SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kan al schwalbes maken, hij leert snel in Eindhoven.
Belachelijk dat hij geen geel krijgt trouwens.![]()
Neen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe als TT: Utreg op voorsprong![]()
Wat is dat commentaar van Driessen toch bedroevend slecht. Daarnaast ook die krakende misselijke stem doet pijn aan mijn gehoor.Abracadabra, tapate guarra!![]()
Vraag dat eens wat liever.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe als TT: Utreg op voorsprong![]()
Geef dan eens geel voor die duikelingen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
mad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV gaat nu de heletijd liggen![]()
Vink is gewoon een arrogante kwal. Vraag maar aan Ard v Peppen, die weet zulke dingen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
psv gaat t nog moeilijk krijgen vandaag
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Hehe ja ja die PSVers hier vooraf zo van ahahah utrecht enzo makkelijke enzo haha sukkelsssssWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Utrecht speelt goed.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nee, als Utrecht dit soort kansen mist, dan zie ik PSV nog wel met 3-1 winnen ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
psv gaat t nog moeilijk krijgen vandaagOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
gaat het nog moeilijk krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
psv gaat t nog moeilijk krijgen vandaag
Ze hebben het al moeilijk Jimbie![]()
ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Schakel net pas in. Voorsprong terecht?![]()
Utrecht speelt uitwedstrijden een stuk leuker dan Twente.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Duh, je weets Utrechtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Schakel net pas in. Voorsprong terecht?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Tuurlijk, het is tegen PSV.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Schakel net pas in. Voorsprong terecht?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Volgens jou is het altijd terechtquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee, Roda doet het goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Schakel net pas in. Voorsprong terecht?Un dann rettet kein Kavallerie,
Deze manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is tegen PSV.![]()
Heb je zuurkool op?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens jou is het altijd terecht![]()
Wat zei ik? Wat zei ik?Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat was wel kk briljant, toen die lui dat vak opkwamen en keihard werden uitgefloten met een 'Laat je club maar in de steek' als toetjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand trouwens leuke gifjes of plaatjes van het twentepubliek?![]()
Roda - AZ 2-2Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En niemand die ziet hoe het bij Roda gaat
Un dann rettet kein Kavallerie,
bommel![]()
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Slecht nieuws dus, dat betekent dat Feyenoord meer kans heeft om te winnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
O dat is wel balen zeg die gele kaart.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
zo, nu strootman en ik zet in op 4-1 feyenoordOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer. PSV met Van Bommel is zwakker dan PSV met Van Bommel.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Zul je zien dat Immers geen kaart pakt morgenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Kut van Bommel er volgende week niet bij.![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
Jammer. PSV met Van Bommel is zwakker dan PSV met Van Bommel.![]()
Dat heb ik allemaal gemistquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was wel kk briljant, toen die lui dat vak opkwamen en keihard werden uitgefloten met een 'Laat je club maar in de steek' als toetjeIk keek pas twente - Willem II vanaf half 9 ofzo. Wel geniaal trouwens
![]()
![]()
Van Bommel laat z'n man even lopen
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat vond ik nog het smerigste moment van alles.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Voor wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je geen argumenten hebt.
Grappig trouwens, deze opmerking van jou.![]()
![]()
dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat middenveld van Utrecht draait PSV helemaal dol![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat middenveld van Utrecht draait PSV helemaal dol
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Behalve Kali.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat middenveld van Utrecht draait PSV helemaal dol![]()
Ik snap niet waarom PSV thuis zo onzeker speelt, het hele publiek staat toch achter ze?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul
![]()
Utrecht is weer kampioenskandidaat. Heb ik niet voor niets die tattoo laten zetten
Niet overdrijven Paulus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Paul het volgende:
Utrecht is weer kampioenskandidaat. Heb ik niet voor niets die tattoo laten zettenNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
dat is geen publiek te noemen hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
iedereen zag trouwens wel dat PSV het tegen dit team moeilijk kreeg.![]()
Daarom...Geen van Bommel = 3 punten voor PSVquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Vorige wedstrijd tegen Feyenoord was Van Bommel er ook niet bij.
Toen werd Feyenoord weggespeeld.![]()
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Paul het volgende:
Utrecht is weer kampioenskandidaat. Heb ik niet voor niets die tattoo laten zetten
Het gaat tussen PSV, Ajax en misschien Feyenoord. Aangezien Feyenoord wel de enige ploeg in de top 3 is die tegen de directe concurrenten geen punten pakken, maar tegen de ''kleintjes'' wel alles winnen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Steve McClaren piekert er niet over Twente te verlaten: "We're in a storm and we will get out. Still 11 games to go"![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Toen werd heeft Feyenoord weggespeeld verloren.![]()
Verrassende uitspraak zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Steve McClaren piekert er niet over Twente te verlaten: "We're in a storm and we will get out. Still 11 games to go"![]()
Ja natuurlijk, Van Bommel is de zwakste schakel bij PSV, ze spelen vele malen beter als hij er niet bij is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Toen werd Feyenoord weggespeeld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zonder bommel speelt beter idd. Feyenoordfans zullen wel teleurgesteld zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Toen werd Feyenoord weggespeeld.![]()
Ja, 3-0.quote:
Ze hadden geen schijn van kans.Ja, daarom snapte ik die blije reacties hier niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PSV zonder bommel speelt beter idd. Feyenoordfans zullen wel teleurgesteld zijn.![]()
Dit verbaast mij dan welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Steve McClaren piekert er niet over Twente te verlaten: "We're in a storm and we will get out. Still 11 games to go"
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Toeval.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PSV zonder bommel speelt beter idd. Feyenoordfans zullen wel teleurgesteld zijn.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die 3-0 was wel duidelijk ja, de 2-1 werd Feyenoord niet weggespeeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 3-0.
Ze hadden geen schijn van kans.![]()
Gebrek aan verfijnde techniek.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut Dries tikt heletijd net te hard![]()
we are in a storm and we are in a glass of water, so nothing on the hand.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Steve McClaren piekert er niet over Twente te verlaten: "We're in a storm and we will get out. Still 11 games to go"Un dann rettet kein Kavallerie,
Dries speelt alleen goed als ze 2-0 voor staan. Zelfde geldt voor Wijnaldum trouwens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut Dries tikt heletijd net te hard![]()
Ja, toen was Van Bommel er wel bij. Ik had het uiteraard over de wedstrijd waar Van Bommel niet bij was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die 3-0 was wel duidelijk ja, de 2-1 werd Feyenoord niet weggespeeld.![]()
Paul
![]()
Ik blijf bij mijn 1-2 eindstandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dries speelt alleen goed als ze 2-0 voor staan. Zelfde geldt voor Wijnaldum trouwens.
Tegen de VVV's van deze wereld is-ie de beste ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dries speelt alleen goed als ze 2-0 voor staan. Zelfde geldt voor Wijnaldum trouwens.![]()
Oh hoe komen ze dan op 2-0? Alles door Lens?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dries speelt alleen goed als ze 2-0 voor staan. Zelfde geldt voor Wijnaldum trouwens.![]()
is ook niet veel beter dan bijvoorbeeld een ebecilioquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik dacht bij allebei niet, mijn fout.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen was Van Bommel er wel bij. Ik had het uiteraard over de wedstrijd waar Van Bommel niet bij was.![]()
1-1Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
godverdomme/Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De wat betere spelers zorgen daar inderdaad voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh hoe komen ze dan op 2-0? Alles door Lens?Lens en Strootman kunnen ook goed spelen als PSV gelijk of achter staat.
![]()
ah kijk nou. ik loop niet meer achter met jullie
Paul
![]()
NesuIk schrik een beetje van deze actie
wat staat dr op zn shirt? de naam van zn import bruid ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, best provocerend, scoren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mertens zou geel moeten krijgen voor provocatieUn dann rettet kein Kavallerie,
Roodquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mertens zou geel moeten krijgen voor provocatieOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Doe niet zo lamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef Jimbo het volgende:
wat staat dr op zn shirt? de naam van zn import bruid ?![]()
Nu gaat PSV er overheen. Als het eenmaal meezit en loopt gaat het stadion achter ze staan en kan iedereen bij PSV weer het beste uit zichzelf halen en spelen op 100%Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En over 5 minuten valt de 1-2quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:16 schreef Shreyas het volgende:
Nu gaat PSV er overheen. Als het eenmaal meezit en loopt gaat het stadion achter ze staan en kan iedereen bij PSV weer het beste uit zichzelf halen en spelen op 100%![]()
Nee, dit gaat 3-1 of 4-1 wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zouden ze toch wat aan gaan doen? Ik merk er niets van.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijk die kut van Bommel weerGelijk praten met de scheids. Optyfen
![]()
ik ben serieus, wat stond dr ?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat.quote:quote:“We geven weinig weg. We kregen een schandalige penalty tegen. De eerste strafschop is niet eens hands en als wij de hele tijd hé zeggen dan gaat hij (scheidsrechter Vink) de hele tijd met z'n grote ogen dreigen met geel, dat is zo triest. Hij moet stoppen met de hele tijd zo arrogant te kijken. Dat is verschrikkelijk”, aldus Van Peppen tegenover de camera van Eredivisie Live.Un dann rettet kein Kavallerie,
ik ga nu heel dom vragen wat dr link ermee is. het is een speler van utrecht die geblesseerd is. maar verder?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mertens speelde toen bij Utrecht en zijn goede vrienden dacht ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu heel dom vragen wat dr link ermee is. het is een speler van utrecht die geblesseerd is. maar verder?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Zoals zo vaak bij PSVquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
Goal is volledig aan Van Bommel te wijten.![]()
![]()
geblesseerd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu heel dom vragen wat dr link ermee is. het is een speler van utrecht die geblesseerd is. maar verder?![]()
Invalide geraakt.![]()
Speelde Mertens toen niet nog bij Utrecht?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu heel dom vragen wat dr link ermee is. het is een speler van utrecht die geblesseerd is. maar verder?Un dann rettet kein Kavallerie,
Geblesseerd is niet echt een treffende omschrijving.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu heel dom vragen wat dr link ermee is. het is een speler van utrecht die geblesseerd is. maar verder?Nesu is verlamd geraakt, Mertens speelde hiervoor bij FC Utrecht jeweets
Nesu is verlamd geraakt op de training. Soort eerbetoon van Mertens, die toen ploeggenoot van Nesu was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu heel dom vragen wat dr link ermee is. het is een speler van utrecht die geblesseerd is. maar verder?![]()
ah ok, buddies dus.
ik hoopte op een sappig verhaal. in dit geval is t dan wel tof.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dries is ook ambassadeur van de Mihai Neșu foundation btwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
Jup, maar Utrecht is een aardig kutteam om tegen te voetballen. Typisch zo'n ploeg die altijd kan scoren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft de wedstrijd weer aardig onder controle.![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jup, maar Utrecht is een aardig kutteam om tegen te voetballen. Typisch zo'n ploeg die altijd kan scoren.
Inderdaad. Het is 11 tegen 11. De bal is rondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jup, maar Utrecht is een aardig kutteam om tegen te voetballen. Typisch zo'n ploeg die altijd kan scoren.![]()
Elke keer als ik hem zie vraag ik me af waarom hij zijn puntmuts heeft thuisgelaten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat moest gewoon geel voor die kabouter zijnAs the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Aan het eind winnen de Duitsers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is 11 tegen 11. De bal is rond![]()
Die speler moet er zelfs uit na die trap, lucky PSV.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat moest gewoon geel voor die kabouter zijnOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
pff
Dat is pas morgen in Waalwijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aan het eind winnen de Duitsers.
Sander ftwIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
mag t hopenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De kansen-missen-parade gaat weer van start...
Die had Wijnaldum er gewoon in moeten schieten, de rest was moeilijker.Un dann rettet kein Kavallerie,
idd die moest gewoon RB en B een beetje inhouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De kansen-missen-parade gaat weer van start...![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De kansen-missen-parade gaat weer van start...![]()
![]()
Ja kerel, geef die Asare ook maar een kaart voor spelbederf oid. Loopt vrolijk 10 minuten door en gaat nu vlakbij de zijlijn zittenGrappenmaker
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef EL_Locoooo het volgende:
strootman, heb jij je masker op? o nee het is.....?
Dat scheelde bijna!Un dann rettet kein Kavallerie,
Paul
![]()
Pff die kan nooit goed aflopen voor de godenzonen van UtrechtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig worden ze wel kampioen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:27 schreef Paul het volgende:
Pff die kan nooit goed aflopen voor de godenzonen van Utrecht![]()
Als psv nou lekker zo doorgaat komt de 1 -2 vanzelf.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nananananananana BATMANOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nananananananana BATMAN
xdxdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:29 schreef franske19 het volgende:
PSV heeft één prijs al gewonnen. Meest onsympathieke ploeg van Nederland.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:29 schreef franske19 het volgende:
xdxdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:29 schreef franske19 het volgende:
Dat is niet meer zo interessant, die prijs winnen ze toch elk jaar?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:29 schreef franske19 het volgende:
PSV heeft één prijs al gewonnen. Meest onsympathieke ploeg van Nederland.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eentje uit Schotland?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul
![]()
Naja 1 puntje kan ik ook wel mee levenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die zat bijnanaquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Komt-ie!Un dann rettet kein Kavallerie,
Eindelijk eens een commentator die doorheeft dat het wel erg stom is om een neger en een blanke door elkaar te halen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
nope, bommel welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
WEL ??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Helaas wel. Nu is hij er volgende week niet bij. Onterecht geel ook.
awesome
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |