SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mauskoekwaus op 16-02-2013 23:17:05 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik vond vooral de ontwikkeling die Inori doormaakte verbluffend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
was verder best een goede anime qua verhaallijn en character development, alleen er hadden beter 4/6 extra episodes kunnen zijn om plotholes te fillen en een beter einde te creëren
Narutoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef HeavensAxe het volgende:
Met de Naruto manga loop ik ook al bij
Het engste daaraan is dat alles volgens plan gaat zonder dat we enige indicatie krijgen van wat zijn plannen zijn.quote:
Zal de OP zo even editten, had niet gezien dat die info er überhaupt stond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Qunix het volgende:
Tsunacon info mag wel weer weg uit de OP.
Ik altijd maar denken dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef HeavensAxe het volgende:
Met de Naruto manga loop ik ook al bij
De TT is een citaat van jou, beste tepelstreeltju.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond vooral de ontwikkeling die Inori doormaakte verbluffend.
Een Shinsekai Yori TT.
Als dat een vervanger is voor '':')'' dan heb ik daar geen woorden voor. Slechts dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De TT is een citaat van jou, beste tepelstreeltju.
Kanshikan Tsunemori Akanequote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Qunix het volgende:
Dit is mijn manga lijst: http://myanimelist.net/mangalist/pmk
Welke zal manga moet ik lezen behalve Gantz en Battle Royal?
School Rumble. Of je kunt de anime kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Qunix het volgende:
Dit is mijn manga lijst: http://myanimelist.net/mangalist/pmk
Welke zal manga moet ik lezen behalve Gantz en Battle Royal?
Online.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
maar lezen jullie je manga online of hengel je het binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |