SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Dat zou ze gisteren ook alquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.
Nee, nee, waarom moet jij iets weten over mijn internet? Vraag ik me serieus af.quote:
Doei met YT'squote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef ElizabethR het volgende:
Die Matt Lucas is zooooooo grappig!!
Hij was ook steengoed in Les Mis
Life sucksquote:
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, waarom moet jij iets weten over mijn internet? Vraag ik me serieus af.
Komt goed, ik ben er weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Stijfkopie het volgende:
Nou dat gaat een leuk topic worden dan
quote:
Een beetje dwars ben je wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Doe het dan goed en drink een Belg. Een lekkere trippel ofzo. Palm
Jij bent ook zwaar vermoeiend somsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ah, een Lienekien TT.... die is gegarandeerd vrij van spelfouten typo's
Altijd goed als Lien de lapo kaaptquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ah, een Lienekien TT.... die is gegarandeerd vrij van spelfouten typo's
Dus je woont niet bij ER in de buurt, want ik haar niet klagenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/
Vroeg me af of het internet overal zo traag is in Ierland
(m.u.v. Dublin en Cork)
Want?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent ook zwaar vermoeiend soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |