Is goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kunnen we die ook een keer samen gaan kijken
->
Hoiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
fipo hihi en goeie foto in de OP!
edit oh en ook sepo hihaho
Ik ken de vorige niet maar deze is een beetje raar ja ;squote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja echt heel leuk ja.
Wel weer jammer van deze OP foto dan, die oude was goed.
Wow ok.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat doet het ook. Eigenlijk doet het altijd pijn
Maar het ligt iets gecompliceerder
Gebeurd ook, ik heb nu gewoon sterke pijnmedicatie en sta gewoon streng onder controle. Maar ik mag wel thuis zijn, ergens volgende week terug in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wow ok.
Moet er niet iets aan gedaan worden?
Lurkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo ik ben Eugene, en jij?
Ik vind jou echt een gierigaard, ik vind jou stom door jou kijk ik geen Sponsbob meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo ik ben Eugene, en jij?
Ok, sterktequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Gebeurd ook, ik heb nu gewoon sterke pijnmedicatie en sta gewoon streng onder controle. Maar ik mag wel thuis zijn, ergens volgende week terug in het ziekenhuis.
Ik wel ik wel ik wel yesssquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel op mn fobo kijken maar niks achterlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |