelal skill niet knotsen en geluk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |