Worden het hele sterkte kleuters van ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Vicky het volgende:
Lekker dagje dus...
Hier 2 oververmoeide kinders... hele drukke maar leuk dag gehad.. maar Tess is weer ziek.. koorts, strontverkouden en de blaftyfus... laatste keer was 3w geleden...
Het is zo lekkere dooddoener. Leyla is ook echt altijd verkouden. Ja daar wordt ze sterk van.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef Vicky het volgende:
Geen idee.... nu elke 3w ziek en dan over een jaar of 2 nooitmeer ziek?
Ik had woensdag zoveel oliebollen gevroten, ik was echt ziek ervan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zoveel sushi gegeten dat ik het klamme zweet op mn voorhoofd heb staan. *burp*
jaloers!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zoveel sushi gegeten dat ik het klamme zweet op mn voorhoofd heb staan. *burp*
Gewoon lijden wordt het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geprobeerd mn vinger in mn strot te steken maar er kwam niets![]()
Als ik kon lopen had ik dat gedaan...wat een rotgevoel dit
Ik heb nog graviscon. Das echt smerig.quote:
Oh dat kan jen ook. Schijtirritant. Dat lust ik niet. Niet zeiken, opeten. Hoppa kotst gewoon d'r eten eruit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Vicky het volgende:
Ik hoef mijn vinger niet in mijn strot te stoppen... ik kan bijna kotsen op commando
Smaakt naar zaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog graviscon. Das echt smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |