Ziekte van kroon?quote:
De taalnazi's maken een uitzondering voor TS omdat zij een bazin is.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
De taalnazi's slapen volgens mijNederlands van dat wijf is echt met de grote K!!!!!!!
Ik heb het niet over TS maar dat wijf van klacht.nlquote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef Piye het volgende:
[..]
De taalnazi's maken een uitzondering voor TS omdat zij een bazin is.Niet gek doen dus.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het niet over TS maar dat wijf van klacht.nl
Dus zeggen dat je vriendin een kutwijf is en je moeder een kankerhoer mag?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik scheld ook niet met kanker.
Kanker is gewoon een woord, net als hartinfarct een woord is, en tuberculose, en boom, en straat, en huis. Allemaal woorden.
Ga je gang, maar ik heb het niet over schelden met kanker of schelden met ziektes of wat dan ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dus zeggen dat je vriendin een kutwijf is en je moeder een kankerhoer mag?
Want een kut is een lichaamsonderdeel, kanker is dus een ziekte en hoer een beroep. Hehe, met je kankerfamilie
Nee; kanker.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Robophatt het volgende:
De ziekte die niet genoemd mag worden
Kankeren is dan ook gewoon een normaal woord. Ik gebruik het graag om mensen te zieken, die zeggen dat je niet mag schelden met kanker.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef ConnorKenway het volgende:
Ik kan mij herinneren dat mijn oma altijd *zit niet zo te kankeren* zei zonder de bedoeling dat iemand ging huilen door de *Big K*
Tjah, dan krijg je wel kanker van de straling...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:48 schreef blow... het volgende:
Trouwens, tien jaar lang magnetronvoer eten
Danku, danku.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik kan me goed vinden in je klacht, Moira. Ga zo door.
Inderdaad. Zo'n Voldemort effect.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik dacht dat het een spreuk van jeweetwel was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |